ارسال به دیگران پرینت

نوید محمدزاده | ممنوع الکاری نوید محمدزاده

نوید محمدزاده ممنوع کار شد؟ | صحبت های نوید محمدزاده درباره ممنوع الکاری اش + ویدئو

نوید محمدزاده بازیگر سینما در نشست خبری فیلم «شب، داخلی، دیوار» در جشنواره فیلم ونیز در پاسخ به سوالی که آیا برای ادامه فعالیت در سینمای ایران با مشکلی مواجه است یا خیر توضیحاتی داد.

نوید محمدزاده ممنوع کار شد؟ | صحبت های نوید محمدزاده درباره ممنوع الکاری اش + ویدئو

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما که پس از حواشی جشنواره فیلم کن در رسانه‌ها و فضای مجازی حضور کمرنگی داشت، سرانجام برخلاف برخی پیش‌بینی‌ها در جشنواره فیلم «ونیز» برای نمایش فیلم «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند حاضر شد.

این بازیگر سینمای ایران در نشست خبری فیلم «شب، داخلی، دیوار» که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز تجربه می‌کند، با همراهی برادران جلیلوند و دایانا حبیبی بازیگران اصلی این فیلم حاضر شد.

نوید محمدزاده در پاسخ به سوالی که آیا برای ادامه فعالیت در سینمای ایران با مشکلی مواجه است یا خیر توضیح داد که هیچ چیز به صورت رسمی به او اعلام نشده و در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آکتور» ساخته نیما جاویدی است.

گفتنی است؛ این بازیگر در پی انتشار برخی عکس‌ها با همسرش و برخی اظهارنظرها در جشنواره کن با واکنش‌های در داخل کشور مواجه شده بود و اخباری غیر رسمی مبنی بر ممنوع الکار بودنش منتشر شده بود.


منبع : همشهری آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه