ارسال به دیگران پرینت

جرارد پیکه | جدایی جرارد پیکه و شکیرا | شکیرا | زنی که باعث جدایی جرارد پیکه و شکیرا شد

عشق جدید جرارد پیکه کیست ؟ |تصاویر زنی که باعث جدایی جرارد پیکه و شکیرا شد

جرارد پیکه و شکیرا به رابطه خود پایان دادند و بنا بر گزارش ها در حال آغاز یک نبرد قانونی برای حضانت فرزندانشان هستند.

عشق جدید جرارد پیکه کیست ؟ |تصاویر زنی که باعث جدایی جرارد پیکه و شکیرا شد

زنی که باعث جدایی جرارد پیکه و شکیرا شد کیست ؟

جرارد پیکه و شکیرا به رابطه خود پایان دادند و بنا بر گزارش ها در حال آغاز یک نبرد قانونی برای حضانت فرزندانشان هستند. در همین حال، پیکه، دیگر عشق جدید خود را مخفی نگه نمی دارد. پیش از این لارا فا و لورنا واسکز در پادکستی به نام ماماراتزی فاش کردند که عشق جدید پیکه از قبل با میلان و ساشا، فرزندان مشترک پیکه و شکیرا، آشنا شده و آن ها را می شناسد. اما از ذکر نام کامل او خودداری کردند. کلارا چیا مارتی عشق جدید جرارد پیکه کیست؟اما جرارد پیکه در کنسرت دنی مارتین (Dani Martín) با زنی ۲۳ ساله به نام کلارا چیا مارتی که با او بسیار صمیمی و عاشقانه رفتار می کرد، شرکت کرد. جرارد پیکه و کلارا چیا مارتی پیشتر در ماه ژوئن دیده شده بودند، اما هیچ رابطه ای بین آنها تایید نشده بود و آنها به طور علنی ابراز محبت نکرده بودند.

آنها کجا با هم آشنا شدند؟

کلارا چیا مارتی عشق جدید جرارد پیکه کیست؟طبق گزارش روزنامه ها، پیکه احتمالاً با کلارا چیا مارتی در کازمِس (Kosmos) شرکتی که متعلق به پیکه، آشنا شده است. کلارا در دفتر روابط عمومی شرکت پیکه کار می کند و هنوز در حال تحصیل در این رشته است.

نمایش عمومی محبت پیکه و کلارا چیا مارتی

کلارا چیا مارتی عشق جدید جرارد پیکه کیست؟پیکه و کلارا چیا مارتی در مراسمی که بیش از ۳,۰۰۰ نفر در آن حضور داشتند شرکت کردند و رفتار و حرکاتشان تماما ارتباطی که بین آن دو وجود دارد را بیان می کرد. طبق گزارش نشریه اسپانیایی «لارازون» رابطه پیکه و کلارا از جمله روابط گذرا نیست و این دو قصد جدی برای باهم بودن دارند. یوردی مارتین، خبرنگار اسپانیایی، می‌گوید که پیکه بعدازظهرها به همراه کلارا به خانه پدر و مادرش می‌رود.

منبع : rooziato
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه