ارسال به دیگران پرینت

مناطق گرمسیری | فرا رسیدن فصل سرما

پاییز و زمستان کجا برویم ؟ | 10 مکان تفریحی عالی برای گذراندن تعطیلات در پاییز و زمستان

با 10 مکان تفریحی عالی برای گذراندن تعطیلات در پاییز و زمستان آشنا شوید.

 پاییز و زمستان کجا برویم ؟ | 10 مکان تفریحی عالی برای گذراندن تعطیلات در پاییز و زمستان

با فرا رسیدن فصل سرما، سفر به مناطق گرمسیری بیش از پیش وسوسه‌کننده است. بیشتر افراد برای دوری چند روزه از آب‌و‌هوای سرد و دلگیر زمستان ترجیح می‌دهند رهسپار کشورهای گرمسیری شوند. در این مقاله به معرفی 10 مکان برتر برای سفر در پاییز و زمستان می‌پردازیم.

1. تایلند

تایلند یکی از مناطق گرمسیری و کشوری بهشتی با معابد زیبا، کلبه‌های ساحلی، جنگل‌های استوایی و شالیزارهای برنج است و یکی از پایین‌ترین سطوح رطوبت را دارد که این امر این کشور را به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات زمستانی تبدیل کرده است. 

2. فیلیپین

فیلیپین بهشت عاشقان دریا و ساحل است. این کشور دارای 36289 کیلومتر خط ساحلی است و از هزاران جزیره سرسبز آتشفشانی زیبا با قدمت 50 میلیون سال تشکیل شده است. بیش از 7000 جزیزه گرمسیری دارد و با داشتن اقامتگاه‌های متعدد مسافران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. 

3. استرالیا

استرالیا  یکی از مناطق گرمسیری و کوچک‌ترین قاره و بزرگ‌ترین جزیره جهان است و تنها کشوری است که به تنهایی یک قاره به حساب می‌آید. در حالی که ما در فصل زمستان از سرما می‌لرزیم، استرالیا هوای دلچسب آفتابی دارد. استرالیا کشوری است که به تنوع زیستی و حفاظت از سواحل خود بسیار اهمیت می‌دهد و رتبه برتر سلامت اقیانوس را به نام خود ثبت کرده است.

4. مالزی

طبیعت بسیار زیبا، سواحل شنی سفید (سواحل شکری)، جنگل‌های بارانی، آب‌وهوای استوایی، حیات وحش غنی و معماری تاریخی کوالالامپور کافی است تا شما را ترغیب کند که به این کشور که واقع در جنوب شرقی آسیا است سفر کنید.

5. برزیل

برزیل پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. برای دیدن خط ساحلی زیبا به طول 7491 کیلومتر، مناظر بسیار زیبا و چشمگیر، سواحل ماسه‌ای سفید، جنگل‌های بارانی آمازون، شهرهای مملو از سرگرمی (خصوصاً ریو) می‌توانید به برزیل سفر کنید.

6. آرژانتین

آرژانتین  یکی از مناطق گرمسیری و  در لیست کم رطوبت‌ترین کشورهای جهان در جایگاه دوم قرار دارد. کوه‌های باشکوه آند، چشم‌اندازهای زیبا، حیات وحش غنی و تاکستان‌های بزرگ سفری به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می‌آورد.

7. جامائیکا 

جامائیکا یک جزیره بسیار زیبا وسط دریای کارائیب است که سفر به آن را می‌توان سفر به بهشت دانست. کافه‌های محیطی، سواحل زیبا، آبشارهای شگفت‌انگیز و اقامت‌های ساحلی مجلل مواردی هستند که سفر به این جزیره را لذت‌بخش می‌کنند.

8. کوبا

کوبا مکانی جادویی مملو از ساختمان‌های رنگارنگ و تاریخی به جا مانده از دوران استعمار، سواحل زیبا، آب‌های فیروزه‌ای، ماشین‌های قدیمی و حال و هوای اسپانیایی است و با سفر به کوبا تجربه‌ای ناب و فراموش نشدنی کسب کنید. 

9. اندونزی

اندونزی بزرگترین مجمع‌الجزایر در جهان است که شامل 13666 جزیره گرمسیری بزرگ و کوچک است. کشوری با جنگل‌های کوهستانی و سواحل شنی زیبا که این مکان را به مقصدی عالی برای گردشگران تبدیل کرده است. 

10. پاناما

پاناما  یکی از مناطق گرمسیری و کشوری زیبا در آمریکای مرکزی است و به دلیل موقعیت جغرافیایی، سواحل چشم‌نواز، حیات وحش منحصربه‌فرد مقصدی عالی برای گردشگری در زمستان است.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

 

منبع : 55آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه