ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد

فال ابجد امروز ۵ شهریور ۱۴۰۱

برای اطلاع از فال ابجد امروز ۵ شهریور ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

فال ابجد امروز ۵ شهریور ۱۴۰۱

فال ابجد

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۵ شهریور را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۵ شهریور را می توانید در این قسمت بخوانید.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د د آ

تعبیر: اقبالتان نیک است و به زودی به سربلندی خواهید رسید، دشمنانی که در زندگیتان وجود دارند را از سر راه برمی دارید. به زودی خبرهایی به دستتان میرسد که شما را از یک تشویش بزرگ خلاص می سازد. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز کنید هم اکنون دست نگاه دارید که بر ضررتان میباشد.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: به آرزوهایتان دست خواهید یافت و بخت و اقبال بسیار خوبی دارید. افرادی بزرگ کمکتان می‌کنند تا در راه درست قرار بگیرید. دوستان خوبی در زندگیتان دارید که اگر دنبال روی آن‌ها باشید سعادتمند و خوشبخت میشوید. اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید تعجیل کنید که به نفع تان می باشد.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: به مقصودتان می‌رسید و عاقبت آرزوهایتان میسر می شود ک. به زودی از مشکلات مالی رها خواهید شد و زندگی به کامتان می‌شود. به زودی فردی وارد زندگیتان می‌شود که عشق و علاقه اش نسبت به شما فراوان است پس منتظر بمانید انقدر بی تابی نکنید. به هدفتان می رسید پس عجله نکنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر: مقصودی که دارید بسیار بد است و دچار مشکلات فراوان خواهید شد. آشفته و پریشان احوال هستید و برای از دست دادن کسی در رنج و عذابید اما خداوند به زودی شخص بهتری را برایتان قرار می دهد. باید در زندگی صبوری کنید تا اهداف و آرزوهایتان میسر شود. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز نمایید به شهرهای مذهبی باشد تا دلتان آرام بگیرد.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: اقبال بسیار خوبی دارید و خداوند کمکتان می‌کند تا به خواسته های تان دست پیدا کنید. رتدگیتان متحول می‌شود و خبرهایی به دستتان میرسد که شما را سعادتمند و خوشبخت می کند. اگر از دعوا و مرافعه به دور باشید و با بزرگتر هایتان با احترام برخورد کنید راه سعادت را میابید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: توکلتان بر خداوند باشد تا به آرزوهایتان دست پیدا کنید. مشکلاتی که در زندگی دارید را برطرف می کنید و به مراد دل می رسید. وصلتی مبارک در پیش دارید و برای آن بسیار عجله میکنید اما صبور باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما:ج آ ب

تعبیر: مقصود بسیار بدی دارید و اگر اصرار به آن ورزید متاسفانه زندگیتان نابود خواهد شد. از دوستان بد ذات که در اطراف خود دارید دوری کنید و به حرفهایشان گوش فرا ندهید که شما رابه راه بد می کشانند. به زودی به سعادت و کامیابی دست خواهید یافت اما در صورتی که از خداوند کمک بطلبید و همواره توکلتان بر او باشد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: مقصود بسیار خوبی دارید و با انجامش از مشکلات رها می‌شوید. پولی به دستتان میرسد که اگر کمی اش را صرف امور خیریه کنید زندگیتان رونق خواهد یافت. اگر شخصی با شما لجبازی میکند بهتر است چند روزی او را ترک کنید تا به کار بدش پی ببرد. در انجام فرائض الهی تان کوتاهی نکنید و همواره نمازهایتان را به جا آورید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: بخت و اقبال نیکی در انتظارتان است و اگر از بیماری در رنج عذاب هستید به زودی سلامتی خود را باز خواهید یافت. قصد دارید تا شغلتان را تغییر دهید که به خیر و صلاحتان نمی باشد پس از این کار دست بکشید. به قضا و قدر و راضی باشی و کفر و خداوند را نگویید که زندگیتان تباه خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: آ ج ج

تعبیر: ارث و میراثی به دستتان میرسد که شما را از مشکلات مالی نجات می‌دهد و گره از کار تان میگشاید. از جانب کسی رنج و عذاب می بینید اما این شخص به زودی از زندگیتان خواهد رفت. مقصودی که دارید خیر نمی باشد پس از آن صرف نظر کنید و در راه خداوند بمانید.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: به آرزوهایتان دست خواهید یافت اما باید مراقب باشید تا به زیر حرف هایتان نزنید. اگر همواره دنباله‌رو افراد عاقل و دانا باشید زندگیتان راه سعادت و خوشبختی را پیش خواهد گرفت و به مراد دل می رسید. به زودی آرزوهایتان را میسر می‌کنید. شخصی پشت سرتان بدگویی می کند اما راه به جایی نمی برد.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: زندگی به کاماان خواهد شد پس صبور باشید و منتظر بمانید. به زودی کسب و کارتان رونق می‌یابد و بر مشکلات پیروز می‌شوید. قصد دارید تا دست به معاملاتی بزنید که برایتان زیانبار خواهد بود پس از آنها صرف نظر کنید و بی گدار به آب نزنید. توکلتان بر خداوند باشد تا موفق شوید.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      فال ابجد،میگه که متولدین شهریور ماه یا هر ماهای دیگه ای سرطان میگیران؟میگه تومور میگیران؟از ماذوت؟!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه