ارسال به دیگران پرینت

بارداری یک زن از جن‌ها | بارداری بدون رابطه با هیچ مردی | بارداری

بارداری بدون رابطه این زن با مردان | جن‌ها این زن را حامله کردند + عکس

جوزفین روزنتال زنی است که ادعا می کرد بدون ارتباط با هیچ مردی باردار شده است که پزشکان با بررسی این موضوع بارداری بدون رابطه او را تایید کردند.

بارداری بدون رابطه این زن با مردان | جن‌ها این زن را حامله کردند + عکس

ماجرای بارداری یک زن از جن‌ها چیست ؟

نام جوزفین روزنتال کنار سر قطع شده ای از قرن 18 در موزه عجایب مرلین نوشته شده است؛ از قرار معلوم بریدن سر این زن به خاطر ادعای بارداری بدون رابطه با هیچ مردی انجام شده است. البته گفته می شود که بسیاری از اشیاء عجیبی که در این موزه نگهداری میشوند ساختگی هستند! این زن که یک راهبه بوده است در حالی که بسیار جوان بوده و ادعا می کرد، با هیچ مردی ارتباط ندارد، باردار شد.

صومعه Hohenwart، سال 1742،جوسفین روزنتال باردار شد !! این داستان جادویی در روستاهای محلی پخش شد و پس از بررسی، اعلام شد که او باکره است، در صورتی که تمام شواهد با باردار بودن مغایرت داشت با وجود این، جوزفین کودک را شش ماهه باردار بود.

در این زمان داستان بارداری یک زن از جن‌ها به گوش ابوت رسیده بود و او را به مجلس عارفان احضار کردند پس از آن، او دوباره مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که جوزفین به شکل عجیبی با وجود باکره بودن باردار است. با وجود تلاش برای فروپاشی محبوبیت این داستان، پدر آریکا به زودی پذیرفت که این وقایع مقدس باید به عنوان یک نشانه خوب شناخته شود و جوزفین از صومعه اسرارآمیز به یک کلیسا منتقل شد، تا بتواند دعا کند.

ماجرای بارداری یک زن از جن‌ها به اینجا رسیدکه هنگامی که کودک متولد شد:جوزفین در ماه هشتم از بارداری خود یک دختر را به دنیا آورد و به دلیل خونریزی شدید بعد از زایمان فوت کرد ؛ نوزاد کم وزن بود ،اما به زودی پس از زایمان بهبودی پیدا کرد او تعمید یافته بود و توسط راهبه ها مشتاقانه پذیرفته شد و توسط شورای معارف ،مورد استقبال قرار نگرفت ؛ تولد یک دختر به این شکل به معنای بی حرمتی، متهم و محکوم شد. تعدادی، جوزفین را به عنوان دومین مسیح میدیدند، اما جنس فرزند برای این پیش بینی خوب نبود.

در جعبه چوبی چهار شی پر اهمیت از او نگهداری میشود ؛ بخش جلوی حفظ شده از جمجمه و چهره اش، یک بطری خون او که در یک ظرف شیشه ای نگه داشته شده و در یک برگ طلا قفل موهای او و قطعه رساله دوم او است. خون و پوست مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و دارای صفات ژنتیکی منحصر به فرد هستند تا اواسط دهه نود، اینها به یک نسل نادر تقسیم شدند.

بارداری این زن از جن‌ها!+عکس

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه