ارسال به دیگران پرینت

قیمت بلور پایه دار لب طلایی دست ساز قدیمی مشهد

برخی از خانمها در منازل خود به عنوان دکوری از ظروف بلور پایه دار لب طلایی استفاده می کنند که این ظروف ظاهر بسیار زیبایی دارند و زیبایی جلوه ی خانه را دو چندان می کنند و بلورها هم به صورت دست ساز و هم به صورت صنعتی تولید می شوند.

قیمت بلور پایه دار لب طلایی دست ساز قدیمی مشهد

برخی از خانمها در منازل خود به عنوان دکوری از ظروف بلور پایه دار لب طلایی استفاده می کنند که این ظروف ظاهر بسیار زیبایی دارند و زیبایی جلوه ی خانه را دو چندان می کنند و بلورها هم به صورت دست ساز و هم به صورت صنعتی تولید می شوند.

معمولاً پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین ظروف بلور که برای پذیراییها استفاده می شود استکانها، فنجانها، لیوانها، قندانها و شکلات خوری پایه دار می ‌باشد که در انواع پایه دار و بدون پایه دار بازار عرضه می‌شوند. ظروف بلوری که لب طلایی می باشند به علت زیبایی منحصر به فردی که دارند طرفدار زیادی دارند.

ظروف بلور نسبت به ظروف کریستال از قیمت پایین ‌تری برخوردارند پس زیبایی چشمگیری دارد که می ‌توان هم در پذیرایی و هم به‌ عنوان دکور از آن استفاده کرد از آنجایی‌ که کریستالها وزن بیشتری دارند و نگهداری آنها به‌ دقت بیشتری نیاز دارد انتخاب و خرید ظروف بلوری بهتر می ‌باشد.

D-1

برخی از ظروف به صورت بلور پایه دار لب طلایی دست ساز می باشند که معمولا ظروف بلور دست ساز بدون جعبه و بسته بندی هستند.

معمولا ظروف بلوری مانند قندان، آجیل خوری، میوه خوری و شکلات خوری و غیره پایه دار می باشند.

برای تشخیص ظروف بلوری از کریستال می‌ توان با انگشت به ظروف ضربه زد اگر ظروف کریستال باشد صدای ایجاد شده از آن مانند صدای  ظریف می باشد ولی بلعکس اگر ظروف بلوری باشد صدای ظریفی نخواهد داشت.

اگر ظروف بلوری شما دچار خط و خش شد خمیردندان چاره ای برای از بین بردن خراشهای روی بلور می باشد به این صورت که مقداری خمیر دندان را به آن قسمتی از ظرف که دچار خراش شده می زنید و تا خش و خطهای روی ظرف از بین برود اما باید دقت کنید که خمیر دندان را فقط روی همان قسمت که خراش ایجاد شده بزنید زیرا ممکن است درخشندگی و شفافیت ظرف کم شود.

 

قیمت بلور پایه دار مشهد

از وسایل تزئینی و کاربردی میهمانیها بلور پایه دار است که شرکتهای زیادی در کشور از جمله شهرهای اصفهان، مشهد و لرستان در تولید آنها فعال هستند.

توجه کنید که ظروف کریستال مناسب برای نگه داری مواد غذایی و نیز ترشیجات و موادی که پایه ی اسیدی دارند مثل آبلیمو نیستند و در صورت نگه داری از آنها در این ظروف امکان وارد شدن سرب به مواد غذایی شما وجود داشته و این امر باعث بیماریهای زیادی در بدن شما می شود، بنابر این از این ظروف فقط برای سرو غذا و یا تزئین خانه استفاده نمایید.

D-2

در غرب کشور یعنی شهر مشهد یکی از فعال ترین تولیدیهای قیمت بلور پایه دار مشهد قرار دارد که بخش از نیاز کشور به این محصول را مرتفع نموده است.

استفاده و نگه داری از این ظروف نیازمند رعایت مواردی چون قرار ندادن آنها در ماشین ظرفشویی، نریختن مواد و مایعات داغ در داخل آنها، قرار ندادن آنها در کنار هم، جا به جا نکردن سریع ظروف یعنی آرام تکان دادن آنها، عدم کشیدن آنها روی سطوح مختلف به خصوص سطوح زبر، عدم استفاده از مواد چرب در داخل آنها، شستشوی این ظروف به آرامی و با حوصله، قرار ندادن آنها در برابر حرارت به خصوص مایکروفر و آتش و شستن آنها با موادی که دارای آمونیاک مایع هستند می باشد که تاثیر زیادی در افزایش عمر آنها دارد.

بلور پایه دار قدیمی

اکثر افراد در خانه مادربزرگ خود ظروف بلور پایه دار قدیمی را دیده اند و با آن خاطرات زیادی از مهمانیهای خونوادگی دارند.

در گذشته ظروف بلور جزو ظرفهای بسیار گران قیمت و به روز بود و اکثر افراد در مهمانیهای خود از تولد گرفته تا حتی عروسیها از آن استفاده می کردند.

با توجه به تغییر مد هرچیزی که در گذشته مد بوده است پس از چند سال مجدد به روز و مد شده و دوباره افراد از آنها استفاده می کنند که ظرف بلوری و ظروف مسی اصل هم یکی از همین وسایلی است که درگذشته مد بود و الان بعد از چند سال مجدد استفاده آن در مهمانیها و مجالس مد شده است.

D-3

خانمهای خوش سلیقه از این مدل ظرفها مخصوصا بلور پایه دار قدیمی برای سرو کردن ژله و دسرهای چند رنگ استفاده می کنند.

بعضی دیگر از این ظروف به عنوان وسایل تزئینی در دکورهای خود استفاده کرده و در منزل آنها این ظروف فقط نقش نمایشی داشته و برای مهمانی استفاده نمی شود.

همچنین خریداران عزیز می توانند با خرید این کالا از سایت ما یک خرید مستقیم انجام داده و با حذف افراد واسطه هزینه کم تری پرداخت نموده و خرید مقرون به صرفه تری داشته باشند.

 

شما عزیزان می توانید جهت خرید عمده این کالا به سایت ما مراجعه نموده و تعداد مدنظر خود را ثبت نمایید، همچنین در صورت عدم توانایی در تصمیم گیری می توانید با مشاوران ما ارتباط گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه