ارسال به دیگران پرینت

تست | تست بینایی

تست بینایی | فقط یک نابغه می تواند مشکل تصویر را پیدا کند؟ + جواب

این تصویر یک مشکل اساسی دارد که فقط یک فرد باهوش می تواند جواب دهد؟ برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید.

تست بینایی | فقط یک نابغه می تواند مشکل تصویر را پیدا کند؟ + جواب

تست بینایی

این تصویر یک مشکل اساسی دارد که فقط یک فرد باهوش می تواند جواب دهد؟ برای رسیدن به راه حل این تست بینایی، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید.

برای رسیدن به راه حل این تست بینایی، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید زیرا نمیتوانید پاسخ درست را براحتی پیدا کنید. درست و با دقت به تصویر نگاه کنید. پاسخ این تست بینایی درست روبروی شما قرار دارد.

با دقت به تصویر نگاه کنید:

135167-429460

پاسخ:

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

12891764

چراغ میان زمین و هوا قرار گرفته است!

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این نکته انحرافی ربطیم،به هوش نداره

    • فری ارسالی در

      هیچ گونه امکاناتی که قرار بوده در اختیار بنده قرار بگیره انجام نشده و حتی یه خبر از اینکه بتونم جایی که بتونم خانواده امو از این شرایط بد نجات بدم خبری ندارم تنها هدفم ارامش عزیزانمه پس برای اطمینان لااقل تماسی از جانب خودش مبنی بر اوکی بودن شرایط و وضعیت زندگی بدن این واقعا توقع بیجایی نیست مشکل مسکن من همچنان بر سر جای خود باقی است .و قدمی برنداشتن

    • ناشناس ارسالی در

      واینکه مگه گناه کبیره اس زندگی ارام و بی دردسر پس از ۴۰ سال یعنی من حق زندگی با ادمایی که دوسشون دارم ندارم .پیشنهاد پیرمرد ۸۰ ساله به نظرتون خیلی درست و منطقیه؟؟ من عزیزانی دارم که زیرزمین زندگی میکنن و این واقعا جای تاسف و جای نگرانی داره یعنی قرار نیست خونه ای به ما تعلق بگیره همراه با وضعیت اقتصادی همه مردم ؟

    • ناشناس ارسالی در

      و اینکه بانک خدمات نمیده و خیلی مراتب و پیگیری کردم و اگه قراره شرایط از این برای من سخت تر هم بشه و مردم با انگشت و تمسخر منو خطاب کنن و دیوونه جلوه کنم ؟؟ایا درسته؟بار اول که توافق کردیم قرار بود مسکن و ماشین در اختیارم قرار بدین الان من بیخبر از همه جا باز ساز میزنین حتی یه تلفن نشده به من

    • ناشناس ارسالی در

      هنوز بنده بلاک هستم و هیچ گونه تضمینی برای این شرایط ندادن .هر موقع اطمینان از شرایط ذکر شده مهیا شد بنده هم صد در صد توافق خواهم کرد .من ادم تک خور نبودم و در صورتی که میتونستم انجام ندادم .پس شما هم ی قدم بردارید .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه