ارسال به دیگران پرینت

تعطیلی پاساژ مصطفوی در شیراز | شهید منصور خادم صادق

ضرب و شتم دو بانوی آمر به معروف در شیراز | یک پاساژ به خاطر درگیری عجیب بسته شد + جزئیات

فرماندار شهرستان شیراز گفت: دو زن هتاک و ضارب خانواده شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

ضرب و شتم دو بانوی آمر به معروف در شیراز | یک پاساژ به خاطر درگیری عجیب بسته شد + جزئیات

تعطیلی پاساژ مصطفوی در شیراز درپی ضرب و شتم دو بانوی آمر به معروف تا اطلاع ثانوی.

لطف الله شیبانی عصر دوشنبه گفت: دو زن هتاک و ضارب همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

شیبانی درباره تعطیلی پاساژ مصطفوی در شیراز ادامه داد: این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.

عصر یکشنبه ششم شهریورماه جاری دو زن بدحجاب در پاساژ مصطفوی شیراز به دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر هتاکی و این خانواده شهید را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز امروز دوشنبه هفتم شهریور تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

حجاب

شهید منصور خادم صادق از از شهدای بنام استان فارس است. وی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، زرهی لشکر ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی ایفا کرد.

شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین گذاری شده در جاده ام القصر پای خود را از دست داد.

این جانباز خستگی ناپذیر، در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و پس از تشییع باشکوه در شیراز، در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر به خاک سپرده شد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      جدیدا بدحجاب ها سگ هم شدن و پاچه میگیرن ،باید مثل سگ زد تو سرشون تا کسی جرات نکنه مثل جنده بیاد بیرون و پاچه بگیره

      • ناشناس ارسالی در

        جنده تویی کثافت کونی

    • ناشناس ارسالی در

      این بی حجابهای بی شرف چقدر پررو شدن تاجایی که دست روناموس شهدا بلند میکنن اینجا یک کشور اسلامیست وهرکس هم خوشش نمیاد که حجاب داشته باشه یاازاسلام بدش میتونه بره به هرکشوری که دیگه ای که اونجا آزادانه لخت بشه وهر کار دلش خواست بکنه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه