ارسال به دیگران پرینت

برای نصب کفپوش رولی طرح پارکت در قم به چه مراکزی باید مراجعه کرد؟

برای به روز کردن و جذاب تر نمودن دکوراسیون داخلی خانه خود بهترین و کم هزینه ترین راه استفاده از کفپوش های رولی طرح پارکت می باشد که بسیار مقرون به صرفه و آسان می باشد.

برای نصب کفپوش رولی طرح پارکت در قم به چه مراکزی باید مراجعه کرد؟

کفپو‌شهای مختلفی امروزه با طرح و رنگهای متنوعی تولید می شوند که کفپوش رولی طرح پارکت پی وی سی ضد خش یکی از نمونه های پر فروش کفپوش رولی از جنس پی وی سی می باشد که در رولهایی با طولهای متنوعی تولید می شود و از طرحهای این نوع کفپوش می توان به طرح پارکت، سنگ، کاشی و سرامیک اشاره کرد که برای مکانهای ورزشی، تجاری و کارگاهی معمولا از کفپوش رولی دارای ضخامت ۳ تا ۵ میلی متر و برای مصارف خانگی از کفپوش دارای ضخامت ۲ میلی متر استفاده می گردد.

A-7

لازم به ذکر است که آراد برندینگ نیز با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای در خصوص مشاوره برای خرید انواع کفپوشهای رولی و کفپوش خودرو، محصولات خود را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کند که با مراجعه به این سایت و برقراری ارتباط با مشاورین مجموعه، کفپوشهای مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری نمایید.

از دیگر تولید کنندگان عمده کفپوش رولی که محصولات با کیفیت و خوبی عرضه می کند کارخانجات تولیدی شیراز است که در زمینه تولید انواع کفپوشهای رولی فعالیت می کند و پا به پای دیگر تولید کنندگان محصولات با کیفیت خود را ارائه می کنند.

کفپوش رولی طرح پارکت

کفپوشی که در بازار عرضه می شود در طرح و رنگهای مختلفی همچون کفپوش سرامیکی وجود دارد کفپوش رولی هم از این امر مستثنی نبوده و در طرحهای مختلفی وجود دارد، که کفپوش رولی طرح پارکت یکی از این مدلها می باشد کفپوش رولی در ابعاد مستطیلی شکل می باشد که طول و عرض آن به ترتیب ۹۰ و ۱۵ می باشد و ۲ سانت و ۳۳ میلیمتر ضخامت این نوع کفپوشها می باشد روی این نوع کفپوش لایه ایی ساده و عاجدار به عنوان محافظ قرار می گیرد روی سطح کفپوش پی وی سی نوع عاج دار برجستگیهای ریزی وجود دارد، که موجب شده اجسام بر روی آن سر نخورند طرح گرانیت، برجسته و غیره را کفپو‌شهای رولی پی وی سی عاج دار اجرا می کنند طرح پارکت و طرحهای چوب را روی کفپوش پی وی سی ساده اجرا می نمایند.

A-8

کفپوشهای رولی در هر مکانی و با هر حجم ترافیکی می توان استفاده کرد و به دلیل این که در برابر رطوبت مقاوم هستند در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق خواب هم استفاده می گردند، کفپوش رولی طرح پارکت دارای جنس پی وی سی می باشند به همین دلیل در برابر ضربه و ترافیک از مقاومت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل در محیطهای صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند البته کفپوشهای رولی که ضخامت بالایی دارند در محیطهای صنعتی استفاده می شوند با تغییراتی در ترکیبات کفپوشهای رولی می توان محصولات خاص تری از کفپوشهای رولی را تولید کرد، چون این نوع کفپوشها محصولاتی کاملا مهندسی شده می باشند یکی از این محصولات، کفپوشهای رولی آنتی باکتریال می باشند، که در بیمارستان و مراکز درمانی استفاده می شوند و پوششهای فوم دار ضربه گیری یکی دیگر از این نوع محصولات می باشند، که در مهد کودکها کاربرد دارند و در سالنهای تئاتر و سالنهای نمایش از کفپوشهای عایق صدای رولی استفاده می گردد.

کفپوش رولی قم

این کفپوشها مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند و استفاده از آنها در هر محیطی امکان پذیر است، حتی در محیطهای صنعتی اما در این اماکن با ضخامتهای بیشتر استفاده می شود. به دلیل استفاده از مواد پی وی سی در این کفپوشها می توان با اضافه کردن ترکیبات دیگر خواص متفاوت تری از آنها به دست آورد و طرحهای زیبا تری را با خصوصیات بهتر به دست آورد به دلیل همین خصوصیات ویژه است که بسیاری از شرکتهای تولیدی با ایجاد فرمولاسیون جدید در تولید این کفپوشها در صدد ساخت محصولات جدید با خاصیت ضد باکتریایی هستند تا رویکرد جدیدی در تولید این محصولات ارائه دهند.

A-9

همان طور که گفتیم یکی از مراکز مهم تولید کفپوش رولی قم می باشد که از بهترین مواد اولیه کفپوشهای رولی و کفپوش موزاییکی را تولید و عرضه می کنند که این کفپوشها به دلیل ظاهر زیبا و قیمت کمتر نسبت به نمای سنگی و سرامیکی استفاده از آنها بسیار زیاد شده است، زیرا همان طرح و رنگ سنگ و سرامیک را دارند به صورتی که تفاوت آنها به سختی قابل تشخیص است اما طبیعتا عمر کوتاه تری دارند و سریع تر کیفیت اولیه را از دست می دهند.

اگر چه از این ویژگی هم می توان به عنوان مزیت استفاده کرد به طوری که می توان طرح و مدل آن را هر چند وقت یکبار تعویض کرد. کفپوشهای رولی به دلیل استفاده از مواد پی وی سی عایق حرارت و رطوبت بوده و از این رو می توان از آنها علاوه بر کف خانه ها در سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه ها هم استفاده کرد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه