ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان چقدر می شود؟ | حقوق بازنشستگان در لیست تصمیمات دولت

حقوق بازنشستگان در لیست تصمیمات دولت | حقوق بازنشستگان چقدر می شود؟

حقوق بازنشستگان چقدر می شود؟ | حقوق بازنشستگان در لیست تصمیمات دولت

سال ٩۴ تا ١۴٠٠، سازمان تأمین اجتماعی ٩٠ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار بود و علی‌رغم این مسأله تعهدات سازمان از جمله پرداخت حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان انجام شده و دولت نیز ٨٨ هزار میلیارد تومان از این بدهی را تسویه کرد

صندوق حقوق بازنشستگان یکی از موارد حائز اهمیت، اصل پایداری منابع است. در تعهدات سازمان حقوق بازنشستگان، توسعه کیفی و کمی خدمات، پرداخت مستمری‌ها، بیمه بیکاری و… لحاظ شده و این مؤلفه‌ها مرتبط با پایداری منابع است به گزارش رکنا، میرهاشم موسوی روز چهارشنبه در یک گفت وگویی تلویزیونی افزود: سازمان تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان به عنوان یک نهاد اجتماعی و اقتصادی در سه حوزه درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری با رویکرد عدالت اجتماعی فعالیت می‌کند.وی با اشاره به پایداری منابع حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در صندوق حقوق بازنشستگان یکی از موارد حائز اهمیت، اصل پایداری منابع است. در تعهدات این سازمان، توسعه کیفی و کمی خدمات، پرداخت مستمری‌ها، بیمه بیکاری و… لحاظ شده و این مؤلفه‌ها مرتبط با پایداری منابع است. اخبار حقوق بازنشستگان را با ما دنبال کنید.

موسوی ادامه داد: از سال ٩4 تا ١4٠٠، سازمان تأمین اجتماعی ٩٠ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار بود و علی‌رغم این مسأله تعهدات سازمان از جمله پرداخت حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان انجام شده و دولت نیز ٨٨ هزار میلیارد تومان از این بدهی را تسویه کرد.

منبع : روابط گستر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      از دولت ویرگولی انتظار فرج نداشته باشید امدند با تفکر کمیته امدادی پدر ملت وبازنشسته ها را دربیاورند تخطی از قانون مایمال کردن حق وحقوق با کم بخور نمیر روش شان درحکومت داری است شش ماه از وحشت وفقر گذشت حاضر نیستند یک احکام را صادرکنند به عناوینی دنبال خرید زمان هستند

    • بازنشسته ارسالی در

      ازالان بفکرسال دیگه وعیدی باشیدومثل امسال ماراروانی نکنید فرزندمستاجر داریم

    • ناشناس ارسالی در

      فقط بلدن بنویسند.فلان هنرپیشه ترنس عمل جراحی کرد.یاخانم پارسارنگ مانتویش را،ازجگری به زردتبدل کرد.من بازنشسته چشمم به تیترحتی اراجیف وگوشم بخبرسیمای بی سیمااست.که ماده۹۶ سازمان تامین اجتماعی کی اجرایی وکی همسان سازی انجام میشود.مگرشماهاربات هستید.شرف و،وجدان ودرد ندارید؟بس کنید.خبرهایی که آدم رابه بی خبری می برد.خدایی این چیزهایی که می نویسیم.می خواند.من یک ادم خداباورم.هرعملی ونوشته ایی درکارنامه تان نوشته می شود.باورکنید.

    • ناشناس ارسالی در

      اقا دست از سر بازنشسته بردارید برید گورتان را گم کنید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خجالت داره شرم آواره حالم بهم میخوره از این همه تبعیض

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه