ارسال به دیگران پرینت

حمید گودرزی | استایل حمید گودرزی | حمید گودرزی با موی سفید

استایل جدید و متفاوت حمید گودرزی | ستاره سینمای ایران در پیری جذاب تر شد + عکس

در این تصویر استایل جدید حمید گودرزی بازیگر جوان کشورمان را مشاهده می کنید که گرد پیری بر چهره اش نشسته است

استایل جدید و متفاوت حمید گودرزی | ستاره سینمای ایران در پیری جذاب تر شد + عکس

استایل جدید حمید گودرزی و نشان پیری در بازیگر خوش چهره سینما

حمید گودرزی بازیگر جوان و خوش چهره ایرانی است که هنوز بازی جذابش در سریال مسافری از هند در یاد همگان مانده است. اما این روزها او نیز مانند دیگر بازیگران دهه پنجاهی گرد پیری بر چهره اش نشسته و موهایش سفید شده است. در نیک صالحی می خواهیم عکسی از استایل جدید حمید گودرزی را برای شما قرار دهیم

استایل جدید حمید گودرزی بازیگر

عکس جدیدی که حمید گودرزی منتشر کرد

استایل جدید حمید گودرزی
استایل جدید حمید گودرزی بازیگر

اوج جذابیت بازیگران زن ایرانی با تار موهای سفید!

بازیگرها هم که همیشه بیشترشان در ردیف مد هستند، این سال‌ها با موی سفید زیاد دیده شده اند. آخرین شان، لیلا زارع بود که با موهای سفیدی که حسابی باعث تغییرچهره‌اش شده بود به جشنواره فجری که گذشت آمد.

لیندا و موهای سفید ۴۱ سالگی

لیندا کیانی که خیلی حرفه‌ای در دنیای مد و البته بیشتر لباس فعالیت دارد و از بازیگرانی است که زیاد هم موهایش تا پیش از این رنگ می‌کرده؛ چند سالی است؛ پرتره‌های زیادی از خودش منتشر می‌کند که دقیقا می‌خواهد سفیدی موهای‌اش را در آن‌ها نشان دهد. او در جشن تولد امسالش که ۴۱ساله می‌شد با موهای فرق از وسط با تارهای سفید، شمع‌اش را فوت کرد و صد و پنجاه و دو هزار لایک هم گرفت.

رویا جاوید نیا و موهای سفید طبیعی و ساخته شده

رویا جاویدنیا هم که امسال با تیپ گانگستری و البته ژستی که برای عکاس‌ها گرفت، حسابی سر و صدا به پا کرد و حتی کار به دلخوری هم کشید.او در جشنواره امسال با موهایی که تا سرشانه های‌اش می‌رسید و جوگندمی بودند، دیده شد و در فرش قرمز فیلم سد معبر هم با موهای کوتاه و البته رنگی طیف سفید و نقره‌ای داشت.

مریم معصومی از پر کلاغی تا پر جغد برفی

مریم معصومی که زندگی خودش را خلاصه در چهار کلمه، بازیگری – ورزش – عکاسی و خواب می‌داند بیشتر وقت‌ها با موهای سیاه و پرکلاغی دیده شده اما هم یک دفعه خودش را به سمت رنگ موی سفید پرتاب کرده

 

منبع : نیک صالحی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه