ارسال به دیگران پرینت

رونمایی از آیفون ۱۴ | آیفون ۱۴ پرو

رونمایی اپل در مراسم Far Out از آیفون 14 پرو + عکس

اپل بالاخره در مراسم Far Out از آیفون 14 پرو رونمایی کرد. در این مطلب شما را بطور کامل با مشخصات فنی ، تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۴ پرو آشنا می‌کنیم.

رونمایی اپل در مراسم Far Out از آیفون 14 پرو + عکس

آیفون 14 پرو با ناچ متحرک جدید و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

اپل بالاخره در مراسم Far Out از آیفون 14 پرو رونمایی کرد. در این مطلب شما را بطور کامل با مشخصات فنی ، تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۴ پرو آشنا می‌کنیم.

 

«تیم کوک» با استفاده از عبارت «نوآورانه‌ترین دستگاه سری پرو ما» پس از آیفون 14 و 14 پلاس، به سراغ معرفی گوشی‌های سری آیفون 14 پرو رفت که از ظاهر و مشخصات کاملا جدیدی بهره می‌برند.

مشخصات آیفون 14 پرو

اولین تغییر قابل‌توجه طراحی مدل‌های آیفون 14 پرو به نمایشگر آن‌ها مربوط می‌شود. در حالی که اپل گزینه‌های معمولی 6.1 و 6.7 اینچی را ارائه می‌کند، ناچ بالای نمایشگر همانطور که قبلا هم گفته شده بود تغییر کرده و اکنون یک بریدگی کپسولی شکل برای Face ID و یک بریدگی حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود دارد.

اپل سنسور مجاورت را به پشت نمایشگر منتقل کرده و اکنون نوتیفیکیشن‌ها به صورت یک انیمیشن در ناچ بالای نمایشگر و به شکلی کاملا جدید دیده می‌شوند. اپل این سیستم را جزیره پویا می‌نامد. اپل همچنین ادعا می‌کند که ناچ بالای نمایشگر جدید نسبت به قبل 30 درصد کوچک‌تر شده است.

قابلیت جدید و قابل‌توجه دیگر این دستگاه نمایشگر همیشه روشن است که با ویژگی جدید ویجت صفحه قفل iOS 16 کار می‌کند. اطلاعاتی مانند یادآورها، رویدادهای تقویم و آب‌و‌هوای روی نمایشگر همیشه روشن دستگاه نمایش داده خواهند شد. حتی یک حالت خواب برای تصاویر پس زمینه iOS 16 وجود دارد که با تیره کردن آن‌ها، باعث می‌شود باتری کمتری مصرف شود.

آیفون 14 پرو در داخل از تراشه سریع A16 Bionic اپل بهره می‌برد که غول فناوری با این تراشه جدید روی بهره‌وری انرژی، نمایشگر و دوربین تمرکز کرده است.

برای اولین بار، اپل در گوشی‌های آیفون خود سنسور 12 مگاپیکسلی را کنار گذاشته تا آیفون 14 پرو به یک سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز شود. عملکرد دوربین اصلی جدید در زمینه عکاسی در شرایط نور کم دو برابر بهبود پیدا کرده است.

Previous
Next

دوربین فوق‌عریض دستگاه نیز در زمینه عکاسی ماکرو و زوم 3 برابر در شرایط با نور کم بهبود پیدا کرده است. اپل حتی فلاش دوربین آیفون 14 پرو را نیز دوباره طراحی کرده تا دو برابر نور بیشتر و روشن‌تر را به کاربران ارائه کند.

در نهایت، دیگر نکات قابل‌توجه گوشی‌های آیفون 14 پرو شامل دوربین سلفی بهبودیافته با فوکوس خودکار، سیستم تشخیص تصادف (مانند اپل واچ سری 8، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا) و SOS اضطراری با بهره‌مندی از اتصال ماهواره‌ای می‌شود. اپل همچنین ادعا می‌کند که

آیفون 14‌ پرو از 16 سپتامبر (25 شهریور) با قیمت  999 دلار  عرضه خواهد شد و پیش‌سفارش آن‌ها از جمعه همین هفته (18 شهریور) آغاز می‌شود.

منبع : دیجی کالا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه