ارسال به دیگران پرینت

فال |فال ابجد

فال ابجد | فال ابجد امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

برای اطلاع از فال ابجد امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

فال ابجد | فال ابجد امروز ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

فال ابجد

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۲۹ مرداد را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۹ مرداد را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ د د

تعبیر: اقبال به شما رو می کند و می توانید به هر آنچه که در آرزویش هستید برسید اما در صورتی که همت کنید و از تنبلی و تن پروری به دور باشید. فردی شما را دچار مشکل می کند اما از کارش پشیمان می شود و خودش کمک تان می کند تا از آن ها رهایی یابید. زندگی به کامتان می‌شود پس صبور باشید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد و آرزوهای دور ودراز تان برآورده خواهد شد. زنی که یک نشان بر چهره دارد قصد دارد تا شما را دچار دردسر کند به حرف‌هایش گوش ندهید و از او دوری کنی. حسودان در اطرافتان بسیارند و چشم زخم بر شما کارگر می‌افتد پس همواره دعای دفع آن را با خود همراه داشته باشید تا گزندی به شما نرسد.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر: طالع بسیار بلندی دارید و شانس خوبی در زندگی خواهید یافت. به زودی تمامی آرزوهایتان برآورده خواهد شد. معاملاتی انجام می‌دهید که شما را دچار ضرر و زیان فراوان خواهد کرد اما نگران نباشید که دوباره آنها را به دست خواهید آورد. اخباری به دستتان میرسد که شادی و مسرت فراوانی را وارد زندگیتان خواهد کرد.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر: آرزوهای بزرگی در سر دارید اما توکل تان را به خداوند از دست داده اید باید از او بخواهید تا شما را به همه آنها برساند. فردی سعی دارد تا برای شما دامی پهن کند از او بر حذر باشید تا در دردسر نیفتید. به حرفهای بزرگترهای تان گوش فرا دهید تا راه سعادت را بیابید. وصلتی مبارک در پیش دارید که زندگیتان را متحول خواهد کرد مبارک است انشالله.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر: فردی در زندگیتان وجود دارد که سعی در خراب کردن شما پیش دیگران دارد باید بسیار مراقب باشید و از او دوری کنید. مشکلاتی برایتان به وجود آمده و دوستان نابابی که در زندگی تان دارید شما را در دردسر انداختند از آنها دوری کنید تا مشکلاتتان برطرف شود. به زودی کسب و کارتان رونق می‌گیرد و سعادتمند میشوید انشالله.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: افکار خوبی در سر ندارید و اگر اصرار به انجام آنها داشته باشید متاسفانه دچار مشکل خواهید شد. سعی کنید تا از پرخاشگری و رفتارهای نابجا به دور باشید و از لجبازی دست بردارید. به زودی سفری موفقیت‌ آمیز در پیش خواهید داشت و زندگی‌تان دگرگون خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: فردی با تو ناسازگاری می کند پس نگران نباش که در نهایت رامت می گردد. اگر چیزی را از دست دادی آن را به دوباره به دست می آوری و با رحمت خداوند غمهایت به پایان رسیده و پولی دستت را می گیرد. دعوا با فردی در نهایت به نفع تو به پایان میرسد..

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ج ب ب

تعبیر: کسی از نزدیکان از پشت سرت غیبت می کند اما به آن اهمیت نده و به کار خود مشغول باش. در آینده نزدیک با خواست خدا به آرزوهایت میرسی. همیشه به قول‌های خود عمل کن و هیچگاه زیر حرف هایت نزن. و همواره با فکر ذهنی یکسان در کارها به خداوند توکل کن تا به هدفت برسی.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر: در کار خود به موفقیت می‌رسی و اگر بر خدا توکل کنی با آرزوهای دست پیدا می‌کنی. البته خدا نیز باید آن را بخواهد. اقبال شما خوب است و اگر در گذشته چیزی را از دست دادی به دست می آوری. فردی به تو تهمت ناروا می‌زند اما آسیب به تو نمیرسد.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: آ آ ب

تعبیر: هر آنچه که از دست داده ای دوباره نصیبت می شود. احتمالا بیمار میشوی که خیلی زود بهبود پیدا میکنی. شما زندگی همراه با خانواده خوب و همراهی داری و در کارت منفعت بسیاری وجود دارد. شخصی که در حقت خوبی کرده اما به تو ضربه زده از کارش پشیمان می شود و اگر قصد مسافرت داری به دنبالش باش که لحظات خوبی سپری می گردد.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: در آینده نزدیک خبرهای خوشحال کننده ای به گوش می رسد و اگر بدهی داشتیم و یا چیزی را گم کردی به دست می آوری و کارها و شرایط زندگی است بر وفق مراد تو پیش می‌رود و پولی به دستت میرسد.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: نسبت به دشمنان خود محتاط باشید تا به موفقیت برسید و هیچگاه نسبت به خداوند مهربان ناامید نشوید و همواره بر او توکل نمایید. اقبال شما بلند است و به آن دست پیدا می‌کنید اما هیچ گاه رازهایت را به شخصی نگویید تا ضربه نخورید.

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه