ارسال به دیگران پرینت

مبلمان اداری و با کیفیت را از اداری نت بخواهید

مبلمان ادارای، شامل میز و صندلی، انواع مختف لوازم کار و پارتیشن های ادارای است که وجود این مجموعه در کنار هم، باعث زیبا و شیک شدن محیط ادارات می شود. می توان گفت اجزای اصلی تشکیل دهنده هر شرکت را مبلمان ادارای تشکیل می دهد که در انواع و مدل های گوناگونی ساخته می شوند.

مبلمان اداری و با کیفیت را از اداری نت بخواهید

مبلمان ادارای، شامل میز و صندلی، انواع مختف لوازم کار و پارتیشن های ادارای است که وجود این مجموعه در کنار هم، باعث زیبا و شیک شدن محیط ادارات می شود. می توان گفت اجزای اصلی تشکیل دهنده هر شرکت را مبلمان ادارای تشکیل می دهد که در انواع و مدل های گوناگونی ساخته می شوند. برای خرید این محصول می توانید به مراکز عرضه کننده آن در سراسر کشور مراجعه کنید. یکی از وب سایت هایی که همواره بهترین و با کیفیت ترین مبلمان اداری را عرضه می کند، اداری نت است که در ادامه این مقاله، بیش تر با آن آشنا خواهیم شد.

اهمیت خرید مبلمان اداری:

انتخاب یک مبل اداری متناسب با محل کار، تاثیر زیادی بر دل نشین شدن و زیبایی دکوراسیون داخلی شرکت شما دارد. هم چنین در صورتی که مبلمان اداری مناسبی را انتخاب کنید، بازدهی و راندمان کاری کارکنان اداره نیز بیش تر خواهد شد. زیرا کارکنان در صورتی که حتی راحت و آرامش بخشی داشته باشند، با تمرکز بیش تری به فعالیت خود می پردازند.  از اهمیت های خرید مبلمان اداری می توان موارد زیر را نام برد:

  • مبلمان اداری، نقش زیادی در دکوراسیون داخلی محل کارتان دارد و شما می توانید با خرید متناسب ترین مبلمان بر اساس محل کارتان، شمار مراجعه کنندگان و هم چنین اعتبار برند شرکت خود را افزایش دهید‌.
  • کارکنان اداری اگر بر روی مبل و صندلی اداری احساس راحتی داشته باشند، تمرکز آن ها در حین کار بالا می رود و در نتیجه سرعت انجام کار نیز کاهش می یابد.
  • مبلمان اداری مناسب با جلوگیری از درد کمر و مفاصل، سبب افزایش سلامت کارکنان اداره می شود.
  • با انتخاب درست صندلی و میز اداری اصولی و استاندارد، راندمان پرسنل بالاتر رفته و در نتیجه راندمان شرکت نیز افزایش می یابد.

ویژگی مبلمان اداری استاندارد:

در انتخاب مبلمان اداری باید به استاندارد بودن و ارگونومی آن توجه ویژه ای داشته باشیم تا از این طریق سلامت خود و سایر کارکنان اداره را حفظ کنیم. یک مبلمان اداری باید به گونه ای طراحی شده باشد که وقتی کارکنان پس از چند ساعت کار مداوم از روی مبل اداری بلند می شوند، کوچک ترین احساس کمر درد، زانو درد و گردن درد، نداشته باشند. نکته مهم دیگری که در هنگام خرید مبلمان اداری باید به آن توجه شود، انتخاب درست و صحیح مبلمان اداری متناسب با شغل و سمت کارکنان است مثلا صندلی ارباب رجوع با صندلی کارمندی که در آن اداره مشغول به کار است، باید متفاوت باشد.  در هنگتم خرید مبلمان اداری به کیفیت متریال به کار رفته در آن توجه کنید و هم چنین مبلمان متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق و سایر تجهیزات موجود در آن را انتخاب کنید تا زیبایی دکوراسیون داخلی شرکتتان چند برابر شود.

T-2

مبلمان اداری مدرن و شیک:

مبلمان های اداری که در سبک مدرن ساخته می شوند، در بین افراد محبوبیت زیاری دارند. استفاده از مبلمان اداری سبب زیباتر دیده شدن دکوراسیون داخلی شرکت می شود و برخی از صاحبان شرکت برای به نمایش گذاشتن شرکتشان، از انواع مبلمان اداری مدرن استفاده می کنند.  هنگامی که از مبلمان اداری مدرن برای پر کردن فضای شرکت استفاده می شود، فضای شرکت توسط پارتیشن های اداری به قسمت های مجزا تقسیم می شود. پس می توان گفت مبلمان اداری مدرن علاوه بر به وجود آمدن فضای های خصوصی، سبب زیبا تر شدن دکوراسیون شرکت می شود.

انواع میز و مبلمان اداری:

مبلمان ادارای شامل میز اداری، انواع مبل و صندلی، کتابخانه، انواع پارتیشن ها، فایلینگ و دیوارپوش ها هستند که هر کدام از این وسایل برای اتاق های مانند اتاق معاونت، اتاق مدیریت، اتاق کنفراس و غیره، به کار برده می شوند.

انواع میز دارای:

یکی از کاربردی و ضروری ترین تجهیزات هر شرکت، میز اداری است که باید به گونه ای طراحی شود تا مدیریت بتواند نظارت کامل و دقیقی را بر کار سایر کارکنان داشته باشد.  ابعاد میز اداری با توجه به مواردی هم چون نوع شغل و حرفه، اندازه اتاق و نیاز کارمندان متفاوت است و مناسب ترین این میزها طولی بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ سانتی متر و عرض ۸۰ سانتی متر دارد. میز اداری انواع مختلفی دارد. از جمله:

T-2

1.میز مدیریت:

یکی از سمت های مهم هر شرکت، بخش مدیریت آن است که باید در انتخاب میز برای آن دقت زیادی به خرج داد. میز مدیریت باید ارگونومی صحیح و استانداردی داشته باشد تا مدیر پس از انجام ساعت ها کار طولانی احساس خستگی و ناراحتی در پاها و زانوهای خود نکند. میزهای مدیریتی معمولا از چند بخش جدا از هم تشکیل شده اند که در اتاق مدیریت به هم وصل می شوند.

T-3

2.میز کنفرانس:

در هر شرکتی به منظور ایجاد جلسات و مذاکره ها در بین کارکنان، اتاقی به نام اتاق کنفرانس وجود دارد که یکی از اصلی ترین تجهیرات این اتاق، میز کنفرانس است.  میز کنفرانس با توجه به اندازه اتاق و نوع کنفرانس، انتخاب می شود. میزهای کنفرانس تنوع بسیار زیادی در شکل، رنگ، طرح و اندازه دارند که می توان متناسب ترین آن ها را بر اساس اندازه اتاق و دیگر تجهیزات درون اتاق، خریداری کرد.

T-4

3.میز کانتر:

میز کانتر، میز پذیرش و یا میز منشی، در بخش ورودی شرکت قرار دارد و اولین قسمتی است که ارباب رجوع با آن برخورد می کند. ‌پس باید در انتخاب آن دقت زیادی کرد.

4.میز کارمندی:

از مهم ترین میزهای موجود در هر اداره به شمار می رود که انتخاب درست و اصولی آن باعث راحتی کارکنان، افزایش دقت و تمرکز آن ها در هنگام کار و در نتیجه افزایش راندمان کل شرکت می شود.

مبل و صندلی اداری:

صندلی و مبل اداری انواع متنوعی دارند که با توجه به نوع شغل، از بهترین آن ها استفاده می شود. از صندلی های اداری می توان به صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس،  صندلی کارشناسی، همایشی، انتظار و ست مبلمان اداری، اشاره کرد.  بهترین و باکیفیت ترین صندلی و مبل اداری، دارای مشخصات زیر است:

  1. کفی مبل اداری باید نرم و راحت باشد، اما این نرمی و راحتی نباید به اندازه ای باشد که شخص به طور کامل در آن فرو برود و جابجایی سختی داشته باشد.
  2. متریال استفاده شده در کفی و پشتی صندلی باید ضد تعریق باشد تا کارمند در صورت نشستن های طولانی، عرق نکند و لباسش به بدنش نچسبد.
  3. صندلی ادارای باید قابلیت چرخیدن به تمام جهات و قابلیت خم شدن به عقب تا ۱۱۰ درجه را داشته باشد.
  4. مبل و صندلی اداری اصولی باید چرخ دار باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع باشد.

بهترین مبلمان اداری را از کجا تهیه کنیم:

اداری نت یکی از وب سایت های معتیر در زمینه عرضه انواع میز، صندلی و مبلمان اداری است که توانسته است در سال های فعالیتش، با ارائه محصولات باکیفیت، جایگاه ویژه ای در بین مشتریان خود کسب کند. اگر قصد خرید انواع مبلمان اداری را دارید، می توانید آن را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از وب سایت اداری نت تهیه کنید. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه