ارسال به دیگران پرینت

جملات | جملات مثبت

جملات مثبت برای شروع روز

روزت رو با یک جمله انگیزشی مثبت شروع کن و در طی روز مدام این پیام رو به خودت گوشزد کن. این باعث میشه که از هر روزت درست استفاده کنی و از اون به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف هات کمک بگیری.

جملات مثبت برای شروع روز

جملات مثبت

روزت رو با یک جمله انگیزشی مثبت شروع کن و در طی روز مدام این پیام رو به خودت گوشزد کن. این باعث میشه که از هر روزت درست استفاده کنی و از اون به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف هات کمک بگیری. اگر از روزهای زندگیت درست استفاده کنی، هر روزت میتونه برات یک قدم بزرگ به سمت خواسته هات خوب باشه. یک صبح زیبا و پرانرژی، میتونه یک روز فوق العاده رو برامون بسازه. اگه هر روز صبح که از خواب پا میشیم، صبحمون رو با جملات زیبا و آگاهی دهنده شروع کنیم، یک روز بی نظیر انتظار ما رو خواهد کشید. در ادامه جملات پر انرژی برای شروع روز خوب را برایتان تهیه و جمع آوری کرده ایم.

جملات مثبت برای شروع روز

یک روز خوب ساخته میشه پس برای ساختنش از همین الان اقدام کن.

∼✰✦✩∼

بال هات رو برای پرواز در آسمان رویاهات بگشا. هر روزت رو با تصویرسازی از خواسته هات شروع کن تا یک روز زیبا و پرانرژی برای خودت خلق کنی.

∼✰✦✩∼

امید رو در دلت زنده نگه دار. شاید قدمی که امروز برای خواسته ات بر میداری، آخرین قدم باشه.

∼✰✦✩∼

امروزت را با توکل به خدا شروع کن. خدایی که صبح به این زیبایی را آفریده، تمام روزت را هم زیبا خواهد کرد. این به شرط توکل به اوست که اتفاق می افتد.

∼✰✦✩∼

هر روزت رو با دعا کردن شروع کن. چون با اون دعا کردنه یک معامله با خدا میکنی، توی این معامله تو تموم دلواپسی ها و نگرانی هات رو میدی و خدا در عوض بهت آرامش میده.

∼✰✦✩∼

امروز را با عشق، شادی، انگیزه، نشاط، مهربانی و هر چه حس خوب در دنیاست شروع میکنم. با این حس های خوب، قرار است امروز را به یاد ماندنی تر از همیشه کنم.

∼✰✦✩∼

این روز بهترین روز و منحصر به فردترین روز زندگی من است! چرا که دیگر تاریخش تکرار نمی شود.

∼✰✦✩∼

امید دارم که امروز همه چیز خوب پیش می رود! چون من در ارتباط کامل با خداوند هستم.

∼✰✦✩∼

کسایی که امروز برنده شدن، دیروز در حال تلاش کردن بودن. پس تو هم امروز رو تلاش کن تا در فردای زندگیت برنده باشی.

∼✰✦✩∼

هر روزی که از خواب پا میشی و چشمات رو باز میکنی، یعنی خدا تو رو لایق دونسته که یک روز دیگه هم توی این دنیا باشی و اون رو تجربه کنی. پس برای لیاقتی که خدا در تو دیده، تلاش کن.

∼✰✦✩∼

یک تصمیم مهم برای امروزت بگیر! تصمیم بگیر که آدمایی که علف هرز هستن رو از زندگیت بندازی بیرون. شاید الان ندونی اما در آینده متوجه میشی که چه لطف بزرگی به خودت کردی.

∼✰✦✩∼

همین امروز تصمیم بگیر مهمترین هدف زندگیت رو تعیین کنی، برای هدفت برنامه بچینی و با عملی کردن هر کدوم از اون برنامه ها، با قدرت کم کم به هدفت نزدیک بشی.

منبع : سماتک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه