ارسال به دیگران پرینت

نخ ابریشم | نخ ابریشم طبیعی فله قم

نخ ابریشم طبیعی فله قم

دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند.

نخ ابریشم طبیعی فله قم

نخ ابریشم طبیعی فله قم

دنیای نخها بسیار جالب است و انواع مختلفی دارد که نخ پنبه طبیعی و پارچه نخ پنبه لاکرا جز آن ها می باشد پنبه نیز یکی از محصولاتی می باشد که از آن نخ تولید می کند و آن را در کارخانه های نساجی و پارچه بافی به پارچه های مختلف تبدیل می کنند.

یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ پنبه می باشد این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است و همچنین نخ پنبه در مقابل حرارت بسیار مقاوم است به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود همچنین از آنجا که به کنترل رطوبت در بدن کمک می کند از این رو می توان از آن در دوخت لباسهای ورزشی استفاده نمود.

 

با گسترش کارخانه های نساجی نخ ابریشم طبیعی، نخ پنبه و ترمه ابریشم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرد در بسیاری از کشورها نخ پنبه را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از آنها لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

نخ پنبه قم

از دیگر الیاف طبیعی که به وفور با تنوع بسیار در بازار شهرهای مختلفی مثل قم، تهران، مشهد و غیره یافت می شود نخ پنبه می باشد و امروزه در تولید بسیاری از لباسها مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل بافت نرم و بسیار سبکی که دارد توانسته به خوبی رضایت مشتریان داخلی و همچنین نظر مشتریان خارجی بسیاری را به خود جلب کند.

از نخ پنبه در زمینه های بسیاری برای تولید لباس ورزشی، لباس بچه گانه، انواع لباس زیر مردانه و زنانه، جورابهایی با بهترین کیفیت و همچنین پارچه ملحفه و روتختی استفاده شده که با توجه به روزنه های کوچکی که در ساختار این نخ و بافت پارچه هایی از این جنس در نظر گرفته شده می تواند به راحتی هوا را از خود عبور دهد و رطوبت بدن ما را تنظیم کند، انتخاب عاقلانه ای به نظر می رسد.

در صورتی که پوست شما حساس است و به راحتی نشانه هایی از آلرژی را می توانید بر روی آن مشاهده کنید بهتر است لباسهایی با جنس نخ پنبه تهیه کنید و بدانید که این نوع نخ دوام و مقاومت بسیاری در برابر تغییرات آب و هوایی نشان می دهد.

Screenshot 2022-08-20 000024

و شما می توانید با خیال راحت آنها را با مواد شوینده ملایم مثل مایع لباسشویی شستشو دهید و نگران تغییر سایز و ساختار اولیه پارچه نباشید و همچنین پارچه هایی که با نخ پنبه و نخ ابریشم قم تولید شده اند بسیار نرم و راحت می باشند و استفاده از آنها می تواند برای شما آرامش و راحتی بسیاری در پی داشته باشد.

 

قیمت نخ ابریشم

برای اینکه بتوانیم بر روی نخ ابریشم قیمت بگذاریم باید عوامل بسیاری را در نظر بگیریم که قطعا در ادامه مطالب بیان خواهیم نمود، پس با ما همراه باشید.

نوع نخ یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت گذاری می باشد که چون در انواع گوناگون با ضخامتهای متنوع در بازار وجود دارند بر اساس آنها نیز قیمت گذاری می شوند و جالب است بدانید که به طبع این مورد، قیمت پارچه ای که با هر نوع نخ تولید شده است مثل ترمه ابریشم اصل نیز بستگی مستقیم به قیمت نوع نخ به کار رفته در آن دارد.

همانطور که می دانید نخهای خام چون هزینه ای برای رنگ شدن آن در نظر نگرفته شده است از قیمت پایینتری نسبت به نخهای رنگ شده برخوردار می باشد که در رنگرزی ها رنگ شده اند.

Screenshot 2022-08-20 000049

البته لازم به ذکر می باشد که حتی نوع رنگ نمودن آنها نیز بر قیمت نخ ابریشم فله تاثیر گذاشته و کیفیتهای متنوعی نسبت به انواع دیگر داشته اند پس قیمت این نخها بر اساس کیفیت، نوع رنگ، ضخامت نخ و غیره دارد.

شما می توانید از مراکز معتبر که نخ را عرضه می نمایند قیمت روز آنها را پرسیده و اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید.

در هر کجای ایران که هستند و اگر قصد خرید نخ ابریشم و یا نخ پنبه قلاب بافی را دارید ما به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم چون شما می توانید به راحتی در جای خود بنشینید و بدون اینکه زمان زیادی را صرف کنید یا انرژی بگذارید نخهای انتخابی خود را در رنگهای متنوع به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه