ارسال به دیگران پرینت

برنامه | برنامه اینستاگرام

قابلیت جدید اینستاگرام | تقلیدی از یک اپلیکیشن محبوب

به نظر می‌رسد در به روز رسانی‌های آینده اینستاگرام شاهد قابلیتی شبیه به برنامه اشتراک گذاری عکس بی‌ریل باشیم.

قابلیت جدید اینستاگرام | تقلیدی از یک اپلیکیشن محبوب

برنامه اینستاگرام

به نظر می‌رسد در به روز رسانی‌های آینده  برنامه اینستاگرام شاهد قابلیتی شبیه به برنامه اشتراک گذاری عکس بی‌ریل باشیم.

برنامه اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام چالش‌های صادقانه (Candid Challenges) است که شباهت زیادی به برنامه بی‌ریل(BeReal) دارد. این ویژگی که در حال حاضر منتشر نشده توسط الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده‌ای که به برنامه‌های مهندسی معکوس و یافتن نسخه‌های اولیه شهرت دارد، مشاهده شده است. یکی از سخنگویان اینستاگرام حضور این قابلیت را در به روز رسانی‌های آینده تایید کرد.

به گزارش engadget، طبق گفته پالوزی، کاربران اینستاگرامی که در چالش‌های صادقانه شرکت می‌کنند، هر روز یک اعلان برای گرفتن عکس از محیط اطراف خود در زمان متفاوتی مشاهده می‌کنند. به محض دریافت درخواست، دوربین اینستاگرام همراه با دوربین‌های جلو و عقب باز می‌شود و به کاربران یک پنجره دو دقیقه‌ای برای گرفتن عکس می‌دهد. محتوای به اشتراک گذاشته شده از طریق چالش‌ها در بخش استوری‌ها ظاهر می‌شود. هدف از ساخت این ویژگی واقعی‌تر کردن فضای مجازی بیان شده است به عبارتی عکس‌ها در این چالش واقعی هستند و افکتی در آن‌ها وجود ندارد.

اگر این قابلیت برایتان به نظر آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که این قابلیت تقریباً شبیه به اپلیکیشن بی‌ریل بی‌ریل است. این برنامه که در ابتدا در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد از کاربران می‌خواهد که هر روز در یک زمان تصادفی با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب گوشی خود عکس بگیرند. درخواست‌های روزانه نیز پس از دو دقیقه منقضی می‌شوند و پس از آن کاربران می‌توانند تمام عکس‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان خود را در آن روز مشاهده کنند.

16524345_603

هنوز مشخص نیست که برنامه اینستاگرام قصد دارد این ویژگی را در چه زمانی راه اندازی کند. اخیرا برنامه بی‌ریل طرفداران زیادی کسب کرده است و در چند ماه گذشته محبوبیت خود را افزایش داده است. بی‌ریل در حال حاضر در جایگاه برتر اپ استور اپل، بالاتر از اینستاگرام (شماره ۸) و فیس بوک (شماره ۱۸) قرار دارد. این برنامه در تابستان امسال در میان ده برنامه رایگان محبوب قرار گرفته است.

مارک زاکربرگ گفته است که آینده متا متکی به جذابیت برای جوانان است که به طور فزاینده‌ای وقت خود را در پلتفرم‌های غیر متا می‌گذرانند و در حالی که به نظر می‌رسد TikTok رقیب اصلی متا است، این شرکت به دقت رقبای دیگر خود را نیز زیر نظر دارد و سعی دارد اغلب ویژگی‌های سرویس‌های دیگر را کپی کند. برنامه اینستاگرام همچنین اخیراً یک تنظیم جدید "Dual" را به دوربین درون برنامه‌ای خود اضافه کرده است که از سبک عکس‌برداری محبوب بی‌ریل تقلید می‌کند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه