ارسال به دیگران پرینت

گربه | نیروی نامرئی گربه ها

چرا گربه ها موجوداتی ماورائی هستند؟

نیروی نامرئی گربه چنان گسترده است، که پوشش آن شامل نه تنها فرد، بلکه خانواده، خانه و قلمرو او میشود و گربه متضمن آن است.

چرا گربه ها موجوداتی ماورائی هستند؟

نیروی نامرئی گربه ها

گربه یکی از سحر آمیزترین حیوانات روی زمین است در مصر باستان گربه مقدس ترین حیوان در بین تمام حیوانات بود. در زمانی که بعضی حیوانات تنها در مناطق خاصی از سرزمین مصر مورد تقدیس قرار می گرفتند، گربه برای تمام فراعن مصر مقدس محسوب می شد.

نیروی نامرئی گربه چنان گسترده است، که پوشش آن شامل نه تنها فرد، بلکه خانواده، خانه و قلمرو او میشود و گربه متضمن آن است. بنابراین، ما باید درک کنیم وقتی یک گربه در میان پایین پاهای شما خودش را مالش میدهد، بدین صورت نیست که میخواهد غذا از شما دریافت کند بلکه این بدان معنی است که گربه با شما، نیروی شگفت انگیز و سحرامیز خود را به اشتراک میگذارد.

فردی که در این لحظه گربه را هل میدهد و می گوید: “من را تنها بگذار”، در واقع انرژی مثبتی را که گربه سعی در عطا کردن داشته، مسدود می کند. گربه ها نه تنها خانه را در مقابل ارواح خبیث و شیطانی، بلکه خانه را در مقابل انرژیهای منفی محافظت می کنند

هنگامی که یک گربه، وجود یک روح را در خانه حس می کند، اولین اقدامی که انجام می دهد اینست که در اطراف، او را تعقیب می کند تا بتواند اهدافش را مشخص کند. برای اطمینان خاطر از اینکه وجود این روح تهدیدی برای قلمرو گربه محسوب نمیشود، گربه تمام سعی را از طریق تغییر میدان انرژیش برای بیرون راندن روح از محیط انجام میدهد.

بنابراین با دقت به گربه تان توجه کنید و متوجه باشید که ایا او در خانه به یک نقطه ای خاص در رفت و امد است، وضعیتش نا آرام و آشکارا به نقطه ای زل زده است، چنین رفتاری می تواند نشانه از حضور موجودی پلید باشد، برای اینکه به حیوانتان کمک و ارواح خبیث را دفع کنید، در ان نقطه دعا بخوانید و یا مراسم تطهیر انجام دهید، مقداری گیاه مریم گلی یا عودهای دست ساز مثل صندل را بسوزانید, این یک روشی موثر برای پایان دادن به نیروهای منفی و قدیمی بجا مانده میباشد.

گربه+

حوزه نفوذی ماورایی گربه خیلی قوی است بطوریکه می تواند به راحتی هر موجود منفی را بیرون راند. به همین دلیل افراد اجازه نمی دهند در محیطی که احظار روح انجام میگیرد گربه ای در آن مراسم باشد زیرا موجب وحشت روح میشود. در حقیقت گربه ها موجوداتی چند بعدی هستند و مرتبا مکان‌هایی را میبینند که ما قادر به دیدن آنها نیستیم همچنین آنها قابلیت تشخیص طول موج های نور را دارند که با استفاده از این توانایی ذاتی‌شان میتواند آنها را قادر به دیدن انرژی‌ها و ارواح کند.

گربه ها نیروی ماورایی بسیاری دارند و می توانند انرژی مثبت را به خانه به ارمغان بیاورند، که به رفاه و شادکامی کل خانواده کمک خواهد کرد. یکی از نیروهای بزرگ جادویی گربه ها در امر درمان میباشد. گربه های هر نژاد و رنگی، توانایی درمان دارند و ممکن است به طور غریزی و بدون قصد با صاحبان خود تعامل کنند

یکی از ساده ترین روشها برای درمان این است که گربه را نوازش کنید، متوجه میشوید تشویش خاطر و احساس استرس شما محو میشود. با توجه به اثرات روحی-عاطفی بر روی انسان، گربه ها دارای ویژگی اصلی آسترال مادرزادی میباشند با توجه به ساختار بدن و صورتشان از قبیل نژاد گربه های ایرانی و دارای دو برابر قدرت جادویی میباشند.

گربه ها بر اساس رنگ دارای خواص جادوی متفاوتی میباشند. رنگ سفید قدرت شفا دهنده قوی دارند، رنگ خال خالی شکوه و موفقیت را بهمراه دارند و رنگ راه راه نیز ارمغان آورنده نیکی و خوش اقبالی هستند.

منبع : مجله هنری ژوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه