ارسال به دیگران پرینت

چرا کاشی آشپزخانه سفید ایفا سرام دوام و کیفیت بالایی دارد؟

هدف ما این است که خانه های شما را فارغ از هزینه زیباتر کنیم و راه های واقعی و قابل دسترس را برای خاص کردن خانه های شما پیش روی تان قرار داده ایم و همچنین شما را در مورد بهترین راه های صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید کاشی و نگهداری آن راهنمایی می کنیم.

چرا کاشی آشپزخانه سفید ایفا سرام دوام و کیفیت بالایی دارد؟

هدف ما این است که خانه های شما را فارغ از هزینه زیباتر کنیم و راه های واقعی و قابل دسترس را برای خاص کردن خانه های شما پیش روی تان قرار داده ایم و همچنین شما را در مورد بهترین راه های صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید کاشی و نگهداری آن راهنمایی می کنیم.

اگر شما تصورات ضعیفی از دکور احتمالی منزل خود دارید و یا اعتماد به نفس کافی در انتخاب کاشی و سرامیک ندارید، نگران نباشید زیرا ما یک تیم قوی مشاوره ای داریم که بهترینها را به شما پیشنهاد می دهند.

A-1

افراد در هنگام خرید کاشیهای آشپزخانه، کاشیهای لعاب دار را خریداری می کنند زیرا تمیز کردن این کاشی واقعا کار آسانی است و تنها با یک دستمال مرطوب شده تمیز می شود.

مجموعه آراد برندینگ سالهای زیادی است که در این حرفه مشغول فعالیت می باشد و شما می توانید از طریق این سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید. ما به عنوان بزرگترین و معتبرترین مجموعه تجاری موفق شده ایم حجم بسیار وسیع و گسترده ایی از بازار داخلی و صادراتی را به دست بیاوریم.

کاشی آشپزخانه سفید

دقت داشته باشید در هنگام خرید کاشی هیچگونه تابی نداشته باشد زیرا ممکن است در حین تولید قالب ریزی آن به صورت صحیح انجام نشده باشد و تاب و قوصی در کاشی به وجود آمده باشد پس به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید. کاشی مرغوب است که در برابر شکنندگی مقاوم باشد و به راحتی با کوچک ترین ضربه ای نشکند و نکته ای که بیشتر افراد به آن در هنگام خرید تاکید دارند مقاومت کاشی در برابر شکستگی می باشد. لعابی که بر روی کاشی ریخته می شود نیز در کیفیت کاشی نقش زیادی دارد زیرا لعاب به صورت یک محافظ برای کاشی عمل می کند و مانع از لب پریدگی و یا از بین رفتن رنگ کاشی می شود.

A-2

یکی از پر طرفدار ترین و پر مصرف ترین رنگی که برای کاشی آشپزخانه سفید استفاده می شود

به طور کلی سفید از رنگ هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد و نماد پاکی و تمیزی می باشد و بهترین انتخاب برای آشپزخانه استفاده از کاشی سفید می باشد.

مهم ترین نکته ای که به آن باید توجه شود میزان کیفیت کاشی می باشد و کاشیها را بر اساس کیفیتی که دارند دسته بندی کرده و به فروش می رسانند مثلا کاشی با درجه کیفیت یک و یا کاشی با درجه کیفیت چهار که هر یک دارای کیفیت خاصی هستند و به طبع کاشی که کیفیت آن درجه یک باشد بسیار مرغوب تر می باشد.

کاشی آشپزخانه ایفا سرام

همه ی ما حداقل یک بار در طول زندگی خود قربانی آشفتگی و خرابکاریهای آشپزخانه شده ایم، مانند پاشیده شدن غذا داخل تابه به اطراف که کاشی آشپزخانه ایفا سرام که از آشپزخانه شما محافظت می کند، تمیز کردن این شرایط آسان تر شده است. فرقی نمی کند خرابکاری شما در کف زمین یا دیواره ها اتفاق افتاده باشد، یکی از بهترین ویژگی کاشی این است که به راحتی پاک می شود و به اندازه کافی همه کاره است که همیشه می توانید یک طرح و رنگ آن را برای هماهنگی یا تضاد با کمدها، پیشخوانها و دکوراسیون خود پیدا کنید.

همانطور که می دانید کاشیها یکی از پرکاربردترین محصولات برای کفپوش و دیوارپوش آشپزخانه و حمامها می باشد و این موضوع به این دلیل است که این کاشیها جذب رطوبت بسیار پایینی دارند و این موضوع باعث می شود که برای مناطق با رطوبت بالا در خانه ها بهترین باشد.

A-3

در هر آشپزخانه ای بعد از کابینت، کاشی آشپزخانه سفید یا کاشی طلایی بسیار زیاد به چشم می آید که کیفیت، طرح و رنگ آن نیز بسیار مهم است که بدین رو کاشی آشپزخانه ایفا سرام را به گونه ای طراحی کردند که در برابر سایش و ریزش مقاوم باشد و کاشی کاری آشپزخانه شما را به گزینه ای ایده آل در زمان نوسازی تبدیل می کنند.

از این رو شما باید در هنگام خرید کاشی آشپزخانه و کاشی بین کابینتی، رنگی را انتخاب نمایید که با سرامیک کف و کابینت در تضاد نبوده و کاملا هماهنگ باشد که بهترین رنگ برای این دکور ذکر شده کاشیهای نود و کرم رنگ می باشد.

منظور از انتخاب کاشی مناسب، محصولی است که علاوه بر داشتن کیفیت مناسب، دارای سطوحی باشد که به راحتی تمیز می شوند، به این معنی که می توانید حتی پس از ساعات شلوغ صبحانه و شام، آنها را به ظاهر جدید بازگردانید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه