ارسال به دیگران پرینت

سارق | سارق گوشی

سارقی که به وحشت زنان تبدیل شده بود بازداشت شد!

ه دنبال وقوع سه فقره سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه زوگیری از زنان سبب شد تا ماموران پلیس پی‌جویی‌های لازم برای کشف پرونده را در دستورکار خود قرار دهند.

سارقی که به وحشت زنان تبدیل شده بود بازداشت شد!

دستگیری سارق گوشی

 سرهنگ سیدقاسم موسوی فر درمورد دستگیری سارق گوشی گفت:‌ به دنبال وقوع سه فقره  سرقت گوشی  تلفن همراه  به شیوه زوگیری از زنان سبب شد تا ماموران پلیس پی‌جویی‌های لازم برای کشف پرونده را در دستورکار خود قرار دهند. در همین راستا نیز تحقیقات ماموران پلیس مشخص کرد که سارق گوشی پس از ضرب وجرح مالباختگان اقدام به سرقت گوشی آنها کرده و متواری شده‌اند

وی با اشاره به وصول پرونده‌ها به پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: در بررسی این پرونده‌ها مشخص شد که هر سه فقره سرقت به شیوه مشابه و توسط یک نفر انجام شده است. همچنین در تحقیقات و بررسی محل وقوع سرقت‌ها سرنخ و ردپای سارقان نیز  کشف  شد.

موسوی‌فر ادامه داد: کشف ادله متقن و جمع‌بندی آن منجر به کشف هویت سارق به نام  معلوم با ۳۳ سال سن شد. در ادامه با ارسال پرونده به دادسرا هماهنگی با مرجع قضایی هم انجام شده و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین محل اختفای این فرد را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بازرسی از آن یک دستگاه گوشی مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان نیز کشف شد.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم با پذیرش جرم انتسابی به ارتکاب سه فقره دزدی با شیوه  زورگیری  اعتراف کرد و گفت که گوشی‌های مسروقه را برای تامین مایحتاج زندگی به افراد عبوری فروخته است و قادر به معرفی مالخر نیست.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دوروز،دیگه،آزاد ش،میکنن،به،جای،اینکه،شغلی، براش،فراهم،کنن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه