ارسال به دیگران پرینت

خواص خرمای کبکاب سعید بوشهر

خرما کبکاب طعم ملایم و خوشمزه ای دارد و خواصش بیشتر از خرما های دیگر می باشد وسرشار از منیزیم، پروتئین، منگنز می باشد که بعد از هر بار میل کردن با توجه به طبع خرما کباب انرژی بسیاری زیادی به بدن می رساند و مناسب کسانی که فعالیت زیاد دارند و همچنین مناسب ورزشکاران می باشد که بعد از هر بار میل کردن خرما انرژی به دست بیاروند و تحرک بیشتری داشته باشند.

خواص خرمای کبکاب سعید بوشهر

خرما کبکاب طعم ملایم و خوشمزه ای دارد و خواصش بیشتر از خرما های دیگر می باشد وسرشار از منیزیم، پروتئین، منگنز می باشد که بعد از هر بار میل کردن با توجه به طبع خرما کباب انرژی بسیاری زیادی به بدن می رساند و مناسب کسانی که فعالیت زیاد دارند و همچنین مناسب ورزشکاران می باشد که بعد از هر بار میل کردن خرما انرژی به دست بیاروند و تحرک بیشتری داشته باشند.

بی شک یکی از میوه هایی که سرشار از خواص بیشمار می باشد خرما کبکاب هست. خواص خرما کبکاب نسبت به خرما های دیگر بیشتر است و سرشار از مواد غنی و معدنی است.

B-11

همانطور که می دانید خواص خرما کبکاب بی شمار بوده، وجود پتاسیم در خرما باعث جلوگیری از پوکی استخوان می شود و همچنین مصرف چند عدد خرما باعث پیشگیری از بیماری های عصبی که به زوال عصبی معروف است می شود و نیز مواد غنی خرما باعث جلوگیری از انعقاد خون در رگ ها می شود که همین ویژگی باعث حرکت آسان خون درتنظیم چرخش خون رسانی است.

یکی از خرما موجود در بازار خرما کبکاب می باشد که داری شکل بیضی کشیده با طعم شیرین ملایم خوشمزه و با رنگ قهوه ای تیره تا قهوه ای روشن مایل به زرد و با بافتی نرم است و بیشترین کشت و برداشت خرما کبکاب در استان های خوزستان و هرمزگان و همچنین استان فارس می باشد.

خرما برای کشور عراق می باشد که طی سالهای گذشته دانه و هسته خرما به کشور های دیگر جهان رسیده و هم اکنون در بیشتر کشور های جهان خرما یافت می شود.

صادرات خرمای کبکاب بوشهر

خرما کبکاب یکی از خرما های بسیار خوشمزه و دارای قند مناسب است، که در سطح جهانی بسیار پرطرفدار است. این محصول متفاوت فقط در کشورمان پرورش داده شده به همین دلیل است که دارای متقاضیان فراوانی برای خریداری آن است. از این رو صادرات خرما در کشور ما از بازار خوبی برخوردار می باشد.

راهنمای انتخاب بهترین خرما کبکاب به ما نشان می دهد که این محصول باید با کیفیت عالی و بسته بندی مناسب خریداری شود، چون این محصول توسط تولید کنندگان زیادی به بازارهای مختلف ارائه می‌شود. که محصولاتشان دارای کیفیت های مختلفی است.

خرما کبکاب نوعی خرمای نیمه خشک محسوب می شود که دارای بافتی نرم و هسته آن به گوشت چسبیده است. طعم شیرین و قند متناسب آن باعث فروش ویژه این محصول در بازار های مختلف شده است.

B-12

طبق راهنمای خرید خرمای کبکاب بوشهر شما باید محصولی را خریداری کنید که بدون آفت، طعم ترشیدگی و همچنین دارای رنگ قهوه ای روشن می‌باشد که می‌تواند طیف گسترده‌ای از قهوه‌ای روشن تا تیره را شامل شود.

محصولاتی که از طریق این راهنمایی انتخاب می‌شوند بسیار با کیفیت بوده و خرید را برای شما آسان تر می کند. بنابراین محصول را انتخاب کنید که از شرکت های معتبر توزیع شده و دارای قیمت مناسبی در بازارهای کشور باشد.

 

 

خرمای کبکاب سعید

خرمای کبکاب همانگونه که گفته شد خرمای کبکاب سعید یکی از معتبرترین شرکت های بسته بندی و عرضه این نوع خرما می باشد که در زمینه صادرات هم فعالیت زیادی دارد. خرما های این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و در بهترین بسته بندی ها و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می شوند و در اختیار مشتری قرار می گیرند.

شایان ذکر است که خرمای کبکاب یکی از مهمترین خرماهایی است که در ایران تولید می شود که از نظر صادرات هم سود بالایی را نصیب صادر کننده می کند و سالیانه ارز زیادی از طریق صادرات این خرما به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی و آمریکایی و حتی آفریقا وارد کشور می شود.

B-13

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه عرضه خرما فعالیت می کند شرکت خرمای کبکاب سعید می باشد که در بسته های 700 گرمی و 1000 گرمی و … این محصول را وارد بازار می نماید.

این شرکت از سال 1365 شروع به فروش انواع خرما نمود و در سال 1382 محصولات خود را به فروشگاه های زنجیره ای عرضه کرد و در سال 1388 با ثبت برند مروارید سیاه با همین نام به فعالیت خود ادامه داد و در حال حاضر یکی از برتربن برند ها در زمینه عرضه خرما می باشد که علاوه بر خرمای کبکاب انواع دیگری همچون خرمای پیارم فله، خرمای زاهدی، رطب مضافتی و .. را نیز در سراسر کشور عرضه می کنند.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه