ارسال به دیگران پرینت

روغن کرچک | روغن کرچک پرپشت کننده ناف شمال

روغن کرچک پرپشت کننده ناف شمال

امروزه در بازار بسته بندیهای کوچکی از روغن کرچک وجود دارد که به منظور تقویت مژه از آن استفاده می کنند.

روغن کرچک پرپشت کننده ناف شمال

روغن کرچک پرپشت کننده ناف شمال

امروزه در بازار بسته بندیهای کوچکی از روغن کرچک وجود دارد که به منظور تقویت مژه از آن استفاده می کنند.

این روغن نوعی تقویت کننده عالی برای ابرو مژه به حساب می آید.

برای این منظور می توان  از دونوع روغن کرچک استفاده کرد:

نوع اول این محصول به روش پرس سرد از دانه های روغنی بکر استخراج و بسته بندی شده است که ظاهر بسیار شفاف و براقی دارد.

نوع دوم روغن کرچک پرپشت کننده از دانه های استخراج شده بو داده ای گرفته می شود که ظاهری سیاه دارد و متعلق به کشور جامائیکا می باشد.

شاید تصور کنید که این دووع روغن بر یکدیگر مزیت یا برتری خواهند در صورتی که این طور نیست و هردو خواص کاملا مشابه و یکسانی دارند که اصلی ترین آن تقویت مژه و ابرو می باشد.

 

روغن کرچک شمال

در سالهای اخیر استفاده از مواد طبیعی برای ساخت محصولات بهداشتی و آرایشی در کشور با رشد و توسعه روز افزونی همراه شده است که در این زمینه باید به نقش موثر و بی بدیل روغن کرچک شمال در این خصوص اشاره نماییم در واقع شرکتهای معتبر داخلی که در زمینه تولید لوسیونها و یا مرطوب کننده های فصلی فعالیت می کنند و به تولید محصولات بهداشتی و البته طبیعی اهمیت بسیار زیادی قائل هستند عموما از روغن کرچک برای افزایش رطوبت رسانی در ترکیبات موثره خود استفاده می نمایند.

بعلاوه یکی از مواد موثری که درمحصولات آرایشی بهداشتی و تولید شامپوهای ضد شوره کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد این روغن شگفت انگیز می باشد در واقع این ماده طبیعی با غنی بودن از اسید ریسینولئیک می تواند به افزایش جریان خون شما کمک نموده و باعث کاهش التهابات شما شود.

 

Screenshot 2022-08-19 235303

زمانی که پوست سر شما دچار شوره ریزی می شود به نوعی پوست کف سرتا بلند شده و شروع به پوسته ریزی می کند در این مواقع شما باید سعی کنید با استافده از مواد طبیعی همچون روغن کرچک شمال از نفوذ باکتریها و عفونتهای قارچی جلوگیری نموده و از ماندگاری آنها به صورت هر چند کوتاه مدت بر روی کف سرتان ممانعت به عمل آورید.

سوختهای زیستی نیز یکی دیگر از کاربردهای شگفت انگیز و البته خارق العاده روغنهای کرچک هستند که به عنوان موادی ارزان قیمت و در عین حل با خواص شیمیایی مطلوبی شناخته می شوند که به راحتی می توانند در فصولی همچون زمستان و پاییز از انجماد سوخت تان و کاهش بهره وری جلوگیری به عمل آورند این مهم نیز به دلیل نقطه انجماد و همچنین نقطه جوش بسیار بالایی است که این مواد دارند حاصل می شود به همین منظور استفاده از این مواد برای تولید انرژی نسبت به سایرروغنها از توجیه اقتصادی بالاتری نسبت به سایر روغنها برخوردار می باشد.

 

روغن کرچک در ناف

یکی از دلایلی که مصرف روغن کرچک در ناف به ما توصیه شده این است که ناف می تواند محل خوبی برای رشد باکتریها و مکانی مناسب برای ایجاد عفونت در بدن ما باشد و در صورتی که شما از دانه روغنی گیاهی برای حفظ رطوبت آن استفاده کنید، با توجه به خواص ضد باکتری موجود در این روغنها امکان ابتلا به عفونت به شدت کاهش پیدا می کند و حتی در صورتی که چنین اتفاقی بیافتد می تواند به راحتی به روند درمان بیماری عفونی شما سرعت ببخشد.

در صورتی‌ که دچار هر گونه مشکل مثل سوء هاضمه، مسمومیت و یا اسهال شده‌ اید می‌ توانید به‌ راحتی با ریختن یکی از انواع روغن گیاهی و یا روغن کرچک که دارای خواص ضد التهاب، آنتی باکتریال و یک مسکن قوی می باشند، در ناف خود و یا استعمال آن در نواحی شکمتان یک اقدام خانگی و کم دردسر برای درمان این مشکل انجام دهید و مطمئن باشید که این روغنها مسکنی عالی برای برطرف کردن درد در نواحی مختلف بدن شما می باشند.

حتی برای مواردی که به فکر تقویت و رشد موهای ابرو و مژه هایشان می باشند استفاده از ترکیب روغنهای گیاهی و یا روغن کرچک بسیار مفید و تاثیر گزار می باشد و در مدت زمان کوتاهی به آنها حجم و پرپشتی بی نظیری خواهد بخشید.

Screenshot 2022-08-19 235321

اگر شما جزء آن دسته کسانی باشید که با خواص مصرف روغن کرچک ناف آشنایی دارند قطعاً از سلامتی جسمانی بهتری هم برخوردار هستید، یکی از راه‌ های آشنایی با این خواص مراجعه به نی نی سایت و یا جستجو در گوگل می‌ باشد اما راه های ساده تری هم وجود دارد و کافی است شما تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا با خواص این روغن گیاهی ارزشمند آشنا شوید.

در صورتی‌ که در قسمت زانوی خود احساس درد دارید و راهی برای درمان آن به نظرتان نمی رسد و یا پوست لب شما در فصلهای سرد و خشک مثل پاییز و زمستان دچار پوسته پوسته شدن و ترک خوردن می شود بهتر است روغن کرچک و یا روغن شتر مرغ اصل را در قسمت شکم و ناف خود امتحان کنید تا در مدت زمانی کوتاه، با کمترین میزان هزینه و بدون هیچ گونه عوارض جانبی این مشکلات برطرف شوند.

اگر می‌ خواهید یکی از انواع طبیعی روغن کرچک یا نارگیل و یا روغن بنفشه را تهیه کنید بهتر است با مراجعه به نی‌ نی سایت و منابع معتبر دیگری که در دسترس شما هستند ابتدا از موارد مصرف و خواص بسیار این محصولات اطمینان حاصل کنید و سپس برای تهیه آن یا به‌ صورت حضوری به فروشگاه‌ های معتبر نزدیک خود مراجعه کنید و یا با انتخاب یک مسیر ساده تر و مراجعه به صفحه اصلی سایت ما و برقراری ارتباط با مشاورین مجرب مجموعه معتبر ما انواع طبیعی این محصول را برای رفع نیاز خود سفارش دهید.

 

بهتر است در نظر داشته باشید که مجموعه ما در طول مدت فعالیت خود در پی جلب رضایت مشتریان عزیز بوده و توانسته تا به امروز حجم زیادی از خریداران داخلی یا خارجی را با ارائه بهترین درجه کیفی محصول به آنها تبدیل به یکی از مشتریان همیشگی خود کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه