ارسال به دیگران پرینت

قیمت پودر سیر خشک تکسو گلستان

سیر را در صدر یا هم ردیف داروهای گیاهی مقوی نیز می توان عنوان کرد وجود این ماده ارزشمند و قیمت پودر سیر با توجه به خواص زیادی که دارد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است که در بیشتر کارخانه ها و شرکتها با بسته بندیهای مناسب که به صورت نایلونی یا ظرفهای شیشه ای می باشد آن را عرضه می کنند که قیمت، تاریخ انقضا، تاریخ تولید و شناسه بهداشت روی آن حک شده است و هم چنین نام شرکت تولید کننده نیز نمایان است.

قیمت پودر سیر خشک تکسو گلستان

سیر را در صدر یا هم ردیف داروهای گیاهی مقوی نیز می توان عنوان کرد وجود این ماده ارزشمند و قیمت پودر سیر با توجه به خواص زیادی که دارد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است که در بیشتر کارخانه ها و شرکتها با بسته بندیهای مناسب که به صورت نایلونی یا ظرفهای شیشه ای می باشد آن را عرضه می کنند که قیمت، تاریخ انقضا، تاریخ تولید و شناسه بهداشت روی آن حک شده است و هم چنین نام شرکت تولید کننده نیز نمایان است.

پودر سیر هم به روش خانگی و هم به روش صنعتی نیز به دست می آید که در روش خانگی برای مقدار کم مناسب است و با روشهای خشک کردن سیر در زیر نور آفتاب یا در فر و ماکروویو قابل انجام است و با ساییدن و له کردن آن به صورت پودر شده در می آید و در ظرف در بسته قابل نگهداری است که بسیاری از سرآشپزان ماهر دنیا برای طعم بهتر و متفاوت از این چاشنی استفاده می کنند.

D-1

باید به این نکته توجه کنید که کیفیت و قیمت پودر سیر گلستان به نسبت دیگر پودر ها بسیار بالاتر می باشد پودر سیر برای از بین بردن بوی ضحم انواع گوشت، ماهی، میگو و مرغ بسیار کاربرد دارد و اثر فوق العاده ای دارد که برای دستگاه گوارش و از بین بردن میکروبهای روده و معده بی نظیر است سیر و پودر سیر به موجب مقوی و مغذی بودن در عین حال کالری کمی دارد برای درمان کم خونی، استحکام استخوان تجویز می شود هم چنین سرشار از ویتامینهای گروه B، پتاسیم و فسفر و مواد معدنی می باشد.

کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند می توانند با مصرف پودر سیر و خرید آن به قیمت مناسب کمک شایانی به بالا رفتن سیستم ایمنی بدن و بهتر شدن سوخت و ساز و متابولیسم بدن کنند که جایگزین خوبی برای قرص سرماخوردگی و پیشگیری از آن می باشد و برای افراد دارای فشار خون بالا مصرف روزانه پودر سیر مفید خواهد بود و در نتیجه سلامت دستگاه تنفسی، سیستم گردش خون و بهبود عملکرد قلب را به همراه دارد.

پودر سیر تکسو

وقتی برای خرید انواع مختلف ائیه به خصوص پودر سیر خشک در بازار کشور ما اقدام می کنیم با نام برندهای مختلفی مواجه می شویم که می توانیم برای هر کدام از آنها ویژگیهای خاصی را بیان کنیم، پودر سیر تکسو نمونه بارز محصولات است که در بین دیگر محصولات برتری دارد و از همین رو مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرد.

برند تکسو در کشور ما با وجود کارشناسان تولید خبره نهایت سعی خود را کرده تا بهترین نوع پودر سیرها را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، زیرا به خوبی می داند که کیفیت در انتخاب مشتریان تاثیر زیادی دارد.

D-2

در این راستا تولید کننده از مرغوبترین پودر سیر تکسو در خطوط تولید خود استفاده کرده و می دانیم که برای تولید از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می شود، در مورد تولید محصولات بیشتر اگر بخواهیم بگوییم به سیرهای خشک شده بدون مواد افزودنی اشاره می کنیم که در ظروف پلاستیکی مخصوصی قرار می گیرند.

شرکت تولیدی تکسو پودر سیر خود را در بسته بندیهای متنوعی آماده می کند که می توان به عنوان پرمصرف ترین به پودرهای 400 گرمی اشاره کرد که برای مصارف خانگی مطرح می باشند، علاوه بر این پودر سیر 9 کیلویی را نیز معرفی می کنیم که اصطلاحا به آنها پودر سیر حجمی می گویند و معمولا در آشپزخانه رستورانها، هتلها، پادگانها، بیمارستانها مورد استفاده قرار می گیرند که مصرف زیادی دارند.

پودر سیر خشک

علاوه بر تاثیرات بی نظیربر سلامتی و بهبود بیماریهای مختلف پودر سیر تازه خشک یک چاشنی فوق العاده محبوب برای داشتن غذاهایی با طعم عالی است زیرا عطر و طعم فوق العاده و بی نظیری به غذا داده و هر غذایی را خوشمزه و لذیذ می کند.

مصرف پودر سیر برای پخت غذاهای بسیاری همچون ماکارونی، خورشت بامیه، مرغ، انواع کبابها، فست فودها و غیره مورد استفاده قرار گرفته و طعم دلچسبی به غذاهایتان خواهد داد.

D-3

شاید تصور کنید پودر سیر خشک خواص بیشتر و بهتری داشته باشد و غذا را خوشمزه تر کند اما این دو از لحاظ خواص و همچنین طعم و بو در غذا  تفاوت آن چنانی با یکدیگر ندارند و می توانید برای پخت غذاهای مختلف از پودر سیر خشک استفاده و از فواید آن بهره مند شوید.

حتی می توان گفت پودر سیر مزایای بیشتری نسبت به سیر دارد به دلیل اینکه ممکن است سیر تند تازه همیشه در دسترس نباشد در این مواقع پودر سیر بهترین گزینه است زیرا همیشه در دسترس است و علاوه بر آن دارای تمامی خواص سیر می باشد، افزون بر اینها استفاده از پودر سیر هنگام آشپزی بسیار راحت تر است و دردسرهایی مثل پوست کندن سیر و سوزش و بو گرفتن دستها وجود ندارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه