ارسال به دیگران پرینت

درگیری مسلحانه | درگیری مسلحانه در گوهردشت

عاملان درگیری مسلحانه گوهر دشت دستگیر شدند | باز سازی صحنه جرم + ویدئو

عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی پلیس این استان این ۲ متهم شناسایی و که در جریان عملیات پلیسی یکی از آنان فوت و دیگری مجروح شد.

عاملان درگیری مسلحانه گوهر دشت دستگیر شدند | باز سازی صحنه جرم + ویدئو

دستگیری و بازسازی صحنه عاملان درگیری مسلحانه در گوهردشت کرج.

درگیری مسلحانه در گوهردشت کرج

عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه اظهارداشت:  با تلاش شبانه روزی پلیس این استان این ۲ متهم شناسایی و  که در جریان عملیات پلیسی یکی از آنان فوت و دیگری مجروح شد.

وی خاطرنشان کرد: هفتم تیرماه سال جاری  در پی  تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع  یک فقره درگیری مسلحانه در یک واحد صنفی تعویض روغنی در منطقه اوقافی های کرج که منجر به فوت یک نفر شد بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
محمدیان  افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد یکی از شهروندان هدف گلوله چند نفر فرد ناشناس قرار گرفته و ضاربان بلافاصله از محل متواری شده اند.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی پلیس بلافاصله بعد از وقوع حادثه  ۲ نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند که پلیس توانست پنج نفر دیگر از اعضای این درگیری شناسایی و دستگیر کند.

سردار محمدیان گفت: ۲ نفر ازعوامل حادثه درگیری مسلحانه در گوهردشت کرج متواری بودند که شب گذشته با تلاش بی وقفه پلیس دستگیر شدند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اعدام کنید همشونو

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه