ارسال به دیگران پرینت

ثروت | ثروتمند شدن

چگونه ثروتمند شویم؟ | با این دکور منزل ثروت به سمت شما می‌آید!

توجه داشته باشید که شما می‌توانید چیدمان خاص و زیبایی را در خانه‌تان داشته و برای خود موفقیت و ثروت بیشتری به‌ ارمغان بیاورید.

چگونه ثروتمند شویم؟ | با این دکور منزل ثروت به سمت شما می‌آید!

ثروتمند شدن با دکور منزل

توجه داشته باشید که شما می‌توانید چیدمان خاص و زیبایی را در خانه‌تان داشته و برای خود موفقیت و ثروت بیشتری به‌ ارمغان بیاورید. در این مطلب به معرفی روش های جذب ثروت و ثروتمند شدن در دکور منزل می‌پردازیم.

روش های جذب ثروت و ثروتمند شدن در دکور منزل

می‌توانید فضایی ایجاد کنید که با قراردادن آگاهانه اشیا در مکان‌های مشخص منجر به جذب ثروت شود. اما به‌یاد داشته باشید که محیط به‌تنهایی نمی‌تواند موفقیت و کامیابی را تضمین کند و نمی‌تواند جایگزین تلاش برای رسیدن اهداف‌تان شود.

چیدمان مناسب در ورودی منزل از روش های جذب ثروت و ثروتمند شدن در دکور منزل

درب ورودی میزان انرژی را که در تمام خانه‌ شما جریان پیدا می‌کند، معین می‌کند. درب ورودی باید محکم و بزرگ باشد و بدون اینکه صدایی بدهد، کاملا باز شود. درب باید با کل خانه متناسب باشد. اگر خانه‌ بزرگ‌تری دارید، درب ورودی‌تان نیز باید بزرگ‌تر باشد. محوطه‌ ورودی خانه‌تان باید زیبا باشد و به‌خوبی رنگ‌آمیزی شده باشد. پادری باید درخشان و نو باشد. سطل‌های زباله، گلدان‌های شکسته‌ قدیمی و چیزهای دیگری را که مانع جریان انرژی از درب ورودی می‌شود، از سر راه بردارید.

کنج و گوشه‌های خانه خود را مرتب کنید

شلوغی و کثیفی می‌تواند بر همه‌ حوزه‌های زندگی شما تاثیر بگذارد و نه‌تنها مانع جذب انرژی می‌شود، بلکه نمی‌تواند انرژی ثروت را نیز در خود نگه دارد. همه‌ اقلام غیرضروری را که باعث شلوغی کنج خانه می‌شود، جمع‌آوری کنید. این موارد می‌تواند شامل گیاه‌های خشک‌شده، سطل‌های زباله و همه‌ چیزهایی باشد که شما را یاد افراد، مکان‌ها و چیزهایی می‌اندازند که ترجیح می‌دهید به آن‌ها فکر نکنید.

آبنمای کوچکی در خانه داشته باشید

آب یکی از نمادهای باستانی مرتبط با ثروت است. درنتیجه یک آب‌نما در کنج ثروت خانه‌ خود قرار دهید. مطمئن شوید که نور خوبی روی آب‌نما وجود دارد و به‌گونه‌ای قرار داده شده است که گویی آب وارد خانه‌ شما می‌شود نه اینکه از آن خارج می‌شود. همچنین برخی بر این باور هستند که قراردادن مجسمه‌ اژدها در کنار نماد آب می‌تواند باعث جذب ثروت شود. اگر امکان قراردادن آب‌نما را در خانه‌ خود ندارید، از تصاویر آب جاری مانند آبشار یا رودخانه‌ خروشان در خانه‌تان استفاده کنید.

استفاده از گیاهان آپارتمانی از روش های جذب ثروت در دکور منزل

گیاه‌هایی را که برگ‌های گرد شبیه به سکه دارند، در کنج ثروت‌تان قرار دهید. برای مثال‌ گیاه‌هایی مانند دیفن باخیا، یشم یا لوناریا برای این کار مناسب هستند. استفاده از گیاهانی که گل‌های قرمز یا بنفش دارند، می‌تواند تاثیر این کار را افزایش دهد. از گیاه‌های تیغ‌دار یا گیاهانی که برگ‌های سفت و خاردار دارند، باید پرهیز کرد. بامبو معمولا در گلدان شیشه‌ای گذاشته می‌شود، اما اگر آن را درون یک گلدان سرامیکی گذاشته‌اید، یک سکه‌ فلزی درون آن قرار دهید.

از گل استفاده کنید

گل‌ها علاوه‌بر زیبایی‌شان، طراوت زیادی را با خود به‌همراه می‌آورند. می‌توانید از گل طبیعی، نقاشی یا تصویر گل یا گل‌های مصنوعی و ابریشمی استفاده کنید. از گل‌های خشک‌شده پرهیز کنید.

از کریستال استفاده کنید

به کمک برخی از سنگ‌ها و کریستال‌های انرژی بخش که دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردی هستند، می‌توان انرژی‌های منفی را از خانه دور کرد.

از آینه استفاده کنید

آینه‌ها همچون جاذب ثروت عمل می‌کنند. در محل غذاخوری‌ خانه‌تان یک آینه قرار دهید، به‌‌گونه‌ای که میز غذا را بازتاب دهد. این کار نمادی از فراوانی و ثروت است. آینه‌ای که دارای قاب طلایی و ترجیحا گرد یا مستطیل شکل است، می‌تواند بهترین انتخاب برای این کار باشد.

منبع : مجله دلتا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه