ارسال به دیگران پرینت

کاوه رضایی | کاوه رضایی در استقلال | کاوه رضایی در پرسپولیس

یاغی در پرسپولیس ؟ | بازگشت بمب نقل‌وانتقالات استقلال رسماً منتفی شد

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به طور رسمی به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه پاسخ منفی دادند.

یاغی در پرسپولیس ؟ | بازگشت بمب نقل‌وانتقالات استقلال رسماً منتفی شد

باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات تابستانی در نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواستار خروج نام ارسلان مطهری از لیست این تیم شده بود تا بتواند قرارداد کاوه رضایی را در سازمان لیگ ثبت و برای این بازیکن کارت بازی دریافت کند.

محمدرضا کسرایی مسئول کمیته نقل‌وانتقالات لیگ در این باره گفته بود: «باشگاه استقلال در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات از طریق سیستم اتوماسیون اداری نامه‌ای ارسال و درخواست خارج کردن نام این بازیکن از لیست تیم را کرد. قانون در این باره سکوت کرده و طبق آیین‌نامه نقل‌وانتقالات، در کمیته وضعیت و کمیته تدوین مقررات در این باره تصمیم می‌گیریم».

سازمان لیگ در روزهای گذشته استعلام‌های مربوط به درخواست باشگاه استقلال برای خروج نام ارسلان مطهری از لیست این باشگاه را از کمیته‌های وضعیت انجام داده و پیگیری خبرنگار ما نشان می‌دهد پاسخ کمیته‌های مربوطه به درخواست باشگاه استقلال منفی بوده و این موضوع با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام شده است. به این ترتیب آبی‌پوشان تا نیم‌فصل نمی‌توانند بازیکن جدیدی از جمله کاوه رضایی را به لیست خود اضافه کنند.

باشگاه استقلال در ابتدای فصل قرارداد ارسلان مطهری را ثبت و برای این بازیکن نیز کارت بازی دریافت کرده بود. او در دیدار مقابل سپاهان نیز برای تیمش بازی کرد و به همین دلیل درخواست استقلال برای خروج نام این بازیکن از لیست آبی‌پوشان رد شده است.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه