ارسال به دیگران پرینت

قرعه کشی ایران خودرو | سامانه یکپارچه | ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو | حذف قرعه کشی ایران خودرو

اتفاق عجیب برای سامانه فروش خودرو | تمدید زمان ثبت نام ؟

مسیر سومین عرضه خودرو در سامانه یکپارچه ناهموار شد.

اتفاق عجیب برای سامانه فروش خودرو | تمدید زمان ثبت نام ؟

متقاضیان از شب گذشته برای ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و انتخاب محصول مورد نظر خود با مشکل روبرو هستند. این اختلال صبح امروز نیز گزارش شد تا متقاضیان خودرو از 48 ساعت زمانی که برای خرید خودرو به قیمت کارخانه فرصت داشتند حداقل حدود 12 ساعت را از دست بدهند.

سیاست گذار خودرویی مرحله سوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه را از چهارشنبه 16 شهریورماه ساعت 14 در استارت زد اما بعد از چند ساعت سامانه یاد شده با اختلال روبرو شد. بررسی سامانه یکپارچه نشان می دهد گزینه ثبت‌نام برای خودروهای مشمول قرعه‌کشی و خودروهای خارج از فرآیند قرعه‌کشی غیرفعال شده است.

مسئولان وزارت صمت دلیل این مساله را حجم بالای تقاضا برای خرید خودرو به قیمت کارخانه اعلام کرده و پیش بینی کردند این اختلال به زودی بر طرف خواهد شد.   

به گفته سخنگوی صمت از زمان آغاز سومین فروش خودرو در سامانه یکپارچه حدود دو میلیون و 800 هزار متقاضی در ثبت نام کردند.

با توجه به بازه  سه روزه پیش بینی شده برای این دور از فروش و از انجایی که سامانه یکپارچه به اختلال همراه شده این گمانه وجود دارد که سیاست گذار خودرویی زمان ثبت نام را تمدید کند. چنانچه این اتفاق نیفتد و سیاست گذار خودرویی بخواهد در موعد از پیش تعیین شده درهای سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را ببندد مشتریان تا ساعت 14 روز جمعه 18 شهریورماه فرصت خواهند داشت در سامانه یاد شده خودروی مورد نظر خود را انتخاب و برای آن نام نویسی کنند.

متقاضیان در سومین دور از فروش در سامانه یکپارچه می توانند بخت خود را برای خرید حدود 60 هزار خودرویی که در این دور از فروش عرضه شده بیازمازند. البته بخشی از این خودروها از جمله محصولات عرضه شده سایپا به جز ساینا S در فروش فوق العاده و همچنین محصولات کرمان موتور در بخش خارج از قرعه کشی در تیرس مشتریان قرار دارد.  

 

منبع : اکو ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه