ارسال به دیگران پرینت

پلیس زن و مرد

راز شوم 3 پلیس زن و مرد در خیابان های تهران فاش شد!

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زن و شوهری که در بوستان‌های شرق تهران مواد مخدر توزیع می‌کردند، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۴ کیلو و ۶۳۰ گرم هروئین کشف شد.

راز شوم 3 پلیس زن و مرد در خیابان های تهران فاش شد!

راز شوم 3 پلیس زن و مرد در خیابان های تهران فاش شد! 

سرهنگ «ضرغام آذین» گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در بوستان‌های شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

راز شوم 3 پلیس زن و مرد در خیابان های تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت ادامه داد: با رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این رابطه یک زوج جوان که در بوستان‌های شهر تهران به ویژه در پارک‌های محدوده‌ی شرق تهران مواد مخدر توزیع می‌کردند، شناسایی شد و مخفیگاه متهمان در جنوب تهران تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

سرهنگ آذین افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از این مکان ۴ کیلو و ۶۳۰ گرم هروئین و مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه