ارسال به دیگران پرینت

نمودار قیمت میلگرد زاگرس؛ لحظه ای، دقیق، آنلاین

عموما فعالان بازار آهن پیش از اقدام به خرید با بررسی نمودار قیمت آهن کارخانجات مختلف و عوامل تاثیرگذار بر آن به تحلیل بازار می پردازند.

نمودار قیمت میلگرد زاگرس؛ لحظه ای، دقیق، آنلاین

عموما فعالان بازار آهن پیش از اقدام به خرید با بررسی نمودار قیمت آهن کارخانجات مختلف و عوامل تاثیرگذار بر آن به تحلیل بازار می پردازند. هدف این افراد از رصد نمودار قیمت ها، پیش بینی روند بازار و تعیین بهترین زمان خرید بوده تا بتوانند محصول موردنظر را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند. به طور کلی قیمت میلگرد کارخانجات مطرح الگویی برای تعیین نرخ سایر شرکت ها می باشد. از مهم ترین کارخانجات که نقشی اساسی در تعیین قیمت این محصول دارند می توان به ذوب آهن اصفهان و میلگرد زاگرس اشاره کرد. در ادامه به بررسی نمودار قیمت میلگرد زاگرس طی بازه های زمانی مختلف و تحلیل روند تغییرات این محصول خواهیم پرداخت.

قیمت میلگرد 16 زاگرس شهرکرد امروز

میلگرد 16 زاگرس شهرکرد بیشترین فروش را در میان سایر سایزها به خود اختصاص داده و این امر به دلیل کاربرد فراوان این محصول در صنعت می باشد. همچنین با بررسی نمودار قیمت میلگرد ۱۶ زاگرس طی یک سال اخیر متوجه می شویم که این محصول به دلیل تقاضای بالا بیشترین میزان نوسان را تجربه نموده است. با وجود تمامی عوامل موثر بر قیمت این محصول، کارخانه زاگرس شهرکرد همواره سعی نموده میلگردهای تولیدی خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت به بازار عرضه نماید.

a-1

 هرچند طی یک سال اخیر شاهد نوسانات زیادی در حوزه آهن آلات بوده ایم ولی همان طور که در نمودار قیمت میلگرد 16 زاگرس مشاهده می کنید این محصول نوسانات اندکی را شاهد بوده است. با تحلیل تکنیکال این نمودار و بررسی عوامل موثر بر قیمت، می توانید به راحتی مناسب ترین زمان خرید را مشخص نمایید.

 

قیمت میلگرد 14 زاگرس شهرکرد امروز

میلگرد 14 زاگرس شهرکرد یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار بوده که همواره تقاضای زیادی در میان خریداران به خود اختصاص داده است. این محصول که از وزن بالایی برخوردار بوده نسبت به دیگر تولیدات میلگرد سایر کارخانجات از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. به دلیل مناسب بودن دسترسی نقاط مختلف کشور به این کارخانه و همچنین کیفیت بالای آن، شاهد تقاضای خوبی برای میلگرد زاگرس در سراسر نقاط ایران می باشیم. در ادامه نمودار قیمت میلگرد 14 زاگرس را در بازه زمانی یک سال اخیر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

a-2

همان طور که مشاهده می کنید نمودار قیمت میلگرد 14 نسبت به سایز 16 میلگرد از نوسانات کمتری برخوردار بوده که دلیل این امر میزان تقاضای بیشتر میلگرد 16 زاگرس می باشد. همچنین مشاهده می کنید که با وجود نوسانات زیاد طی یک سال اخیر نرخ این محصول تقریبا روند ثابتی داشته و دچار نوسانات هیجانی بازار نشده است.

 

عوامل موثر در قیمت میلگرد زاگرس

به دلیل اهمیت میلگرد در تمامی صنایع کوچک و بزرگ، بررسی نمودار قیمت این محصول از اهمیت فراوانی برای مهندسان و فعالان عرصه آهن آلات برخوردار است. یکی از ابزار تحلیل روند بازار بررسی تمامی عوامل موثر بر قیمت میلگرد و سایر آهن آلات در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت می باشد. پس از رصد این عوامل می توان به راحتی به پیش بینی بازار فولاد پرداخت. تمامی عوامل موثر بر بازار فولاد می تواند بر قیمت میلگرد کارخانجات مختلف اعم از میلگرد زاگرس تاثیرگذار باشد. از جمله این موارد می توان به قیمت آهن جهانی، تورم، تحریم، میزان عرضه و تقاضا و نرخ مواد اولیه اشاره کرد. بنابراین پیش از خرید لازم است نگاهی به کلیه عوامل ذکر شده داشته باشیم. هرچند گاهی با بررسی و اطمینان از تمامی موارد ممکن است عواملی غیر قابل پیش بینی رخ داده و روند بازار را به سمت هیجان پیش ببرد. با این حال با اطلاع از موارد کلی تاثیرگذار بر بازار آهن می توان تا حد زیادی با احتیاط در بازار قدم گذاشت. در ادامه 3 عامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت میلگرد زاگرس را که لازم است پیش از خرید همواره موردتوجه قرار گیرند بررسی خواهیم کرد:

نوسانات بازار ارز: نوسانات نرخ ارز با تاثیر مستقیم بر افزایش نرخ واردات و همچنین هزینه های تولید طی سال های اخیر روند بازار آهن را دستخوش تغییراتی زیادی نموده است. این روند تا حد زیادی سبب آشفتگی قیمت میلگرد زاگرس و سایر کارخانجات گردیده به طوری که خریداران را دچار سردرگمی نموده است.

میزان عرضه و تقاضا: میزان عرضه و تقاضا همواره یکی از موضوعات مهم در بازارهای کالایی خصوصا بازار آهن به شمار می رود. خوشبختانه کارخانجات بزرگی مانند میلگرد زاگرس شهرکرد از تقاضای بالایی در بازار برخوردار بوده و تناسب خوبی میان عرضه و تقاضای این کارخانه وجود دارد. از عمده دلایل تقاضای بالا برای محصولات این کارخانه می توان به مناسب بودن قیمت میلگرد زاگرس در مقابل کیفیت بالای آن اشاره نمود.

نرخ مواد اولیه: قیمت شمش آهن به عنوان ماده اولیه تولید میلگردهای فولادی تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی این محصول خواهد داشت. طی چند سال اخیر نرخ مواد اولیه به دلیل بیماری کرونا و نوسانات ارزی تغییرات زیادی داشته و از این رو شاهد نوسانات زیاد در بازار میلگرد بودیم.

 

 

نتیجه گیری

امروزه خریداران با دقت و مطالعه بیشتری اقدام به خرید کالاهای اساسی همچون آهن آلات نموده و پیش از خرید تمامی عوامل موثر و نوسانات موجود را بررسی می نمایند. قیمت میلگرد زاگرس 14 به عنوان مرجع تعیین قیمت سایر کارخانجات همواره موردتوجه فعالان حوزه فولاد قرار داشته است. در این مقاله به بررسی نوسانات قیمت این محصول طی سال های اخیر پرداخته و تمامی عوامل موثر بر نرخ آن را مطالعه نمودیم. شما می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد همه سایزها به سایت نمایندگی های فروش این محصول مراجعه نمایید. مرکزآهن یکی از نمایندگان فروش معتبر محصولات این کارخانه بوده که به راحتی می توانید قیمت میلگرد 16 زاگرس و سایر مقاطع فولادی موردنیاز خود را استعلام نموده و خریداری نمایید.

https://www.markazeahan.com/product-category/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF/

همچنین کارشناسان میلگرد این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه مشاوره خرید می باشند.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه