ارسال به دیگران پرینت

شیشه سکوریت | تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

نحوه تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن مخصوصا در محیط های کاری با تردد زیاد یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که باید به صورت مرتب انجام شود. در حالت عادی اگر این کثیفی فقط گرد و غبار باشد براحتی و با دستمال قابل رفع است، اما ممکن است مواردی همچون رسوب آب، لکه های روغن و رنگ، سیمان و غیره روی سطح آنها مشاهده شود. در ادامه چند ترفند و روش مناسب و کاربردی را برای اینکه بتوانید در کمترین زمان پارتیشن شیشه ای سکوریت را تمیز و براق کنید ارائه خواهیم داد.

نحوه تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

نحوه تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن مخصوصا در محیط های کاری با تردد زیاد یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که باید به صورت مرتب انجام شود. در حالت عادی اگر این کثیفی فقط گرد و غبار باشد براحتی و با دستمال قابل رفع است، اما ممکن است مواردی همچون رسوب آب، لکه های روغن و رنگ، سیمان و غیره روی سطح آنها مشاهده شود. در ادامه چند ترفند و روش مناسب و کاربردی را برای اینکه بتوانید در کمترین زمان پارتیشن شیشه ای سکوریت را تمیز و براق کنید ارائه خواهیم داد.

 

شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

تمیز کردن گرد و غبار پارتیشن شیشه ای سکوریت

برای داشتن روحیه خوب و شاداب لازم است در محیطی زندگی کنیم که همیشه تمیز باشد و هرگونه آلودگی را از آن پاک کنیم. این مساله در محیط های کاری نیز اهمیت بالایی داشته و به همین دلیل نیروی های خدماتی همه روزه باید بخش های مختلف را تمیز کنند. شیشه های سکوریت به کار رفته در پارتیشن یا جداکننده ها از بخش های مهمی می باشد که خیلی زود با گرد و غبار پوشانده میشوند. برای تمیز کردن گرد و غبار براحتی و تنها با دستمال کمی مرطوب می توان این کار را انجام داد. البته دقت داشته باشید که دستمالی را برای این کار انتخاب کنید که بدون پرز باشد. دستمال های نخی و میکروفایبر از گزینه های بسیار عالی در این زمینه می باشند.

از سرکه استفاده کنید!

شاید برایتان جالب باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن دارای رسوب، محلول آب و سرکه می باشد. سرکه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد خیلی زود لکه های روی سطح شیشه را تمیز می کند و همزمان ضد عفونی را انجام می دهد. کافیست مقدار کمی سرکه را با آب مخلوط کنید و سپس روی سطح پارتیشن شیشه ای آن را اسپری نمایید. در نهایت با دستمال نخی و بدون پرز کاملا سطح را خشک کنید و از تمیزی شیشه لذت ببرید.

برای محیط های پرتردد که فضای بسته ای داشته و تهویه مطلوبی ندارد، سعی کنید مقدار سرکه را کم کنید تا بوی آن سایر افراد را اذیت نکند یا این کار را در زمان عدم حضور بقیه انجام دهید.

تمیز کردن لکه روغن روی شیشه سکوریت پارتیشن

اگر احساس کردید که لکه های روغن ریز و درشت روی سطح پارتیشن شیشه ای قرار دارد و چهره نامناسبی را بوجود آورده اند، جوش شیرین را انتخاب کنید. ترکیب جوش شیرین و کمی آبلیمو و آب باعث میشود خیلی زود تمام لکه های سخت روغنی از روی شیشه تمیز شوند. بعد از اسپری این ترکیب روی لکه ها، با دستمال تمام بخش های پارتیشن را تمیز کنید. جوش شیرین بوی زننده نداشته و باعث حساسیت و آلرژی نیز نخواهد شد.

تمیز کردن لک سیمان روی پارتیشن شیشه ای

بعد از بازسازی و تعمیرات در فضای داخلی ساختمان ممکن است لکه های سیمان خشک شده را روی پارتیشن و پنجره ها مشاهده کنید. برای تمیز کردن سیمان به سرکه داغ نیاز دارید و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم ابتدا حتما دستکش دست کنید. سرکه سفید را داغ کنید و با همان درجه حرارت بالا روی سیمان ها اسپری کنید. نگران نباشید، پارتیشن شیشه ای آفن و سایر برندهای معتبر دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت هستند و آسیب نمی بینند. سپس حدود 10 دقیقه صبر کنید تا کمی سیمان نرم شود و سپس با کاردک آن ها را جدا کنید.

تمیز کردن برچسب های روی پارتیشن شیشه ای

برچسب های نصب شده روی پارتیشن های شیشه ای از مشکلاتی می باشد که ممکن است در محیط های کاری با آن مواجه شوید. مخصوصا اگر برچسب فضای زیادی را اشغال کرده باشد و براحتی نتوانید لایه چسبناک آن را از شیشه جدا کنید. برای این منظور می توانید از الکل استفاده کنید. مقدار کمی الکل را روی برچسب اسپری و سپس با دستمال روی آن بکشید. سعی کنید دستمال را کمی با فشار بیشتر روی شیشه بکشید تا به خوبی تمام قسمت های برچسب از آن جدا شود.

لک رنگ را چطور از شیشه سکوریت پارتیشن تمیز کنیم؟

لک های رنگ روغن باقی مانده بر روی شیشه پنجره و سطح پارتیشن ها از مشکلات کلافه کننده ای می باشد که به شدت باعث کثیف دیده شدن محیط میشود. تا حد امکان سعی کنید در زمان رنگ آمیزی دیوار و سقف ها روی پارتیشن ها را با روزنامه بپوشانید. اما اگر به هر دلیل متوجه شدید که لک های زیادی روی شیشه پارتیشن به چشم میخورد، سعی کنید بلافاصله با دستمال کمی مرطوب آن را تمیز کنید.

لک های رنگ روغن که ضخامت بالایی داشته و قدیمی هستند، به دلیل خشک شدن روی شیشه به سختی تمیز میشوند. برای تمیز کردن آنها به مقدار کمی مایع ظرفشویی و آب وارم نیاز دارید. این ترکیب را روی لک های رنگ روغن اسپری کنید و اجازه دهید کمی نرم شود. سپس با کاردک و با احتیاط سعی کنید لکه های رنگ را از روی سطح جدا کنید. دقت داشته باشید که روی سطح شیشه خراشیدگی ایجاد نکنید و سپس با دستمال تمام سطح آن را تمیز کنید.

Untitled2

 

پارتیشن شیشه ای

تمیز کردن پارتیشن با شیشه پاک کن

یکی از بهترین و در دسترس ترین مواد برای اینکه پارتیشن های همیشه تمیز و درخشان داشته باشید، شیشه پاک کن است. شیشه پاک کن ها نه تنها قدرت بالایی در تمیز کردن لکه های روغن، چبی و گرد و غبار دارند، بلکه به شیشه های رنگی و لمینت نیز آسیب وارد نخواهند کرد. شیشه پاک کن را روی سطح شیشه سکوریت پارتیشن اسپری و سپس با دستمال تمام کثیفی ها را تمیز کنید.

تمیز کردن لکه های قوی از شیشه سکوریت پارتیشن

برای اینکه بتوانید قوی ترین لکه ها را از روی سطح شیشه سکوریت تمیز کنید، می توانید از ترکیب نشاسته ذرت، الکل، سرکه و آب ولرم استفاده کنید. برای این کار به 4 فنجان آب و دو قاشق غذاخوری نشاسته ذرت، الکل و سرکه نیاز دارید تا با هم کاملا مخلوط شوند. سپس روی لک ها و بخش های کثیف شیشه این ترکیب را بریزید و با دستمال نرم و بدون پرز سطح را تمیز کنید.

خرید پارتیشن شیشه سکوریت با بالاترین کیفیت

نوع مواد تمیز کننده را بر اساس کیفیت شیشه های به کار رفته برای پارتیشن انتخاب کنید. علاوه براین، حتی برای تمیز کردن باکیفیت ترین شیشه سکوریت پارتیشن نباید از سمباده و کاردک های تیز استفاده کنید، چون احتمال خراشیدگی آنها وجود دارد. آفن یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده انواع پارتیشن شیشه ای یک جداره و دوجداره در طرح های ساده، مات و طرح دار می باشد. این پارتیشن ها در اندازه و ابعاد سفارشی و بر اساس شرایط محیط ارائه شده و به سراسر ایران ارسال می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

سخن آخر

اگر به دنبال مجموعه ای جهت خرید انواع مبلمان اداری هستید، ما به شما مجموعه آفن (www.afn-furniture.com) را معرفی می کنیم.

مبلمان اداری آفن یکی از بهترین ها در صنعت محصولات و تجهیزات اداری مدرن با قیمت مناسب است که در طراحی پارتیشن، صندلی اداری، انواع میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کانتر پیشرو می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آفن و یا تماس با کارشناسان ما اطلاعات لازم در خصوص محصولات این مجموعه را بدست آورده و انواع مبلمان اداری خود را با بهترین کیفیت و همینطور قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه