ارسال به دیگران پرینت

سلمان رشدی | حمله به سلمان رشدی | اعتراف ضارب سلمان رشدی

ضارب سلمان رشدی بالاخره اعتراف کرد+ جزئیات

ضارب سلمان رشدی دست به اعتراف زد

ضارب سلمان رشدی بالاخره اعتراف کرد+ جزئیات

هادی مطر که به عنوان ضارب علیه سلمان رشدی هفته گذشته دستگیر شد، در گفتگویی از زندان چاوتاکوا گفت: وقتی شنیدم که او زنده مانده است، شگفت زده شدم.

این جوان ۲۴ ساله در مورد اینکه آیا از آیت‌الله روح‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران الهام گرفته است یا خیر، بدون اشاره به جزئیات، فقط گفت: «من به آیت الله احترام می‌گذارم. من فکر می‌کنم او یک فرد بزرگ است.» هادی مطر همچنین منکر ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و اشاره کرد که کاملاً به تنهایی و به صورت مستقل عمل کرده است. مطر درباره سلمان رشدی گفت: او کسی است که به اسلام و به اعتقادات و نظام‌های اعتقادی حمله کرده است.

طول مصاحبه تقریباً ۱۵ دقیقه‌ای چهارشنبه، مطر یک لباس زندان سیاه و سفید و یک ماسک پارچه‌ای سفید به تن داشت. گاهی به پایین نگاه می‌کرد و با لحنی صاف صحبت می‌کرد.

روز گذشته، ضارب سلمان رشدی نویسنده کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرده بود.

رسانه‌های آمریکا درباره آخرین وضعیت سلمان رشدی به نقل از دوستان و نزدیکان او روز یکشنبه گزارش دادند که «از زیر دستگاه تنفس مصنوعی خارج شده و می‌تواند صحبت کند.»

پیشتر رسانه‌ها اعلام کرده بودند که بر اثر شدت جراحات در ناحیه گردن و گلو، سلمان رشدی قادر به تکلم نخواهد بود. وضعیت او وخیم است و کبد او آسیب شدید دیده و بینایی یکی از چشم‌هایش هم از دست می‌دهد.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      نه .رشدی ملعون باید زنده بمونه تا در دنیای بسته و تاریک و همراه با استرس و وحشت به زندگی نکبت بارش ادامه دهد او حتی مستحق مرگ نیست

    • خخخ ارسالی در

      اخبار پنج روز پیشو حالا میگی خخخ

    • حمید وطن پور ارسالی در

      لعنت اله علی القوم الظالمین دست مریزاد کارش عالیست

    • س ه ارسالی در

      اصطلاح سگ جون رو خیلی شنیده بودیم ولی بچشم ندیده بودیم!!! طرف با یک ضربه چاقو جانش را از دست میده، حدود 30ثانیه چاقو خورده..... هیچ حیوونی نمیتونست دووم بیاره خدا کنه فلچ بشه با ذلت بقیه عمر ننگین خود را بگذرون

    • ناشناس ارسالی در

      خرج محافظت ازسلمان رشدی برای غرب زیادشده ضمنا نزدیک موفقیت برجام صهیونیست‌ها این نقشه راپیاده کردن تابه وجه ایران صدمه بزنند وهمین برجام ناقص
      هم هیچ نفعی به ایران نرسونه و البته خداسلمان رشدی رابدست خودحامیانش مجازات کرد

    • عبدالله ارسالی در

      مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا
      مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel

    • مهدی ارسالی در

      این تروریست بایدبه اشد مجازات محکوم شود

    • ناشناس ارسالی در

      هادی مطر یک حرومزاده مزدور اسرائیل است واین ترور را می خواد به امام خمینی ره نسبت دهد ، اگر مطر واقعا قصد ترور سلمان رشدی را داشت اورا با سلاح گرم انهم شلیک به مغز نجس وپلیدش اورا می کشت ونه با چاقو وچند خش سطحی. سلمان رشدی در نهایت توسط سر بازان گمنام خمینی کبیر به در ک واصل خواهد شد ونه با مزدوران داعشی اسرائیل که هر روز در امریکا کودکان دبستانی بی گناه مسیحی امریکایی را به جرم مسیحی بودن به رگبار می بندند هادی مطر از همان دسته تروریستهای اجیر شده اسرائیل است که در امریکا هم مثل فلسطین کودک کشی می کند .

    • ناشناس ارسالی در

      سلام و علیکم،خبری مفید است که سانسور نشده باشد و به آسانی هم بشود دانلود کرد اگر لطفا عمل کردید سالم باشید برای همیشه من محمد حسین از کرج هستم لطفا،،،

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه