ارسال به دیگران پرینت

سپهر حیدری | بیوگرافی سپهر حیدری | همسر سپهر حیدری | آرام جوینده

اقدام عجیب همسر بلاگر سپهر حیدری | سواستفاده از فرزندانش + عکس

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که این روزها به یک بلاگر پر سرو صدا بدل شده است، باز هم با استفاده از فرزندانش سعی در خودنمایی بیشتر دارد.

اقدام عجیب همسر بلاگر سپهر حیدری | سواستفاده از فرزندانش + عکس

بهره برداری عجیب همسر سپهر حیدری از فرزندشان

گویا انتقاد های کاربران از نحوه بعضی فعالیت های غلط آرام جوینده همسر سپهر حیدری در فضای مجازی کارکرد مثبتی برای او نداشته است.

همین چندی پیش بود که با او انتشار تصویر دو پسرش آمادگی خودش را برای گرفتن تبلیغ و مدل شدن فرزندانش اعلام کرده بود.

اما او این روزها مدام با تگ کردن صفحه دو فرزندش و انتشار تصاویر و فیلم های بامزه از لحظات بازی شان، حتی صدای مخاطبینش را هم در آورده است.

در همین راستا او اخیرا با انتشار تصویری از پسر چهر ساله اش که لباس خواب به تن دارد و تبلیغ پیجش، ظاهرا به او ابراز علاقه کرده است.

بهره برداری عجیب همسر سپهر حیدری از فرزندشاننمایش این عکس واکنش های زیادی را در پی داشته است. اما اغلب کاربران اعتقاد دارند استفاده ابزاری از زیبایی بچه ها آن هم در شرایطی که خودشان هیچ اختیاری ندارند کار غلطی است.

این در شرایطی ست که صفحه شخصی پسر چهار ساله سپهر حیدری بیشتر از چهل هزار و صفحه پسر دو ساله اش بیشتر از بیست هزار دنبال کننده دارد.

بیوگرافی سپهر حیدری

او می گوید: در دوم فروردین سال 1393 همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

در واقع ازدواج من با عشق در یک نگاه شروع شده و بعد از آن سعی کردم به وی و خانواده اش نزدیک شوم و بعد از آشنایی و رفت و آمد و درخواست ازدواج به پدرش آنها نیز قبول کردند و ما در نهایت در سال ۹۳ با هم ازدواج کردیم. همسرم و دو پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه