ارسال به دیگران پرینت

جنیفر لوپز | اولین حقوق جنیفر لوپز

اولین حقوق جنیفر لوپز چگونه خرج شد؟ | خداحافظی با ماشین و دوست پسر قدیمی!

اولین حقوق جنیفر لوپز صرف خداحافظی با ماشین و دوست پسر قدیمی!

اولین حقوق جنیفر لوپز چگونه خرج شد؟ | خداحافظی با ماشین و دوست پسر قدیمی!
جنیفر لوپز درباره اولین حقوقش گفت: "آن‌وقت‌ها و پیش از دریافت اولین حقوقِ حسابی‌ام یک ماشینِ هوندای هاچبکِ قراضه داشتم و با همان ماشین به همه مصاحبه‌های کاری می‌رفتم. وقتی بالاخره یک دسمزد حسابی گرفتم، یک مرسدس خریدم که برای من مثل مهم‌ترین لحظه زندگی‌ام بود. " جنیفر این جمله‌ها را در پاسخ به پرسش خبرنگارِ هالیوود ریپورتر در سال ۲۰۱۶ عنوان کرد.

جنیفر لوپز  گفت: "آن روز‌ها را خوب خاطرم هست. در همان حالی که مشغول مطالعه و امضای اسنادِ ماشینِ جدیدم بودم، داشتم رابطه‌ام را با پسری که ۱۰ سالِ گذشته‌ام را با او گذرانده بودم، تمام می‌کردم. یادم هست که من و او در بنگاه خرید و فروش ماشین بودیم و من گریه می‌کردم و در همان حال مشغول خرید ماشین بودم و آن پسر در همان لحظه برای همیشه از زندگی‌ام رفت. "

جنیفر لوپز  گفت: "آن لحظه مانند سمبلی از شروع زندگی جدیدم بود و باید یاد می‌گرفتم از این لحظه به بعد باید همیشه و در همه حال روی پای خودم بایستم. یادم می‌آید که به روز‌های پر هیجان آینده و پسری که ۱۰ سال در کنارش بودم فکر می‌کردم و در ذهنم به آن پسر می‌گفتم: از این لحظه دیگر نه هوندای هاچبکِ قراضه‌ای در زندگیم خواهد بود و نه تو!. "

منبع : برترین ها
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه