ارسال به دیگران پرینت

طرز تهیه کنسانتره سیب ارومیه صادراتی چگونه است؟

سیب میوه ای خوشمزه و سرشار از ویتامینها و آنتی اکسیدانهای مفید و دارای فیبر خوراکی و انواع ویتامینهای گروه بی و سی می باشد و این ماده اولیه به عنوان نوعی شیرین کننده طبیعی برای تهیه انواع بستنیها، نوشیدنیها مرباها و آبنباتها استفاده می شود و از آن استفاده هایی در آبمیوه فروشیها، کافه ها و شیرینی فروشیها در پخت شیرینی پای سیب و انواع کیک و کلوچه ها استفاده شایانی می کنند.

طرز تهیه کنسانتره سیب ارومیه صادراتی چگونه است؟

سیب میوه ای خوشمزه و سرشار از ویتامینها و آنتی اکسیدانهای مفید و دارای فیبر خوراکی و انواع ویتامینهای گروه بی و سی می باشد و این ماده اولیه به عنوان نوعی شیرین کننده طبیعی برای تهیه انواع بستنیها، نوشیدنیها مرباها و آبنباتها استفاده می شود و از آن استفاده هایی در آبمیوه فروشیها، کافه ها و شیرینی فروشیها در پخت شیرینی پای سیب و انواع کیک و کلوچه ها استفاده شایانی می کنند.

استفاده از این محصول باعث می شود که ماده غذایی اصلی آن سالم بماند و جایگزین بسیار عالی به جای شکر باشد که طعم و رنگ طبیعی را در اختیار شما قرار می دهد.

A-1

قیمت کنسانتره سیب صادراتی اسپتیک در مقایسه با غیر اسپتیک آن بالاتر است که در سایت آراد برندینگ به طور کامل می توانید آن را مشاهده نمایید.

با توجه به شرایط و ضوابط صادراتی این محصول بایستی از نوع اسپتیک آن استفاده کرد. جهت خرید کنسانتره سیب و استعلام قیمت روز صادراتی آن می توانید با کارشناسان مجموعه ما ارتباط بگیرید.

کنسانتره سیب از جمله محصولاتی است که مشتریان زیادی در سراسر دنیا برای آن وجود دارد و با توجه به ظرفیت کشور ایران در زمینه تولید سیب درختی و با وجود کارخانه های تولیدکننده کنسانتره سیب ظرفیت خوبی برای صادرات و فروش کنسانتره میوه به سایر کشور های متقاضی وجود دارد.

کنسانتره سیب ارومیه

کشور ما به دلیل دارا بودن از آب و هوا ،خاک حاصلخیز و مساعد کشاورزان می توانند میوه های زیادی را از جمله  سیب زیر کشت ببرند که  حتی مصرف کنسانتره آن که از مرغوب ترین نوع سیب متعلق به ارومیه تولید می شود حتی در فصولی که به این میوه دسترسی نداریم بسیار خوشمزه و لذت بخش است.

در تهیه کنسانتره ها می دانید که از سیب درختی سالم و عاری از آفت و کرم خوردگی استفاده می کنند و برای تهیه آنها تغییری در طعم و رنگ آن به وجود نمی آید و حاوی ترکیبات گیاهی می باشد که برای درمان برخی بیماریها مفید واقع می شود.

A-2

در بسیاری از کارخانجات کنسانتره سیب ارومیه سیبهای درجه دو و سه استفاده می شود زیرا برخی از آنها دارای لکه های ریزی می باشند که کشاورزان تمایل زیادی برای عرضه آنها به بازار میوه ندارند و آنها را به کارخانجات کنسانتره سازی می فروشند و در کارخانجات افزودنیهای دیگری در فرایند تولید آنها اضافه می کنند که همه آنها از رنگ طبیعی و مجاز می باشد.

کنسانتره ها با از بین بردن آب اضافی در ترکیب آنها و تبدیل به عصاره ساخته می شوند که می توان شکر یا مواد شیرین کننده طبیعی در ترکیب آنها استفاده کرد که حتی می توان مدتهای طولانی آنها را نگهداری کرد و از تمامی میوه های شیرین ترش و ملس دارای فیبر غذایی بسیار بالایی استفاده می کنند.

کنسانتره سیب صادراتی

این محصول به روش های مختلف و متفاوتی تولید می گردد که این امر سبب می شود قیمت های مختلفی برای آن وجود داشته باشد و روش تولید این محصول به این صورت است که بعد از شستشوی میوه ها با استفاده دستگاه آب آن را گرفته و سپس گوشت میوه را را بخار پز می کنند و بعد از این عملیات میوه را با استفاده از دیگ های مخصوص بخار پز می کنند و محصول نهایی به دست می آید.

اما مهم ترین قسمتی که تعیین کننده اسپتیک یا غیر اسپتیک بودن کنسانتره میوه می باشد تعداد دفعاتی که گوشت میوه بخار می شود.

به کنسانتره میوه ای اسپتیک گفته می شود که دو بار بخار خورده باشد و این محصول از نظر کیفیت در درجه بالاتری قرار دارد و قیمت کنسانتره سیب صادراتی اسپتیک بیشتر از غیر اسپتیک آن می شود.

A-3

ایران یکی از مراکز اصلی در منطقه خاورمیانه به شمار می آید که هم از لحاظ کشاورزی و هم نظر صنعتی در بین کشور های همسایه از جایگاه خوبی برخوردار است. به همین دلیل محصولی مانند کنسانتره سیب صادراتی با توجه به ظرفیت های موجود قابلیت فروش و صادرات آن به خوبی فراهم می باشد.

در همین راستا این مجموعه با اقدماتی نسبت به بازاریابی و تبلیغات گسترده توانسته مشتریان خوبی از کشور های همسایه و حتی کشور های نظیر ازبکستان، روسیه، آلمان، ایتالیا و حتی ترکیه پیدا کند بنابراین آمار صادرات این محصول بسیار بالا می باشد و با توجه ظرفیت های تولیدی که در کشور ما وجود دارد می توان به صورت جدی در این حوزه سرمایه گذری نمود.

گفتنی است این مجموعه آماده همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت فعالیت در حوزه کنسانتره میوه و ارائه مشاوره های رایگان جهت راه اندازی و حتی توسعه کسب و کار و افزایش درآمد به آن ها می باشد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه