ارسال به دیگران پرینت

سقف کشسان | عکس سقف کشسان متری طرح چوب

عکس سقف کشسان متری طرح چوب

بعد از آن پروفیل ها را دور تا دور محیط نصب، به دیوار پیچ می کنند و از این مرحله به بعد فرآیند های تخصصی با ابزارهایی مثل هیتر شروع می شود. لازم است نصب سقف های کاذب توسط متخصصین این امر انجام شود زیرا در غیر این صورت ممکن است از کیفیت کار بکاهد و سقف یکپارچه نباشد و یا دچار شکم افتادگی و چروک بشود.

عکس سقف کشسان متری طرح چوب

عکس سقف کشسان متری طرح چوب

بعد از آن پروفیل ها را دور تا دور محیط نصب، به دیوار پیچ می کنند و از این مرحله به بعد فرآیند های تخصصی با ابزارهایی مثل هیتر شروع می شود. لازم است نصب سقف های کاذب توسط متخصصین این امر انجام شود زیرا در غیر این صورت ممکن است از کیفیت کار بکاهد و سقف یکپارچه نباشد و یا دچار شکم افتادگی و چروک بشود.

 

از وسایل و ابزار های ویژه ای برای نصب سقف کاذب کشسان استفاده می شود. با توجه عکس سقف کشسان، ابتدا نور پردازی سقف با لامپ های اس ام دی انجام می شود البته می توان بدون نورپردازی در زیر کار نیز اقدام به نصب کرد. از لامپ هالوژن سقفی به دلیل گرمای زیادی که دارند برای نور پردازی استفاده نمی شود.

ابزار های مخصوص نصب سقف کاذب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هیتر جهت حرارت دادن به سقف می باشد، تا پارچه با حالت کشسانی که دارد به اندازه دلخواه در بیاید. کپسول گاز که جهت روشن کردن هیتر از آن استفاده می شود. کاردک های مخصوص سقف کاذب که در سه نوع دسته بلند، دسته کوتاه و گوشه زن موجود هستند و قیچی ورق برکه برای جدا کردن پروفیل و حالت دادن به آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. اره آهن بر از دیگر ابزار در نصب سقف کاذب می باشد که کارایی آن شبیه به قیچی می باشد. از دریل برای نصب نورها و باریسول ها استفاده می شود که دارای سه نوع معمولی، شارژی و کج زن می باشد. پمپ باد و تفنگ میخ بادی، چسب ترمیم، چسب فویل، گیره نصب، بست کمربندی و پایه بست و انواع میخ همگی برای نصب این سازه مورد نیاز است.

Screenshot 2022-08-19 233914

سقف کشسان متری چند

پخش سقف کشسان بهترین سقف های کشسان را با کیفیت عالی ارائه میدهد که اگر بدانید متری چند است بسیار متعجب خواهید شد زیرا قیمتی متعادل را برای رفاه حال شما در نظر گرفته ایم. مرکز پخش ما، مدل های متنوع زیادی را با مواد اولیه بسیار مرغوب به فروش میرساند.

شما میتوانید با توجه به محیط کاری خود  و اینکه برای چه بخشی سقف کشسان را میخواهید، آن را از شرکت ما خریداری کنید. با توجه به اینکه سقف کشسان دارای مدلهای متنوع بسیاری هست، پس قیمت آنها نیز با هم متفاوت خواهند بود.

 

شرکت پخش ما با بهترین تیم متخصص آماده پخش عمده سقف کشسان متری می باشد. شاید جالب باشد بدانید که سقف کشسان برای خوشحالی شما موثر است. اگر طرح و خود سقف کشسان مناسب باشد هم در ظاهر محیط بسیار تاثیر میگذارد، هم باعث میشود شما احساس خوب و آرامی داشته باشید. سقف های کشسان دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که بطور شگفت انگیزی خلق و خوی شما را نیز بهبود میدهند.

 

سقف کشسان طرح فرشته

یکی از انواع سقف های کشسان سقف طرح فرشته است که جنس آن PVC می باشد. منظور از PVC پارچه های کشسانی می باشد که با حرارت به سقف و دیوار می چسبند.

فرشته ها امید و زندگی را نوید می دهند و وجود آن ها تداعی کننده آرامش، امنیت و پاکی است و به همین دلیل فرشته ها تاثیر بسیار زیادی بر کودکان دارند و همین امر موجب شده است که سقف طرح فرشته در اتاق کودکان، مهدکودک ها و بیمارستان های اطفال به وفور استفاده شود. این طرح به کودکان حس امنیت و دلگرمی می دهد.

هر چند که این پوشش به عنوان سقف شناخته شده است اما می توان از آن برای دیوار هم استفاده کرد. برای جذاب تر شدن سقف می توانیم از چراغ های هالوژنی استفاده کرد.

Screenshot 2022-08-19 233959

 

برای دفتر کار و شرکت می توان از سقف کشسان طرح چوب استفاده کرد. نام دیگر این سقف باریسون پرینتی است. از مزیت این سقف می توانیم به تناسب طرح آن با موضوع فعالیت خود اشاره کنیم، به طور مثال اگر در زمینه سنگ فعالیت دارید می توانید از طرح سنگ مرمر استفاده کنید.

این نوع طرح انواع مختلفی دارد و شما می توانید برحسب سلیقه و دکوراسیون خود، طرح مورد نظر را برگزینید. یکی از مزیت هایی که این سقف ها دارد این است که نیازی به گچ و سیمان برای نصب آن نیست. ضخامت این طرح هشت دهم تا یک میلیمتر است و از ویژگی های بارز آن می توانیم به وضوح بالای آن و یکدست بودن ضخامت شان اشاره کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه