ارسال به دیگران پرینت

قیمت قالب ابزار زنی ساختمانی دستی

خیلیها هنوز که هنوزه از روش سنتی استفاده می کنند و قالب ابزار زنی سنگ دستی را ادامه می دهند و معتقدند که به صورت دستی این مهارت بهتر می باشد و برای طراحی دست معمار بیشتر نیز باز است و با دقت بیشتری این کار انجام می شود ولی از لحاظ زمانی مدتی بیشتر طول می کشد.

قیمت قالب ابزار زنی ساختمانی دستی

خیلیها هنوز که هنوزه از روش سنتی استفاده می کنند و قالب ابزار زنی سنگ دستی را ادامه می دهند و معتقدند که به صورت دستی این مهارت بهتر می باشد و برای طراحی دست معمار بیشتر نیز باز است و با دقت بیشتری این کار انجام می شود ولی از لحاظ زمانی مدتی بیشتر طول می کشد.

بعد از اجرای ابزار زنی به طور کلی برای نمای بهتر و ظاهری شکیل تر از براق کننده هایی استفاده می کنند تا نمای بیشتر به کار بدهد که به آن پولیش نیز می گویند که نامهای دیگر آن نیز پولیش زرینی است.

F-1

نوع دیگری از قالب ابزار زنی دستی وجود دارد که به آن قالب پروفیل می گونید و به شدت برای سنگ تراورتن و مرمریت مناسب است و از آن استفاده می کنند، و به راحتی برای آسانی کار فرد بر روی دستگاه نصب می شود و نصبت به بقیه قالبها از کارآیی بالاتری برخوردار هستند.

به طور معمول سنگ زنی به معنی این است که سنگ را تراش داده و به شکل دلخواهی در میاورند و سنگ را به طرحی که مشتری نیاز دارند در می آورند، به عنوان مثال تراش دادن لبه پله، ساخت مجسمه و غیره.

بعضیها بر این باورند که بزار زنی دستی از عمر سنگ کم نمی کند ولی استفاده از دستگاه برای ابزار زنی حجم زیادی از سنگ را تراش یا برش می دهد که امکان دارد در بعضی جاها سنگ نیز نازک زود و در آینده دچار شکستگی یا ترک خوردگی شود اما ابزار زنی با دست چنین معایبی ندارد و این احتمالات بسیار کم است و شکستگی خاصی به چشم نمی خورد در نتیجه عمر سنگ بسیار زیاد می شود.

 

قالب ابزار زنی سنگ ساختمانی

یکی از روشهای ماشین کاری سایشی، سنگ زنی می باشد که در زمینه های مختلفی از مهندسی کاربرد دارد.

دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی برای فرآیند سنگ زنی انواع سنگهای ساختمانی وجود دارند که برای هر یک از آنها قالب ابزار زنی با اندازه های متفاوت طراحی و تولید شده است.

انواع ماشینهایی که در عملیات سنگ زنی تخت از آنها استفاده می کنند شامل موارد زیر می باشد:

  1. ماشین سنگ تخت با محوری افقی: این نوع ماشین دارای محوری می باشد که به شکل افقی یاتاقان بندی شده است.

به صورت کلی می توان گقت که این ماشینها دارای میز گردان یا مستطیل شکل هستند که در این روش عمل سنگ زنی به وسیه محیط سنگ صورت می گیرد.

  1. ماشین سنگ تخت با محوری عمودی: این ماشین دارای اسپیندل عمودی است و طراحی آن به گونه ای است که روی یک اسپیندل عمودی سنگ سنباده نوع دو استوانه ای نصب می گردد.

F-2نحوه عملکرد ماشین تخت با محور عمودی به این شکل است که در هنگام بار دادن سنگ آهن با استفاده از قالب ابزار زنی ساختمانی روی قطعه کار، اسپیندل عمودی به طرف پایین حرکت کرده و موجب کنترل می شود.

توجه داشته باشید که قطعات نصب شده روی میز مغناطیسی گردان پس از اینکه کامل به میز چسبیدند برای عملیات بهره برداری آماده می شوند.

سنگ زنی استوانه ای یا محوری خود به دو نوع سنگ زنی سطوح خارجی و داخلی تقسیم می شود.

 

قیمت قالب ابزار زنی سنگ

در کنار آگاهی از مشخصات محصول مورد نظر باید از قیمت قالب ابزار زنی سنگ نیز اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید در مرحله ی مقایسه ی آن با دیگر محصولات به روش صحیح عمل نمایید.

فعالیتهای ساختمای به گونه ای به این محصول وابسته می باشد و در اصل ماهیت این دستگاه به گونه ای می باشد که در برخی از مدلها باعث می شود تا ناهمواریهای موجود در سطح از بین برود و شما بتوانید یکدست بودن را تجربه نمایید.

F-3

سنگهایی که با قیمت قالب ابزار زنی ارزان ساخته می شوند در موقع تولید ممکن است در قالبهایی که ریخته می شوند دارای نواقصی باشند و شما هنگامی که می خواهید از آنها در نما استفاده کنید متوجه این موضوع می شوید.

به همین منظور در زمانی که می خواهید نمای ساختمانی را با سنگ گرانیت مشکی به اتمام برسانید با در حتما از این ابزار استفاده نمایید.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه