ارسال به دیگران پرینت

قیمت تخم‌مرغ | گرانی تخم مرغ | افزایش قیمت تخم‌مرغ

گرانی قطعی تخم مرغ در راه است | تاکید رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران اظهار داشت: قطعا برای تخم‌مرغ افزایش قیمت را خواهیم داشت و بنابر وعده دولت ۳۱ شهریور قیمت‌ها تعدیل می‌شود. هم چنین با سرد شدن هوا و بازگشایی مدارس، مطابق روال سال‌های گذشته، افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود.

گرانی قطعی تخم مرغ در راه است | تاکید رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار:قطعا قیمت تخم‌مرغ افزایش خواهد یافت.

​ناصر نبی پور درباره افزایش قیمت تخم‌مرغ افزود :  مرغ داران ما در حال حاضرضرر می دهند و مدت‌هاست که حداقل ۱۳-۱۵ هزار تومان به ازای هر یک کیلوگرم، از جیب خود هزینه می‌کنند که این رقم کمی نیست؛​

وی در ادامه گفت : اما آقایان همواره می‌گویند تا آخر شهریور تحمل کنید تا در قیمت‌ها اصلاحاتی صورت گیرد.

ناصر نبی پور رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران

نبی پور در ارتباط با افزایش قیمت تخم‌مرغ اظهار داشت: زمانی که قیمت نهاده‌ها ۶ برابر می‌شود، طبیعی است که افزایش قیمت تخم مرغ را نیز به همراه داشته باشد؛ تا قبل از این اتفاق، تخم مرغ با ارز ۴۲۰۰ تومانی به رقمی نزدیک ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در حال حاضر با ارزی که به ۶ برابر افزایش یافته، به قیمت ۳۴ هزار تومان رسیده که حتی دوبرابر قیمت سابق نیز نیست؛ در صورتی که نهاده‌ها حدود ۷۰-۷۵ درصد قیمت تمام شده را تشکیل می‌دهد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در پاسخ به پرسشی در ارتباط با تقاضای مردم برای تخم مرغ ، بیان داشت: تقاضا همچنان مطلوب است، زیرا ارزان‌ترین کالا در کشور، تخم مرغ است و ارزان‌تر از این کالا ماده پروتئینی وجود ندارد. مردم در صورت عدم تمایل نیز بالاجبار برای تامین پروتئین خود و فرزندانشان، رو به خرید تخم مرغ می‌آورند.

منبع : ایلنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      توطئه دهها ساله- مشترک امپرالیسم و همدستان داخلی (نفوذیهای اسلام گرانما و ملی گرا نما اما در حقیقت مفسدان سیاسی و اقتصادی یا همان مافیایی ها و کاسبان تحریم) بر ناکام کردن تلاش 150 ساله مردمان ایران برای رسیدن به آبادی و آزادی و تمدن اسلامی ایرانی در لوای حاکمیت دموکراسی- سرانجام شده (با تعلل احیای برجام، برای نافرجامی کامل نجات از باتلاق تحریم سازان داخلی یا همان کاسبان تحریم ضد بشری) نشانه های سرانجام رسیدنش با به ظاهر یکدست شدن حاکمیت جناح راست در مجلس و دولت وشوراها و نهادهای انتصابی (تحت نفوذ عوامل اجنبی ضد ایرانی و معاندان پان تجزیه طلب+صهیونیستی و... )، افسوس که چنین امیدهای مردم برای حکومت عدالت علوی و ائمه (ع) چنین بر باد میرود، هر روز در دولت-مجلس اصول گرایان راست گراها، خبر گرانی لجام گسیخته و تورم ظالمانه، علی رغم ادعاهای بهبود درامد صادارتی! نشانه های واضح قدرتمانمایی مثل مافیای خودرو و مضحکه آزادی واردات خودرو، کذابه های مقابله قاچاق ارزاق یارنه ای! کذابه های حلق پول کاذب و نقدینگی تورم زا، ایرانیان در مظلومانه کربلای قرن 15 امی از جولانگاه مفایای و حرامخوران ار بیت المال.. یا حسین (ع) گویان خدایا به داد این مردم فرودست ایران برس.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه