ارسال به دیگران پرینت

قیمت خرید صندل زنانه اسپرت شیک زیره پیو

مطلعید قیمت خرید صندل زنانه اسپرت شیک زیره پیو بدون واسطه چند است؟ تابستان وقتی از راه می رسد نگران گرمایی که در پا هایمان درزمان پیاده روی ایجاد می شود هستیم چون وقتی پا گرم شود این گرما به تمام بدن می رسد و فرد را بی حال و سخته می کند بنابراین پوشیدن صندل جلو باز، چون هوا وارد کفش می کند باعث خنک ماندن پا می شود این نمونه صندل تابستانی مناسب فصل تابستان است که با شروع این فصل از نمونه کفش هایی است که فروش بالایی دارد. این محصول، همان قدر که برای خانم ها ضروری است برای آقایان نیز استفاده از آن برای فصل گرما لازم است ولی تنوع در رنگ و مدل برای خانم ها بیشتر از آقایان است.

قیمت خرید صندل زنانه اسپرت شیک زیره پیو

مطلعید قیمت خرید صندل زنانه اسپرت شیک زیره پیو بدون واسطه چند است؟

تابستان وقتی از راه می رسد نگران گرمایی که در پا هایمان درزمان پیاده روی ایجاد می شود هستیم چون وقتی پا گرم شود این گرما به تمام بدن می رسد و فرد را بی حال و سخته می کند بنابراین پوشیدن صندل جلو باز، چون هوا وارد کفش می کند باعث خنک ماندن پا می شود این نمونه صندل  تابستانی مناسب فصل تابستان است که با شروع این فصل از نمونه کفش هایی است که فروش بالایی دارد. این محصول، همان قدر که برای خانم ها ضروری است برای آقایان نیز استفاده از آن برای فصل گرما لازم است ولی تنوع در رنگ و مدل برای خانم ها بیشتر از آقایان است.

1-1

امروزه دیگر نگران نیستیم چرا که با پیشرفت تکنولوژی و ابداعات زیاد هر کالایی بخواهیم موجود است و با خرید صندل زنانه اسپرت میتوانیم در تابستان هم پیاده روی خوب و دلنشینی داشته باشیم.  صندل زنانه اسپرت از جمله، انواع کفش ها یی است که مناسب فصول  بهار و تابستان و برای همه سلیقه ها تولید شده، صندل کفشی رو باز، راحت، نرم سبک می باشد و این ویژگی ها باعث شده از پرطرفدارترین کفش های فصل تابستان باشد البته این محصول انواع مختلفی دارد که هر کس بنا به سلیقه و نیاز خود صندل مناسب را انتخاب می کند.

صندل ها ی اسپرت ظاهری شیک و زیبا دارند وبیشتر برای خانم های جوان و دختران مناسب است، برخلاف کفش های دیگر که پا را در زمان راه رفتن تحت فشار قرار می دهند کفش های اسپرت این مشکل را ندارند و شما می توانید زمان طولانی پیاده روی و تفریح کنید، لذت ببرید و خسته نشوید.

صندل زنانه زیره پیو

انتخاب یک صندل خوب و با کیفیت می‌تواند طبق زیره ی آن که باید دارای استاندارد و کیفیت بالا باشد تعیین می‌گردد.

زیره پی یو (PU) ماده ایست که نه تنها در صنعت کفش چرم (صندل) مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله خودرو سازی، مبلمان،…. تمام تولید کنندگان کفش (صندل) از زیره پی یو(PU) استفاده می‌کنند که دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آن میپردازیم. و اینکه بیشترین استفاده از زیره پی یو در زیره های ورزشی می‌تواند باشد. و علت اصلی استفاده از این زیره تعداد کارخانه های تزریق پی یو می‌تواند باشد و دلیل دیگر ارزان =بودن قیمت قالب آن است اما نکته ی مهم اینکه با تمام ارزان بودن قالب این نوع زیره از کیفیت خوبی برخوردار است و همین کیفیت باعث شده که برندهایی چون آدیداس و نایک از این زیره استفاده کنند.

1-2

به این نکته توجه کنید که صندل زنانه زیره پیو کیفیت خوبی دارد و می‌توان گفت دوام بیشتری هم دارد و اگر از مواد مناسب و قالب خوبی استفاده شود از حباب گرفتن آن جلو گیری می‌کند. در مقابل پارگی مقاوم است و در برابر گرما و سرما عایق مناسبی دارد و گرما را به پا منتقل نمی‌کند.

امروزه ما از نظر جنس دو قالب متفاوت داریم.

. قالب زیره آلومینیومی،

. قالب زیره پلاستیکی،

دستگاه زیره پی یو (PU) توسط کشور ایتالیا، چین، و ایران ساخته می‌شود. در ایران ساخت این دستگاه بیشتر مونتاژ قطعات آن از جنس چینی و ایتالیایی است و بلید گفت با این وجود باز هم برخی از شرکت ها در ایران نیز صادرات دارند.

صندل زنانه جدید شیک

بسیاری از بانوان سرزمین برای راحتی پا در هنگام پیاده روی در طول روز صندل زنانه جدید را انتخاب کرده و از این انتخاب خود به شدت راضی و خشنود می باشند. یکی از دلایل پر طرفدار بودن این نوع صندل ها استفاده از مواد اولیه مرغوب در تهیه ی زیره و رویه ی آن است. در صورت عدم استفاده از متریال مناسب ممکن است در طولانی مدت به پا و ستون فقرات فرد مصرف کننده آسیب های  جدی و مخربی وارد شود.

در فرآیند تولید صندل زنانه جدید از ابزار آلات و ماشین آلات پیشرفته و مدرنی استفاده می شود. این پارامتر به عنوان یکی از مهم ترین دلایل صادراتی بودن این محصول به شمار می رود؛ همانطور که می دانید صادرات علاوه بر اشتغال زایی به افزایش درآمد ارزی کشور کمک های شایانی خواهد کرد.

1-3

انتخاب صندلی مناسب به این جهت که با سلامت پا ها در ارتباط بوده از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در کنار خرید صندل زنانه زیبا باید مورد توجه قرار بگیرد و قیمت صندل زنانه شیک با توجه به طرح و جنس آن با هم متفاوت است.

این محصول در دونوع جلوبسته و جلو باز در بازار عرضه شده و همواره باید در تولید آن استاندارد های روز و استفاده از مواد اولیه ی مناسب در نظر گرفته شود.

از جمله شاخصه های مهم و اساسی در انتخاب صندل، توجه به رنگ و مشخصات ظاهری آن است که بر قیمت نهایی محصول تاثیرگذار می باشد، این مسئله در فروش گسترده آن نیز تاثیر بسزائی داشته است.

تولیدکنندگان باید این نکته را در نظر بگیرند که استفاده از زیره و رویه ی زیبا می تواند جلوه ای شیک و مدرن به محصول بخشیده همچنین هر طیف سلیقه ای را در بر بگیرد.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه