ارسال به دیگران پرینت

لیست قیمت انواع چراغ قوه پلیسی شوکر دار بزرگ در ایران

یکی از ابزار آلاتی که نیاز هر خانه ای است چراغ قوه پلیسی است که نور بسیار زیادی دارد و قیمت آن بسته به ویژگیهای آن تغییر می کند و این چراغ قوه ها سایز به نسبت بزرگی دارند همراه با یک کیف پلاستیکی بسیار مقاوم به بازار عرضه شده است این نوع از چراغ قوه های پلیسی که از امکانات بیشتری نظیر شوکر برخوردار است از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

لیست قیمت انواع چراغ قوه پلیسی شوکر دار بزرگ در ایران

یکی از ابزار آلاتی که نیاز هر خانه ای است چراغ قوه پلیسی است که نور بسیار زیادی دارد و قیمت آن بسته به ویژگیهای آن تغییر می کند و این چراغ قوه ها سایز به نسبت بزرگی دارند همراه با یک کیف پلاستیکی بسیار مقاوم به بازار عرضه شده است این نوع از چراغ قوه های پلیسی که از امکانات بیشتری نظیر شوکر برخوردار است از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

این چراغ قوه بسیار پر نور است و با سه عدد باتری لیتیوم یون کار می کند و مدل SR52UT Intimidator این چراغ قوه دارای نور بسیار زیادی است و تا مسافت 800 متر را می تواند روشن کند. همانطور که گفته شد این چراغ قوه در یک کیف پلاستیکی مقاوم به بازار عرضه می شود و داخل خود کیف شارژر فندکی و کابل شارژ USB و همچنین 3 عدد باتری اضافه و واشر یدک برای ضد آب کردن این چراغ قوه ها وجود دارد.

D-1

شما دوستان عزیز قبل از خرید باید از قیمت چراغ قوه پلیسی و مشخصات آن مطلع باشید و از مشخصات ظاهری چراغ قوه پلیسی می توان این اشاره کرد که جنس زیبای بدنه ی این چراغ قوه از پلاستیک است و وزن بسیار کم و مقاومت و استحکام خوبی دارد و دو نوع نگهدارنده برای اتصال به مچ، کوله پشتی و یا لباس دارد و بند این چراغ قوه در انتهای باطری و بدنه نصب می شود و جنس بند این چراغ قوه چرم طبیعی، نخ یا پلاستیک است. از کلیدهای فلزی بر روی این چراغ قوه استفاده شده است و همچنین برخی از مدلهای چراغ قوه پلیسی دارای لامپ جانبی هستند و این لامپهای جانبی درون چراغ قوه قرار گرفته اند و این چراغ قوه ها دو نوع ورودی برای شارژ کردن باتری خود دارند که شامل پورت میکرو یو اس بی و تایپ سی است.

چراغ قوه پلیسی شوکردار

از مهمترین تولیداتی که تولیدکنندگان با طراحی فوق العاده ای که برای گردشگران کوهنوردان افراد معمولی در موقعیتهای مختلف تولید کرده اند چراغ قوه پلیسی شوکر دار می باشد که فقط مختص نیروی پلیس نمی باشد و همه افراد می توانند هنگام طبیعت گردی و غیره از آن استفاده می کنند و دارای بدنه ای از جنس فولاد ضدزنگ و رنگ مشکی تولید شده است مناسب افرادی است که در تاریکی شبانه هنگام رفتن به کوهنوردی و برپایی چادر احتیاج به یک چراغ قوه حرفه‌ای با برد بسیار بالا، تامین روشنایی لازم و  قابلیت دید فاصله های دور از ویژگیهای آنها می باشد. بسیاری از ما چراغ  قوه هایی که در زمان کودکی بیشتر از نوع کلاسیک و قدیمی بود را  کم و بیش به خاطر داریم که دارای یک لامپ فوق العاده ضعیف با نوردهی بسیار پایین می بود و نمی توانستیم  فواصل دور را مشاهده کنیم.

D-2

در حال حاضر با توجه به فناوریهای پیشرفته نسل جدیدی از چراغ قوه پلیسی شوکر دار که دارای شدت نور بسیار بالایی هستند به بازار عرضه شدند که مانند لیزر عمل می کنند و به دلیل آن که بسیار کوچک هستند می توانید به راحتی آن را در میان وسایل خود قرار بدهید و از لحاظ کیفیت بسیار کارایی بالایی دارند و حتی از جنس آلومینیوم محکم ساخته می شوند و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. لامپهایی که برای این چراغ قوه ها تعبیه می شود از نوع بسیار قوی و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد و حتی ساعتهای طولانی می توانید آن را روشن نگه دارید بدون آنکه نگرانی از بابت خاموش شدن داشته باشید و دارای حالتهای نوردهی مانند چشمک زن، نورمتوسط، نور قوی و نور ضعیف است که برای حالت چشمک زن برای مواقعی که احساس خطر می‌کنند آن را به کار می‌برند و به ما این امکان را می دهد که محیط اطراف را بهتر مشاهده کنیم و بسیار زیبا و خوش دست طراحی شده‌اند.

چراغ قوه پلیسی اسمال سان بزرگ

بعضی از افراد که به چراغ قوه بزرگتری نیاز دارند می توانند از چراغ قوه پلیسی اسمال سان بزرگ استفاده کنند. روش کار چراغ قوه ها به این صورت است که رابطه بین منبع تغذیه و چراغ که می تواند از نوع ال ای ذی باشد به وسیله سیمی برقرار می شود. یک سیم از قطب مثبت باتری به یک سر چراغ وصل می شود و قصب منفی آن را با سیمی دیگر به سمت دیگر چراغ وصل می شود همچنین بین این سیمها یک کلید وجود دارد تا جریان را قطع و وصل کند. چراغ قوه دارای اجزای مختلفی می باشد یکی از این اجزا بدنه چراغ قوه است که می تواند دارای جنسهای مختلفی باشد رایج ترین ماده ای که در ساخت بدنه چراغ قوه استفاده می شود پلاستیک فشرده است.

D-3

جنس بدنه در چراغ قوه بسیار مهم است چون خارجی ترین بخش چراغ قوه پلیسی بزرگ است و باید بسیار مقاوم باشد تا در صورتی مه از دست کاربر به زمین افتاد دچار آسیب نشود همچنین از فلزهای ضد زنگی همچون  ورق آلومینیوم نیز می توان در ساخت چراغ قوه استفاده کرد. کلید روشن و خاموش در چراغ قوه نیز بسیار خاص است به صورتی که باید از جنس با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده باشد تا دچار مشکل نشود. رفلکتوری که در چراغ قوه بکار می رود از جنس آلومینیم است و وظیفه آن انتقال و بازتاب مناسب تر نور به سمت مقابل می شود. لامپهایی که در چراغ قوه بکار می روند نیز دارای نوع و ویژگیهای مختلفی هستند که یکی از آنها لامپ رشته ای یا لامپ فلورسنت است و دارای نور تقریباً زرد رنگ و مصرف انرژی بالایی است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه