ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | بازنشستگان کشور

بازنشستگان کشوری بخوانند | تسهیلات بانکی رفاهی و بیمه‌ای برای بازنشستگان

این صندوق در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۶۳ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش خود دارد و از حدود ۹۱۲ هزار دستگاه های دولتی کسورات بازنشستگی دریافت می کند.

بازنشستگان کشوری بخوانند | تسهیلات بانکی رفاهی و بیمه‌ای برای بازنشستگان

تحصیلات بانکی رفاهی و بیمه‌ای برای بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بازنشستگی کشور پس از تامین اجتماعی است که به بازنشستگان و دستگاههای دولتی، دانشگاه‌ها شهرداری های کشور به جز شهرداری تهران، کارمندان سیاسی وزارت امور خارجه، قضات قوه قضاییه و در مجموع به ۷ گروه مشخص حقوق و خدمات بازنشستگی ارائه می دهد.

این صندوق در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۶۶۳ هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش خود دارد و از حدود ۹۱۲ هزار دستگاه های دولتی کسورات بازنشستگی دریافت می کند.

این صندوق در کنار حوزه ستادی خود ۳۱ مدیریت استانی در مراکز استان ها دارد تا به بازنشستگان و ذی‌نفعان خدمات ارائه کرده و پاسخگوی نیازها و مطالبات آنان به صورت مستقیم باشد.

در حال حاضر صندوق بازنشستگی کشوری از سه مدل شامل بودجه عمومی دولت (۷۳ درصد)، کسور شاغلان دولت( ۲۰ درصد) و سودآوری شرکت‌های تابعه(۷درصد)  منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق بازنشستگان را تامین می‌کند.

خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری شامل خرید اعتباری از فروشگاه‌های رفاه و از افق کوروش، خرید لوازم خانگی ایرانی و استفاده از تخفیف کفش ملی، تخفیف هتل های ایرانگردی و خدمات گردشگری و سفر است.

بهبود کیفیت خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری شامل شناسایی ۷۰ هزار بازنشسته مشمول طرح مسکن ملی، افزایش تعهدات بیمه و افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری، پرداخت هزینه بیمه های تکمیلی بازنشستگان کشوری، تامین پنج میلیون ریال در ۲۴ ساعت و جبران خسارت بازنشستگان آسیب دیده از زلزله هرمزگان است.

خدمات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری  نیز در سه خدمات بیمه‌ای شامل پوشش بیمه تکمیلی درمان، ارائه تسهیلات بیمه نامه ملت، بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا، ارائه خدمات آزمایش آنلاین و خدمات دندانپزشکی بیمه ملت است.

تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری هم شامل وام ضروری، وام و تسهیلات پایان نامه برای فرزندان بازنشستگان کشوری است.

اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در دولت سیزدهم 

اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری در دولت سیزدهم شامل بهبود فعالیت اقتصادی صندوق و شرکت های تابعه، شفافیت و بهبود خدمات دولت الکترونیک، بهبود کیفیت خدمات رفاهی بازنشستگان، بهره گیری موثر قضایی پرونده های بلاتکلیف، اقدامات جدید صندوق بازنشستگی کشوری، شفافیت و بهبود خدمات دولت الکترونیک و بهبود فعالیت های اقتصادی صندوق و شرکت های تابعه است.

اقدامات جدید صندوق بازنشستگی کشوری نیز شامل برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در استان‌ها، پیگیری شکایت ذینفعان، زمینه سازی استقلال منابع مالی و نقدی صندوق و تحقق حداکثر سودآوری، تحول در هیات های رسیدگی به تخلفات و مواجهه قانونی با متخلفان و تحول در پیگیری مطالبات از طریق ایجاد کمیته ویژه پیگیری مطالبات بازنشستگان است.

پیگیری های موثر قضایی پرونده های بلاتکلیف توسط صندوق بازنشستگی کشوری

پیگیری های موثر قضایی پرونده های بلاتکلیف توسط صندوق بازنشستگی کشوری شامل تشکیل پرونده بازپس‌گیری شرکت ریسندگی و بافندگی قدس اصفهان، تشکیل و انتقال پرونده بازپس‌گیری شرکت کنفکار رشت، پیگیری پرونده بازپس‌گیری شرکت صنایع کاشان فرش راوند کاشان، پرونده فروش شرکت کارخانجات تولیدی ممتاز و احقاق حقوق بازنشستگان کشوری در کارخانجات صنعتی آزمایش است.

وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۱۵میلیون تومان افزایش یافت

در نشست مشترک مدیرعامل و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران موافقت شد تا وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از ۱۲ میلیون تومان به ۱۵میلیون تومان افزایش یابد.

همچنین بیش از ۲۳۲ هزار نفر از بازنشستگان کشوری نیز در دولت سیزدهم وام ضروری دریافت کردند و پرداخت هفتمین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری  به ۲۳ هزار و ۳۵۷ نفر از بازنشستگان این دوره از وام پایان یافت و با ثبت وام ضروری در دوره جدید در اردیبهشت ماه امسال دوره آینده وام ضروری با رقم ۱۵ میلیون تومان با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ابتدای مرداد ماه امسال خبر داد که امکان خریدهای تخفیفی و تقسیطی دوباره و گسترده‌تر از قبل فراهم شده است و بازنشستگان می توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید داشته باشند که البته میزان دقیق آن بستگی به میزان حقوق دریافتی آنها دارد. نرخ کارمزد طرح نیز پایین آمده و به ۶ درصد رسیده است.

همچنین وام ۲۵میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان برای ۲۶هزار و ۳۹۵ نفر از مشمولان دوره‌های گذشته که این تسهیلات را دریافت نکرده بودند، واریز شد این تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۳۶ماهه پرداخت شده است.

۳ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه و مرابحه به بازنشستگان صندوق کشوری پرداخت می شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی از تخصیص ٣٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و ترجیحی بانک صادرات ایران برای پرداخت به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

سید احسان خاندوزی  افزود: با موافقت مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک صادرات ایران مبلغ ٧ هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه توسط بانک بدون دریافت ضامن برای پرداخت به آنها اختصاص یافته است. همچنین مبلغ ٢٣ هزار میلیارد ریال وام مرابحه با نرخ سود شش درصد و بدون ضامن توسط این بانک برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تخصیص خواهد یافت.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق سال ۱۴۰۱ / کسورات حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری تسویه شد

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، ضمن اشاره به همکاری مناسب سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور،   از اعمال افزایش ۱۰ درصدی سال ۱۴۰۱ حقوق  بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در اردیبهشت همراه با پرداخت معوقه فروردین ماه انجام شد و همچنین کسورات حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری طی سه مرحله پرداخت و تسویه شد.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت و تسویه کامل کسورات حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در سه مرحله خبر داد.

 علی خدامی  افزود: پرداخت کسورات حقوق بازنشستگان پس از تامین منابع مالی لازم صورت می‌گیرد»، گفت: برهمین اساس، کسورات مربوط به حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران ۲۵استان کشور در ۱۸اردیبهشت ماه، استان‌های گیلان و مازندران در ۲۰اردیبهشت و چهار استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس نیز امروز (۲۸اردیبهشت ماه) به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شده است.

با پرداخت سه مرحله‌ای کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، تمامی کسورات فروردین ماه این عزیزان تسویه شده و کسورات حقوق اردیبهشت ماه نیز متناسب با نقدینگی، بعد از پرداخت حقوق ماه جاری در خردادماه عملیاتی شد.

تمدید طرح ارائه خدمات تقسیطی و تخفیفی امداد خودرو به بازنشستگان کشوری

با توافق بین صندوق بازنشستگی کشوری و امداد خودرو ایران، طرح ارائه «خدمات امداد خودرو» با اقساط ۱۰ماهه، همراه با تخفیف برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق تمدید و مجددا فعال شد.

 بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری همانند سال گذشته می‌توانند اشتراک کارت طلایی (سال تا چهارستاره) مربوط به خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو را بدون پیش پرداخت، به‌صورت اقساط ۱۰ماهه با تخفیف ۵۰درصد خریداری کرده یا در صورت خرید نقدی این نوع اشتراک، با حداکثر ۵۵ درصد تخفیف آن را دریافت کنند.

در این طرح همانند سال قبل، تخفیف۳۰ درصدی برای دریافت اشتراک امدادسیار برای خودروهای ایران خودرویی و غیر ایران ‌خودرویی ارائه می شود.

آغاز ارائه خدمات سفر و گردشگری برای بازنشستگان کشوری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری هم خبر از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از مردادماه سال جاری توسط شرکت پرشین گلف خبر داد.

دراین طرح، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از خدمات اقامتی و خدمات تور در قالب بهره مندی از کمک هزینه سفر (برای بازنشستگانی که سهمیه سفر داشته باشند) استفاده کنند.

هزینه سفر  براساس بودجه مصوب هیات مدیره صندوق، برای هر دفترکل مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و متقاضیان در صورت داشتن همراه می‌توانند از “کمک هزینه همراه” نیز بهره مند شوند. میزان “کمک هزینه سفر” در صورت داشتن همراه به ازای هر دفترکل مبلغ یک میلیون تومان است که از مجموع هزینه اجرای تور کسر می‌شود.

 تعداد سهمیه استفاده از تور برای هر دفترکل (بازنشستگان و وظیفه بگیران) که از “کمک هزینه سفر و گردشگری” استفاده می کنند، حداکثر سه نوبت در طول دوران بازنشستگی است.

تمدید و فعال‌سازی اعتبار خرید فروشگاه‌های افق کوروش برای بازنشستگان کشوری

 اعتبار خرید از فروشگاه‌های افق کوروش در سراسر کشور تمدید و فعال شد، با هماهنگی فروشگاه های افق کوروش، اعتبار خرید از فروشگاه های افق کوروش در سراسر کشور برای «بازنشستگانی که از این طرح استفاده نکرده اند تا سقف یک و نیم میلیون تومان» تامین اعتبار (شارژ) شد.

 همچنین امکان خرید برای «کسانی که قبلا از این طرح استفاده کرده‌اند به میزان اولین عدد قسط کسر شده از حقوقشان» فراهم شده است و بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق با خرید حداقل ۱۰۰ هزار تومان از یکی از فروشگاه‌های افق کوروش، مشمول استفاده از این اعتبار خواهند شد.

 ارائه تخفیف ۱۸درصدی  بر روی همه محصولات لبنی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) و در تمامی فروشگاه های افق کوروش همچنان پابرجا خواهد بود و این فروشگاه‌ها موظفند به بازنشستگان تحت پوشش این تخفیف را ارائه کنند.

چهارهزار بازنشسته کشوری در جشنواره ورزشی  رقابت کردند

درچهارمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری از ۱۹ تیر ماه و همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برگزارشد چهارهزار بازنشسته کشوری باهم به رقابت پرداختند

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      حالا تحصیلات میدن یا تسهیلات

      • داود ارسالی در

        سلام شما همسانسازی را کامل کنید بقیش پیشکش ما میگیم نان نداریم بخوریم میگن پباز بخور اشتهاد باز بشه چقدر شعار چقدر دروغ دیگه بسه مردمو خر حساب کردین برید دنبال کارتان

    • عذرا ارسالی در

      مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید، معوقه اصلاحیه حقوق نیمه دوم سال ۹۹ هنوز پرداخت نشده، سازمان های متبوع هیچ تسهیلاتی ارائه نمی کنند، حق مسکن و حق معیشت نداریم و حقوق ما از همطرازهای تامین اجتماعی بسیار نازلتر است. و فریادرسی نیست.

      • ناشناس ارسالی در

        با سلام
        متاسفانه این مطالب ذکر شده همه جنبه تبلیغاتی داره اگه راست میگویند بفکر همسان سازی حقوق باشند تا بازنشستگان ازاین وظعیت بد اختصاصی تاحدودی نجات یابند متشکر

    • بازنشسته کشوری ارسالی در

      مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری : لطفا بس کنید ، بس کنید!!!! تبلیغات خدمتگذاری اعلام شده تاثیر آنچنانی برمعشیت و رفاه بازنشستگان ندارد ، اگر می‌خواهید کاری کنید ، تلاش خودرا روی افزایش حقوق ها و همسانسازی بگذارید . اگر راست می‌گویید .

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خسته نباشید بس چرا به دختران مجرد که حقوق پدرم مگیرم وام تعلق نمگیره فروشگاه قبلا کالا برمی داشتیم از حقوقمان کم میشد الان همه چیز از ما گرفتین ما هم مستاجرم خرج مخارج داریم رسیدگی کنید لطفا

    • حامد ارسالی در

      تمامی این به اصطلاح امتیازات صندوق بازنشستگی کشوری فقط جنبه تبلیغاتی داره وهیچ مشکلی از بازنشستگان حل نمی کند مثلا افزایش،۱۰درصدی حقوق را امتیاز می داند در صورتی که حقوق تامین اجتماعی ۵۸درصد افزایش یافت بجای این تبلیغات بی فایده درفکر همسان سازی وافزایش حقوق مانند تامین اجتماعی باشید

    • مسلم ارسالی در

      همش دروغه
      تو برو بانک بگو وام
      اول بهت میگه چقدر پول داری
      بعد میگه پولت رو بزار چندین ماه بمونه بعد بیا وام بگیر
      خب این که نشد رفاه

    • ع ق ارسالی در

      سلام متاسفانه این مطالب هیچ زمان زندگی بازنشستگان تامین نخواهد هرزمان حقوق بازنشستگان کشوری همسان سازی اجرا شود شاید یک مقداری بتوانند ازاین وام استفاده کنند

    • عبدالرسول ابتهاج ارسالی در

      تمام این چیزها که برای باز نشسته ها در نظر گرفته شده برابر ضرب المثل رایج سی فاطو نمیشه تنبان

    • مصطفی ارسالی در

      تسهیلات بانکی نه تحصیلات . بی سواد درستش کن

    • ناشناس ارسالی در

      تمامی گفت های بالا در خصوص تسهیلات بازنشستگان دروغی بیش نیست من خودم برای ۲۰میلیون تومان ۶ماه ویلان شدم رییس شعبه بانک صادرات هر روز به بهانه ای وام را نمی‌داد تا اینکه بعد ۶ماه دعوایمان شد و بعد وام را داد رفاهیات نیز در کار نبوده و نیست اینها دروغهاییست که برای پوشش حقوق و مستمری ناچیز بازنشستگان انتشار میدهند بجای اینکه حقوق ها را با تورم افسار گسیخته برابر کنند به دروغگویی رو آورده اند تا کجا و کی میتوانید این اخبار کذب را منتشر کنید ؟!!!

    • ناشناس ارسالی در

      اولا تسهیلات است نه تحصیلات.ثانیا دولت کریمه را مستدام باد با این همه امکانات و تسهیلات که در اختیار بازنشستگان قرار داده.ولی واقعا خجالت اوره که اینها را تیتر کردید یک بازنشسته با حقوق ماهانه 6تا10 میلیون که مبلع زیادی از ان بابت قسط پرداخت میکنه.فقط زنده میمونه نه زندگی میکنه.مایه ی شرمساری برای حکومت ومسئولین کشور است.

    • یا زهرا ارسالی در

      کجاست این تسهیلات بنده چشم پزشکی رفته وفاکتورخریدعینک دوربین ونزدیک بین رابه بیمه آتیه سازان برده که متاسفانه گفتند ۳ سال یکبار هزینه عینک پرداخت میشود درصورتی بیمه آتیه سازان هرماه پول بیمه مارا دریافت می کند

    • مشهدی عمه قزی خانم ارسالی در

      همچنانکه علم کامل و اطلاع شامل دارید بر اینکه معاون اول و سرپرست کار و تعاون و رفاه این همه سوسفتی کردند بازنشستگان کشوریولسکری وارد این گود شود این بدرازاکشیثن آون بعدش بوده که کسی هم منکر آن بهیچوجه وجه نبوده فقط جرات و جسارت گفتن نداشتن اینصورت چهارشنبه میلیون سرپرست و حدود چهارده میلیون نفر را معطل این عمل کردن که هیچ منعی نداشته اگر کسی خلف خود را بدهد به کس دیگر چی مرتبت دارد جناب سرپرست تکون و کارفرما این همه زحمت کشیده کسو های فامیل اورا نگاشتند آسوده کس خودرو بهر کار و روزگاری ولیمه وقت کاری به عربان و آون ورتر ارائه کنند تا کزآنهاکم وکمتر سود و گناهانشان کاهش پیدا کند.خداوند کمکشان کند

    • فرزانه ارسالی در

      سفر نمی خواهیم پولش را بدهید خرج خانواده بچه‌ها کنیم دیگه توان وام نداریم خسته کننده است پیر فرسوده هستیم چند صباحی هستیم پول نداریم پسر مان رادامادش کنیم

    • مریم ارسالی در

      منظورتون تسهیلاته؟!!!!!😳
      تحصیلات؟!😲

    • ناشناس ارسالی در

      فک کنم منظورش تسهیلات بود نه تحصیلات بانکی😅

    • طاهره ارسالی در

      بازنشستگی اینده نگری میکنه؟کارهایی که معلوم نیست کی انجام بشه جزگزارش کارمیاره مثل اقای صالحی کا رکنید نگفته انجام میدادضرب العجل با حالا حالا کار درست میشه بعدازمردن سهراب نوش دارو؟

    • محمد ارسالی در

      نوشته شده تحصیلات بازنشستگان!!
      یا تسهیلات بازنشستگان ؟

    • بازنشسته ارسالی در

      سلام این همه مطلب که ذکر کردید هیچ کدام دردی را دوا نکرده و مشکلی هم برطرف نکرده!بازنشسته ای که حقوق او به دهم ماه هم نمی‌رسه وبیست روز آخر ماه را باید گدایی کنه این مطالب بدرد چه میخوره که همش می‌نویسی!

    • ناشناس ارسالی در

      برای اینکه بازنشستگان کشوری رو ساکت کنید این همه مطلب اشغالی نوشتید اینا رو که همه حقوق بگیرا دارند به فرهنگیان 11 میلیون تامین اجتماعی 38 درصد کارمندان هم اضافه حق ق اوندقت به بازنشیت ان که رسی ه با هزینه درمان و دام مثل بچه ها که براشون ابنات میخرند میخ این جب ان کنید ج،ع کنید این مسخره بازی ها رو بازنشیته کشوری پول احتیاج داره وخودش بلده مدی یت کنه کجا خرج بشه

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا نمیدونم باچه رویی میتونید اینا را بنویسید. با کمال پررویی مینویسی افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان.ده درصد یعنی۶۰۰ هزار تومن اضافه حقوق توی یه سال باتوجه به اینکه درصد تورم تو اون سال را خودتون با کمال پررویی بگید چقدر بوده؟

    • حسن ارسالی در

      عافیت باشدجناب اسکندری.
      همه ی این امکانات که فرمودیدقبل ازتشرف شما به صندوق بازنشستگی جاری و ساری بودوبازنشستگان کماکان استفاده میکردند.جنابتان نمی دانیم با چه منطقی همه را قطع کردید.وبعداحتمالا متوجه شدید که چه خبطی کردید.دوباره دستورانجام آن رادادید.خسته نباشید.چرا قطع کردید که دوباره جاری کنید.لطفااین را توضیح دهید.

    • پارسا ارسالی در

      همه اش دروغ به خورد بازنشستگان میدن من برای ازدواج فرزندم با توجه به اعلام نتونستم وام بگیرم
      فرزندم در تاریخ 16اسفند 98ازدواج کرد مرحله اول تا اول اسفند 98اعلام کردن و مرحله بعد از اول فروردین 99اعلام کردن که شرایط به ما نخورد .و همین طور نتونستیم وام ازدواج فرزندم را بگیرم .خداوند همه شما را به لعنت خود گرفتار کنند .

    • ناشناس ارسالی در

      پس چرا مابه التفاوت آخرین حکم ترمیمی بازنشستگان که در سال ۱۴۰۰ برج ۵ زده اند نمی دهند.؟

      • یک بدبخت ارسالی در

        25سال پیش من حقوق پدرم رو دوسال بعداز فوتش می گرفتم بعد ازدواج کردم چون پدرم هیچ وارث نداشت حقوق قطع شد من وسط ماه عقد کرده بودم حقوق اون ماه را نمی دانستم گرفتم بعد که فهمیدن اون موقع 20هزارتومن بود از من پس گرفتن نه وام ازدواجی نه هیچ چیزی دیگه یادمه اون 20تومن رو من زیر تلویزیون برای جهیزیه گرفته بودم خدا لعنت کنه این دوزدایه بی همه چیز بجای این که بهم کمک کنن به یک دختر بی پناه تازه

      • ناشناس ارسالی در

        بخداقسم زنی تنها هستم حقوقم فقط هزینه درمان زخم دیابتم میشه به کی بگم که دلش بسوزه حتی انسولینم رایگان نیس خدا این مشکلات بسر خ دش وخانواده اش بیاره بعدازسی سال گچ خوردن والله اجرتم این نیست

    • خورشید امیری ارسالی در

      باسلام این همه دروغ سهم بیمه آتیه سازان حافظ بیش از شش ماه است که مبالغ بالای پانصد هزار تومان پرداخت نمی‌شود کسورات بانک ها از حقوق کسر اما به بانک پرداخت نمی‌شود همین امر باعث پرداخت دوسود شده است برای دندان سیصد هزار تومان پرداخت میشود خیلی کم است

    • اكبر ارسالی در

      سروران گرامی طلفا بجای طرح این مطالب تکراری وبی حاصل بفکر معیشت ما باشید
      اجرکم عندالله

    • ناشناس ارسالی در

      چرا حقوق ماکم میکنید ولی وام ما پرداخت نمیشه به این میگن چه

    • سیدناصرمیرطیبی ارسالی در

      ده درصد توهین به شخصیت معلم بازنشسته ای است که 30سال درروستاها وشخرتدریس کرده وشامل رنبه بندی نشده بیمه تکمیلی هم منصفانه نیست سه نوع بیمه ازما بازنشستگانکم میکنند اما پول ویزیت وخرج عمل وازمایش را نقدا میگیرند وباید دوندگی کنیم تا اتیه سازازن ناقص پرداخت کند لطفا ترتیب اثر بدهید چرانامش بیمه تکمیلی است

      • ناشناس ارسالی در

        من سیروس ابراهیمی به بنگصادرات مراجعه کرد م با بی تربیتی چنان سزا از بانگ بیرون کرد گفت بی خود گفتن وام مجله بود من می خواهم حقوق مرا دیگر در بانگ صادرات نریزند چرا پانزده درصد بهداشت درمان را نمی دهند

    • هوشنگ ارسالی در

      لطفادرباره بیمه ناتکمیلی آتیه سازان حافظ آماردروغ به مردم ندهید سالهاست بازنشستگان راگرفتاراین بیمه مافیائی کرده ایدچرا هزینه درمان بازنشستگان راپرداخت نمیکند ماههاست اسنادرا تحویل داده ایم وهروقت مراجعه میکنیم درجواب میگویند بایدسازمان بازنشستگی هزینه درمان شماهاروپرداخت نمایداگرمیتوانیدبازنشستگان راازشر این بیمه دزد وناکارآمد خلاص کنیددرغیراینصورت بطور کلی این بیمه تکمیلی که هیچ خدماتی نداردمنحل کنید

    • ناشناس ارسالی در

      جای بسی تاسف است از این اقدامات وامانده به اسم خدمات رفاهی چرا بیمه بازنشسته درست نمیشود که بعد از عمل جراحی باید ۵ ساعت در نوبت بنشیند با حا ل ناخوشی تا حق بیمه تکمیلی درست شود جدید از فروشگاه را بازنشسته از بقال سر کوچه هم می‌تواند انجام دهد خیلی فکرها کوچک یا مارا خیلی نادان میدانید که چنین پیشنهاد عوام فریبی میدهید،متاسفم برایتان

    • ناشناس ارسالی در

      🧐🧐🧐🧐🧐🧐دروغگو دشمن خداست..با جایی قرارداد بستی حاجی مث افق کوروش که ۱۰ برابر بیرون جنس میده....ما که هیچ خدمتی جز چرت و پرت ندیدیم.....برای خالی نبودن عریضه گزافه گویی می‌کنند.تمام حیف زحماتمان

    • علی ارسالی در

      من ارومیه رفتم هتل جهانگردی برای یک شب 800هزار تومان فقط جای خواب میخواست رفتم داخل شهر یک سویت گرفتم 500هزار خیلی هم راحت تر بود آگر این کحاش امتیازه ؟همه امتیازاتی که میفرمایند چرندیات است آدم حیف وقت خود را تلف کنه که همه را نقد کند وگرنا تمام امتیازاتی که میفرمایند به اندازه امتیازات رفاهی یک کارمند ساده بعضی شرکتها مانند وزارت نیرو یا نفت ارزش ندارد

    • رضا ارسالی در

      اینقدر طرح هاشون آبکی وبدردنخوره که آدم حالش بهم میخوره

    • ایرانی ارسالی در

      کشوریهای عزیز،بازخداروشکرکنیدلااقل درمورد شماحرف میزنن ولی عمل نمیکنن ،لشگری هاچی،اصلااسمی هم ازشون نیست،اگرجایی هم اسمش بیاد حتما درپناه کشوریها میاد

      • دبیر باز نشسته ۸۶ ارسالی در

        باسلام شماهم برید شکر کنید لااقل بن خرید وتخفیفهای فروشگاه های اتکا(باهرخریدتون سه نوی تخفیف وبن و...)دارید وحقوقتون راهم کاش باهمترازهاتون(تحصیلات....زیر دیپلم مساویست با لیسانس)در آموز ش وپرو رش مقایسه می کردیدوعدا قضاوت میفرمودیدالبته خداا کند انقدر حقوقها مکفی وبحق پرداخت شود که نیاز به مقایسه کردنها نباشد

      • ناشناس ارسالی در

        لشکری عزیز اقلا به شما یک تیکه زمین میدن که خونه بسازید یا براتون اپارتمان میسازن ما فرهنگیان نه وام خرید مسکن داریم نه کمک هزینه مسکن داریم نه کسی بهمون زمین میده توش خودمونو کشته بیرونش هم مردم رو

      • ناشناس ارسالی در

        دوست عزیز بازنشسته لشگری ‌ همان ظلمی که به حق ملت کردید و میکنند بخاطر سرکوب ملت و ناحقی به رژیم قبلی برایتان کافی است دیگه انتظار تعریف و تمجید نداشته باشید .

    • ناشناس ارسالی در

      من برای ۵۰م وام دربدر دویدم ندادند این رفاه ایات کجاست ما ندیدیم

    • معلم بازنشسته ارسالی در

      صندوق بازنشستگی کشوری، یکی از بیخود ترین صندوق های بازنشستگی است. که حتی توان دفاع از حقوق، مشترکین خود را ندارد. امسال قرار بود با بودجه، 9 هزار میلیارد، همسان سازی حقوق مشترکین خود را انجام دهد، که گویا، لنگ در هواست.

    • نورالله نژاد ارسالی در

      بازنشستگان حقوق واریزی خود را در بانک صادرات تا سر برج با احتیاط و بر حسب اولویت خرج می کنند ولی با این حال بانک صادرات از دادن وام برای گردش حساب خودداری می کنه و میگه این حساب فقط برای دریافت حقوق است و معدل گردش حساب در آن محسوب نمی شود ضمنا در دادن وام بازنشستگان نیز بهانه تراشی می کند و در صورت اصرار همکاران برای وام شرایطی را فراهم می کنند تا به ما وام ندهند خواهشمندیم در این خصوص هماهنگی های لازمه با مدیرعامل بانک صادرات بعمل آید تا همکاران اذیت نشوند چون سی سال از بهترین ساعات خود را در خدمت به این مرزوبوم سپری کرده‌ اند لذا باید با این قشر زحمت کش مدرا و همکاری بعمل آید تا موجب رنجش و ناراحتی این قشر نشوند

    • دانیال ارسالی در

      تمامی دروغ هست من توسط آموزش وپرورش معرفی شدم به بانک صادرات شهرستان خرامه برای گرفتن 50 ملیون و2تا ضامن حقوقی ازمن گرفته ومبلغ 8 ملیون تومان هم گرو گرفته وی کارت اعتباری که فقط می‌شود خرید کرد به من داده واین وام 18 درصد سود هست چرا تمام دروغ می‌گویید چرا مگر ما بچه هستیم بابا ترا به خدا من دختر عقدی دارم پسر بیکار دارم دوتا با فقر دارم زندگی میکنم برای شما زشت هست که من از فقر بعد از 31 سال خدمت الان شاگرد زغال فروش بشوم وروزی 20 تومان به من بدهد وپادوی درب مغازه شوم باید خودکشی کرد

      • بازنشسته ارسالی در

        دوست عزیز ، سیاست حکومت همینه که مردم تو فقر باشن و فرصت اعتراض و حرف زدن براشون نباشه . ننگ بر این دولت مردم فریب

    • دانیال دولت ارسالی در

      دولت جمهوری اسلامی بد نیست ولی دزد دردولتین قبل پرورش یافته همچنین در صندوق بازنشستگی کشوری ولشکری باید تمام مدیران بیرون انداخته شود

    • دانیال ارسالی در

      چرا طلب ایثارگران که 7 ماه طلب دارند نمی پردازید بخدا قسم باید خودکشی بکنید که تمام دروغ می‌گویید واقعا زشت هست براتون دیگه بیشتر ازاین جلو زن وفرزندان خجالت بهمون ندهید اگر از رو می‌روید بس هست درصندوق بازنشستگی دزد بیشتر از بانک ها هست و وزارت خانه های دیگر بروید از کشورهای عربی یاد بگیرید

    • بازنشسته ارسالی در

      جای بسی تاسف و شرمنده گی دارد که همسان سازی حقوق که تبدیل به قانون شده رااجرا نمی کنید,انشاءالله خداوند متعال حق کشوری ها را از شما خواهد گرفت, مگر ما انسان نیستیم,مگر ما مشکل معیشت نداریم,مگر ما درگیر بیماری و مشکلات پیری نیستیم,مگر ما فرزند دم بخت نداریم,چرا و چرا به ما توجه نمی کنید,من دو مرحله به آقای رئیسی رای دادم,تمام وعده های او را به یاد دارم,هرگز فکر نمی کردم وعده ها به این زودی فراموش شود,شما برید ازدواج کنید من برای شما خانه می سازم,پسرم مسکن ملی ثبت نام نموده,اول 40 میلیون بعد 60 میلیون پرداخت کردم,بعد لیست دادند که هر سه ماه 50 میلیون واریز کن,از کجا آقای رئیس جمهور محترم, به خدا یقه کسانی که برای مردم کار نمیکنند را خدا خواهد گرفت, کمی انصاف و مدارا کنید,دست مارابگیرید وظیفه است ضرر نمی کنید.

    • زاهدب ارسالی در

      هیچکس این اراجیف را باور نمیکنه شما حناتون رنگی نداره دست وپاهای اخرنونه

    • حجت ارسالی در

      واقعا دنیا باید ا ز این همه خدمات که شما به بازنشستگان میدید یاد بگیره ۷ تمن حقوق میگیرم ۲ میلیون بابت قسط برداشت میشه
      ۳ میلیون هم کرایه مسکن پرداخت میکنم با مانده ۲ میلیون حقوق با یک خانواده ۵ نفره که ۳ دانشجو هم دارم کلی بهمون خوش میگذره
      خجالت بکشید..........

    • ناشناس ارسالی در

      این که وام ده میلیون تومانی ویا دوازده میلیون تومانی میدهی که فایده ندارد این اقدانات بسیار ناچیز وپیس پاافتاده ای است حقوق بازنشستگان را زیاد کنید تاره وام ازدواج فرزندان بازنشستگان را به هرکس که نیاز دارد نمیدهند هرکس که پارتی دارد بهش میدهتد تازه این وام ضرری هم بسیار بسیار ناچیزی است و یک وام کم مبلع است باید بیمه بازنشستگان کامل باشداینکه بازنشسته اصلا وکلا پول دارو ندهد پول جراحی ندهد پول دندانپزشکی ندهد اگر به این شکل شد وضعیت برای بازنشستگان مطلوب میشود

    • محمدولایی بازنشسته ارسالی در

      آخه مسلمان::: حتما نماز وقرآن هم می خوانی !!!چه اجباری داری :::این همه دروغ سر هم می کنید ؟؟؟؟در کدام قرآن خوانده ای در غ وتهمت را ؟؟؟ (((شما چرا متناسب سازی بازنشسته ها رو حذف کرده ای )))))««وبودجه اش را داری جای دیگر پنهان »»»»؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      هم عوعوی سگان شما نیزبگذرد
      هم مرگ برجهان شما نیزبگدزد
      تکرارکنیدمکررات را

    • ناشناس ارسالی در

      یاد آن شعر قدیمی " از کف زمین تا لب بام از آن من ، از لب بام تا ثریا از ان تو " وو شعار عدالت ، مردم ولی نعمت ، حاکمیت درخدمت مردم ، مردم همه کاره سیستم، غارتگری خودیها ، ارزش پول ایران به صفر رسیده ، امروز بهتر از فردا ، ایران رو به نابودی ، از دست رفتی اعتبار مردم ایران در دنیا ، لطفا از جانب مردم ایران حرف نزنید

    • بازنشسته ارسالی در

      مثالی معروفه بعمل کاربراید به سخنرانی۰۰۰این هاهمه ستاره به جزدوسه موردازصندوق محترم می‌خوام چرااحکام ۱۵درصدی علوم پزشکی تیرماه سال۱۴۰۰پرداخت نکرده وحتی همین افزایش ناچیز۱۰درصدی ۱۴۰۱هم طبق اون حکم صادرنشد۰مگه قرارنبودافزایش۱۴۰۱شامل ایثارگری بشه چه شدماکه چیزی ندیدیم خیلی چراهاهست که دولت وصندوق باید جواب بده متآسفآبجاش شعارمیدن

    • رضا ارسالی در

      دروغی بیش نیست همش الکیه بجای این دروغاحقوق روباتورم افزایش دهید

    • بازنشسته کشوری دانشگاه علوم پزشکی ارسالی در

      با سلام
      تسهیلات نمیخوایم بابا بیاین حق و حساب خودمون رو بدین .من یک سال پیش بازنشسته شدم هنوز پاداش پایان خدمت ندادن با اینهمه تورم پولی که بعد یک سال میخوان بدن به نظر شما چه ارزشی داره خودتون قضاوت کنید .
      حکم همسانسازی که زده شده ولی هنوز بعد یک سال اجرا نشده .
      تو رو خدا یه فکری به حال ما بکنید .

    • ناشناس ارسالی در

      دروع است اگر راست میگویند همسان سازی حقوق بازنشستگان را درست کند ده الی دوازده میلیون‌یاواخیرا پانزده میلیون برای وام در نطر گرفته اند پولی نبست اگر راست میگوبنداین مبلغ را پنجاه میلیون کند بیمه تکمیلی بازنشستگان به درد نمی خورد نباید بازنشسته برای درمانش پول دارو وپول سونوگرافی وپول ارمایش پول دندان پزشکی پول جراحی و....بدهد

    • Sh B ارسالی در

      لطفاً از این کلاه ها سرمان نگذارید حقوق قانونی و تصویب شده مدیریت خدمات کشوری را می‌خواهیم که حدود ۱۴ ساله از اجزای آن تفره میروی یا همسان‌سازی را اجرا کنیدما ترحم نمی خواهیم

    • سهیلا ارسالی در

      سلام همش تبلیغات الکیه من خودم مراجعه کردم بانک صادرات گفت اصلا وام نمیدهیم الا بر اساس معدل حساب منم چون پس اندازی نداشتم وام بهم ندادند

    • بازنشسته بیکس ارسالی در

      صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد ازاین پس بازنشستگان میتوانند رایگان نفس بکشند وزنده بمانند .
      بس کنید! حقوق ها را درست بدید از صندوق تامین اجتماعی یاد ..بگیرید.تورم صدبرابری دارو وافزایش ده درصدی حقوق

    • فراهانی ارسالی در

      بعد از مدتها گفته شده با وام شما موافقت شده و توسط بانک عامل برای شما واریز می شود هنوز خبری نیست تو رو به خدا بیشتر نظارت کنید

    • کرامت عسکرپور ارسالی در

      یکی از مسخره ترین بیمه های تکمیلی این بیمه آتیه سازان است میلیاردها پول بازنشستگان را میگیرد هیچ خدمتی هم ارایه نمیدهد

    • کرامت عسکرپور ارسالی در

      یکی از مسخره ترین بیمه های تکمیلی این بیمه آتیه سازان است میلیاردها پول بازنشستگان را میگیرد هیچ خدمتی هم ارایه نمیدهد

    • جواد ارسالی در

      لعنت بر دروغگو ، خیلی نامرد هستید که با این چرندیات ذهن دیگران را درگیر می کنید ، چرا فقط ۱۰ درصد به حقوق ما اضافه شده ، الان یک آدم بیسواد که ۲۰ سال به صورت آزاد بیمه ریخته از من که ۳۰ سال کارمند رسمی دولت بودم و بیمه و مالیات واریز کردم بیشتر میگیره ، این عدالته

    • مادر ارسالی در

      موقعی بازنشستگان در رفاهند که بچه هاشون سروسامان گرفته ونیازی به گرفتن وام نداشته باشند آنوقت نفس راحت میکشند ودرارامشند

    • جعفری ارسالی در

      این همه وعده بیخود ندین اگه چیزی عملی شده وما لمس کردیم خودمون همه را خبر میکنیم دیکه خسته شده ایم همش اخبار دروغ ووعده بیفایده جای تاسف داره حیف از خدمتی که کردیم وعمری که گذشت

    • ابراهیم.صادقی.صورابادی ارسالی در

      باسلام محصر شما عزیزان خدمت ریاست بازنشستکی کشوری عرص کنم 35 سال هنوز ندیده ام این وام که به بازنشستگان می دهید پس چرا به ما تعلق نمی گیرد. کمی هم فکر بچه های 8 سال دفاع مقدس هم باشید با خانواده های شهدا موفق باشید اجرکم کد ملی 5569844317

    • ناشناس ارسالی در

      به جایی رسیده ایم که باید بگوییم خدا اموات مسولین قبلی ودولتهای قبلی رارحمت کند که تاحدودی عادل تر بودندونسبت به افزایش حقوق بازنشستگان منصفانه ترعمل میکردندمسولین دولت فعلی نه تنها بویی ازانصاف وعدالت نبردهانددرحالی که خیلی هم دم ازقانون میزنندمصوبه مجلس راهم دررابطه باهمسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمیکنند این مطالبی هم که بعنوان خدمات ارایه میدهند ومنت سربازنشستگان میگذارند خدماتی است که قبلا صددرصد بهترارایه میشده درضمن این خدمات برای عده قلیلی قبل استفادهاست

    • ناشناس ارسالی در

      آقایان مدیر.بازنشسته روزها را بهم میبافه تاسربرج صورتش را باسیلی سرخ نگهمیدارد بزرگوار مدیر دلسوز خدمتگزار بازنشسته نزدیک به دو سال است دندانهایم عفونت کرده با چرک خشک کن و... تحمل میکنم. اگر اعتقادی به معاد وجواب پس دادن دارید وعده ما وشما در دادگاه عدل الهی.

    • الف ارسالی در

      فقط چرت وپرت.
      بازنشسته ای که بعداز ۳۰ سال معلمی حالا بخاطر تامین زندگیش میره کارگری را شما که شکمتون پره اون دنیا چی جواب میدین

    • ناشناس ارسالی در

      تسهیلات تو سرتون بخوره با این حقوق چندر غاز نمیتونیم زندگی کنیم هی تسهیلات میخوان بهمون بدن از کجااقساط تسهیلات رو پرداخت کنیم ما که مثل وزیر وزرا دزد نیستیم

    • بازنشسته مستآجر ارسالی در

      باز خوبه شفاف سازی وگزارش از وضعیت میدهید اولا بطوریکه در گزارش ذکر کرده اید بازنشسته های مستاجر مشخص شده اند پس چرا حداقل مانند کارگران کمک هزینه مسکن نمیدهید چون کارفرمای ما بخش خصوصی نبوده ودولت بوده درثانی این اولویت‌دار ه یا وام فرزندآوری وغیره
      ضمنآ تابحال چندین بار تقاضای وام کرده ام ندادید آنوقت وقتی مردم تسهیلات پس از فوت میدهید بابا یاد بگیرید تابازنشسته هازنده هستند باید هزینه درمان را افزایش دهید نه وقتی که مردن تسهیلات بدهید




    • ناشناس ارسالی در

      همسان سازی ما چه میشود این کارهای رفاهی دردی دوا نمیکند حقوقمان اضافه شود که بتوانیم خرید بخور و نمیری بکنیم

    • محمد ارسالی در

      خداوند برای مسوولان بی لیاقت نسازد که اینقدر دورغ میگن خسته نشدید

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا با این مزخرفات که درمورد امتیازات صندوق وبیمه بازنشستگان کشوری برای خودنمایی نوشتید ما بازنشستگان را انقدر خوشحال کردید که از زور خوشحالی می خواهیم دست به خودکشی بزنیم خیلی وزد ونامردید

    • مستاجر بازنشسته ارسالی در

      آقای رئیس صندوق مشاهده می کنید یک نظر
      سنجی کنید مشاهده خواهید کردخیلی ازبازنشتگان از وضعیت بیمه درمان ناراضی هستند وصندوق هم هزینه زیادی میکنه پیشنهاد میکنم
      همانند بانک ملی ،تامین اجتماعی، شرکت نفت و..... بجای خرید سهام ومشارکت دربخش خصوصی نسبت به ساخت بیمارستانی مجهز درتهران بااستفاده از زمین رایگان که درجای مناسب وقابل دسترسی دراختیار صندوق قرار خواهد گرفت اقدام وبانی این قدم خیر شوید



      بعدا در مراکز استانهای مهم وپرجمعیت بتدریج
      این برنامه را ادامه دهید انشاالله















    • آذر ارسالی در

      ببخشید ما ترحم نمیخواهیم سی سال کسر حقوق بازنشستگی داشتیم . این چرت و پرت ها چیه صفحه پر کنی تحویل ما میدهید مگر ما نفهم هستیم حقوق ما به ۱۰ ماه نمیرسه آنوقت شما از بیمه طلائی ولاغیر صفحه مجهولتان را پر میکنید .همسان سازی را لحاظ بفرمائید. آیا نوبت ما هست مثل تامین اجتماعی هر روز بیائیم جلوی سازمان بازنشستگی کشوری . لطفا فکری برای حقوق و همسان سازی بفرمائید .

    • اسماعیل ارسالی در

      حرف الکی، ممنوع، اگه خیلی نگران بازنشستگان صندوق کشوری هستند، همسان سازی را که قرار بود با اختصاص 9 هزار میلیارد، انجام بگیره، را اجرا کنند. و از زدن حرف زیادی جدا خودداری کنند.

    • ناشناس ارسالی در

      چرا وام بانک ملت مارا پرداخت نمیکنید ولی از حقوق ناچیز مان کسر میکنید به کی بگوییم

    • جمشیدی ارسالی در

      اردیبهشت برای وام صروری اقدام کرده ونوشته باموفقیت انحام شده الان 4 ماهم تموم شدهنوزندادن حقوق هم باخواهرم دوتایی 5 تومن میگیریم مستمری بگیریم دوتاپسرجوون بیکاردارم چیکارکنم باید؟

    • ناشناس ارسالی در

      سلام تمام آنچه دراینجا گفته شده غیرازوام ضروری همه شعاره. گفتید که ۲۴ ساعته هزینه ی درمان عودت داده میشودولی اینچنین نیست.دیگراینکه معوقه ۶ ماه گروراپرداخت نکردند.که اگر اونموقع ۱۵۰۰ میدادندحالا تواین دولت مدعی انقلابی بودن به یک پنجم رسیده. قراردادبا کورش ورفاه هم هزچ ارزشی نداره چون اجناسشان خیلی ازمغازه های بیرو

    • Azad ارسالی در

      افزایش حقوق ۱۰٪ تورم ۶۰۰٪ وام بانک حداقل۱۸٪ چقدر درایت وهوش از وجود این مسئولین میباره

    • ناشناس ارسالی در

      خدا ریشتونا بکنه با این بی عدالتیادون

    • ناشناس ارسالی در

      در تمام اخبار اعلام کرده اید ۱۰در صد حقوق بازنشستگان کشوری اضافه شددر صورتی که فقط۳ماه ۷۰۰تومان(۱۰ در صد )اضافه شد و از ماه چهارم باعنوان اضافه شدن حق بیمه وکم شدن حق عائله مندی ۳۰۰تومان از ۷۰۰تومان دوباره کسر شد بااین حساب افزایش حقوق ها به زحمت ۶_۷درصد میشه لااقل دائم اخبار اضافه شدن حقوق رو منتشر نکنید که داغ دل مردم تازه نشه

    • ناشناس ارسالی در

      همشون دروغگو هستن

    • مادر ارسالی در

      رفاه بازنشستگان زمانی ست که دغدغه مالی نداشته باشند زمانی که نیاز به وام گرفتن نداشته باشن زمانی ست که فرزندانشان سروسامان گرفته باشن زمانی ست که تو روی خانواده شرمنده نباشن

    • ایوب ارسالی در

      اداره بازنشستگی خدمات کشوری کم فعال دروغ گو ومسئولین بی عرضه دارد غلط کردید وام دادید ما مگ توان پرداخت داریم چرا همسان سازی را نتوانستد اجرا کنید چون شهامت ندارید بیخودی تبلیغ نکنید توان پرداخت حقوق بسیار ناچیز ندارید

    • ایوب ارسالی در

      افتخاری چکار کرد اسکندری چکار کتر کند فقط دروغ مسخره کردن بازنشسته ها تازمانی اینمسعولین در سر کار هستند برای این قشر ضعیف هچ چیزی نیست امیداورم نباشید ولی چرا ساده قلب مغز دنبال ماست

    • ح. م ارسالی در

      با سلام، این اراجیفی که تحویل بازنشستگان بدبخت دادید چیه، من خودم الان 60 درصد حقوق یک شاغل هم‌ترازخودم حقوق میگیرم وحتی 70 درصد فردی که به تازگی بازنشسته شده حقوق میگیرم، یعنی حتی بین بازنشسته 3الی 4 اخیر هم تفاوت فاحشی وجود داره، خواهشا دیگه از این اراجیف تحویل این قشر از همه جا رانده ندهید

    • ناشناس ارسالی در

      بعد از ۵ماه افزایش حقوق چی شداجناس۳برابر شده حقوق ما چندی ابر میشه جیب خودتان که پر پول است بازنشسته را بیچاره کر زد با این حقوق اندک چطور زندگی کن

    • رضا ارسالی در

      همش تبلیغات الکی هست . برید از بازنشستگان خجالت بکشید .

    • مرتضی ارسالی در

      بس کنید لطفا این همه مطالب درهم وبرهم وتکراری وسراسر دروغ رو بس کنید ، شما کم کردن کسورات از حقوق مابانشسته ها رو از افتخارات خودتون بر میشمارید، عزیز من اون موقع که تو هنوز بدنیا نیومده بودی ما شاغل بودیم ،ماهارو احمق واسگول ویا بیسواد فرض کردید.... ؟ از این همه توهین وتحقیق و دروغ های بی سر وته شما خسته شدیم، خسته ....
      پس چرا میگید بچه هاتون رو تشویق به ازدواج کنید،حداقل سکوت کنید ونمک به زخم ما نباشید...!!!

    • حسین ارسالی در

      بازنشسته فرهنگی هستم وام۱۰۰ ملیونی بابازپرداخت ۱۵۰ ملیونی بانک ملت دریافت کرده ام ازسال ۱۴۰۰ تاکنون تمامی اقساط ازحقوقم کسرشده اما بانک زنگ زده میگه قسط خردادوتیرومرداد به حساب بانک واریز نشده یعنی سازمان بین راه جیب ماروزده کدوم بازنشسته کدوم خدمات رفاهی جیب مارونزنن چیزی نخواستیم.

    • مربم ایینه چی ارسالی در

      تو را خدا این بیمه لعنتی را قطع کنید حرومشون باشه پولهایی که از بازنشستگان بدبخت میخورند به جای اینهمه شر و ور به وضعیت معیشت و حقوق بازنشستگان رسیدگی کنید سفر به چه دردمون میخوره دروغ ها را بس کنید

    • ناشناس ارسالی در

      چرا دروغ و فریب آیا میدانید بازنشته جز نفرین و کینه دارد که بهترین ایام عمرش را فدای خدمت صادقانه کرد وحالا دغدغه سیر کردن شکم خانواده رادارد چرا هزار هزا میلیارد دزدی می‌شود وکسی گوشش بدهکار نیست چرا بازنشسته کارگری کند فقط خدا نابود کند

    • ناشناس ارسالی در

      اشما خواهش میکنم بااین تورم وگرانی همسانسازی بازنشته های کشوری انجام بدین واقعا بااین گرانی وحقوق ناچیز زندگی خیلی سخته

    • ناشناس ارسالی در

      ۶بار ثبت نام کردم برای ازدواج دخترم تاریخ تعیین اتمام و تعلق نگرفت

    • ناشناس ارسالی در

      سلام , واقعا من نمیدونم کسانی که برای حقوق بازنشستگان تصمیم میگرند حقوق خودشان چقدر است ؟ اصلا درد بازنشستگان رو درک میکنند . مسلما ده برابر یک بازنشسته حقوق دریافت می کنن و نفسشان از جای گرم بلند میشه و با شعار دادن و حلوا حلوا کردن میخوان دهن ما رو شیرین کنند

    • احسان الله شریفی ارسالی در

      بازنشسته هستم چند بار درسامامه ثبت نام کردم ولی تعلق نگرفت

    • شمس ارسالی در

      مردیم از این همه رفاه و آسایش و آرامش و خوشی.نمیدونیم چکار کنیم با این همه توجهاتی که به ما بازنشستگان میشه

    • احسان شریفی ارسالی در

      بازنشسته کشوری مستاجر هستم چه کمکی بتوانید بکنید

    • باز نشسته کشوری ارسالی در

      دیدگاه من این است این همه دروغ نگوبید اگر است میگویید پارسال ب ای ما یک حکمی صادر کرده اید ولی پول انرا هنوز ندادید اگر میشود انرا بدهید تا ببینیم با ان چه بکنیم با این گرانی که نمیشود حسابی زندگی کرد از همه شرمنده هستیم

    • محمد ارسالی در

      این همه مزایا و‌تسهیلات قید کردین همش مفت نمی ارزه. همش تبلیغات و گزافه گویی صندوق بازنشستگی هست. هیچ بازنشسته ای از خدمات این صندوق مفت خور راضی نیست. مدیر صندوق اگه عرضه داره از صد ها مطالبه بحق و قانونی بازنشسته ها دفاع بکنه..از قانون همسان سازی حمایت بکنه پول احکام پانزده درصدی که برای بازنشسته های بهداشت صادر کرده و‌بیش از یکسال می گذره پرداخت بکنه..از بیمه تکمیلی بازنشسته ها حمایت بکنه..‌اینا شعار مدیران پوست کلفته

    • محمد ارسالی در

      آخه خجالت بکشید برداشتی املا نوشتید این اراجیف دوریال ارزش ندارن متاسفم حقوق یه پاسدار به زور دیپلم گرفته با درجه سرهنگی ماهی پانزده تومنه حقوق من با فوق لیسانس به ده تومان نمی‌رسه خدا لعنتت کنه میر کاذبی را

    • ناشناس ارسالی در

      چرا حقوق بازنشتگان تامین اجتماعی خیلی بیشتر از کشوری افزایش یافته است .

    • ناشناس ارسالی در

      شما اگه مرد هستید حق مارو بدین بقیه پیشکش خودتونو مسخره کردین

    • محمدکریم طهماسبی نیا ارسالی در

      اینهمه تبلیغات ارزش یک صدم اضافه حقوق ندارد امروزه التماس می‌کنند همه کالاهارا باتقسیط ۳۶ ماهه قالب کنند کس خریدار نیست این مسخره های درخور خود کسانی است که دکان دزدی بعنوان تخفیف درفروشگاه رفا وکوروش کرده اود خجالتی حدی دارد هرچه تا کنون تبلیغ از طرف مسئولین جدید جز رانت چیزی دیگر نبوده چرا همسان‌سازی را اجرا نمی‌کنید دلتان میخواد بازنشستگان وارد خیابان باشند تا دلخوش باشید که برای دشمن کاری ک ده اید
      بازنشسته نیاز به خرید یخچال وتلویزیون وبنجولها ندارد رفاه می‌خواهد آنهم با اضاف حقوق میاثر است هرچه زودتر همسان‌سازی را اجرا کنید

    • مهرزادباقری ارسالی در

      فوق لیسانس مربی همطراز هیئت علمی دانشکده.... دانشگاه علوم پزشکی ایران شهر تهران، باحکم حقوقی 8میلیون تومان البته با حکم قبل از مرداد99 چون هنوز سازمان بازنشستگی اعتبار دراختیار دانشگاه قرارداده تا احکام 99 به بعد را پرداخت کنند. (حکم مرداد99 من9میلیون تومان است و10درصد افزایش هم به همان احکام قبل از مرداد99 تعلق گرفته؟؟؟!!!
      برای درمان درد وچسبندگی درکانال نخاعی به بیمارستان رسول اکرم مراجعه وهزینه را11میلیون برآورد کردند وگفتند بیمه آتیه سازان هم درد و... تقبل نمی کند.
      برای تامین هزینه درمان با همین تبلیغات سازمان بازنشستگی به بانک صادرات که حقوق ام واریز می شود مراجعه کردم ولی از اسفند1400 تا به امروز که مرداد1401 است موفق به دریافت وام تبلیغاتی که48 ساعته پرداخت می شود، نشده ام. دلیل اش را رئیس بانک عدم اعتبار عنوان کردند. واینکه حرف که زیاد زده میشه باید اعتبار تخصیص داده شودتا ما از آن اعتبار بتوانیم وام پرداخت کنیم.
      حرف آخر اینکه:بجای اینهمه تبلیغ نادرست بهتر است این را بدانید که:
      لطفا بازنشسته را نادان فرض نکنید این توهین بزرگی است به بازنشسته ای که 20 سال درس خوانده و30 سال در دانشگاه درس داده این حقوق راپرداخت وباتبلیغات نادرست باعث رنجش....... شوید.

    • جمشید ارسالی در

      خانوم بیماره پوکی شدید استخوان وتیروئیدعمل کرده خودمم سه قسمت از هفت قسمت ریه ام را از دست دادم منتظرم حقوق بدهند تا بتونم دارو و دکتر بریم

    • ناشناس ارسالی در

      به اسمه تعالی همه اینها را که گفتی توجیه است و دروغ تو هیچ کاری نکردی خجالت خوب است لازم است استعفابدی ما ذره ای بشما وبالا تراز شمانداریم

    • ناشناس ارسالی در

      حق خودمون رابدید. کمک های رفاهی تون رو نیاز نداریم. پاداش ها را یک سال ندادید. بیمه عمر شدیم. وقتی نیاز داریم پرداخت نمیکنید. چند ماه بعد، از فوت به چه دردی میخوره. موقع آبرو داری احتیاج داریم.

    • پیمان ارسالی در

      این چیزهایی که گذاشتین برای فیلم کمدی قشنگه. جای چارلی چاپلین خالیه .

    • فریبا ارسالی در

      هیچ کدوم ازاین تسهیلات را نمی خواهیم با حقوق ۱۰ درصد اضافه چه کنیم از تمام بازنشستگان و مستمری بگیران خواهش میکنم تحصن در اداره بازنشستگی تا به دادمان برسند

    • بازنشسته ارسالی در

      با سلام خدمت دولتمردان شما لطفی کنید دست تو جیب این بازنشسته گان بد بخت فلک زده نکنید وام حدود 5 ماه از حقوق ما کسر شده هنوز به حساب بانک نرفته بانک اومده معوقه زده وپول معوقه را از ما بازنشستهفلک زده میگره خدا لعنت کند همتان را دست به دست هم دادید دست کردین تو جیب این فلک زدها اگر راست میگید افزایش حقوق همسان سازی پی گیر باشین ما مولی ندارم که وام بگیریم قسط بدیم الان ما باید به کی شکایت کنیم که پول ما را برداشتین به بانک نمیدین من از بانک ملت وام صد میلیونی گرفتم از حقوقمان کسر وبه حساب بانک میرفت الان 5 ماه کسر شده به حساب بانک نرفته بانک معوقه زده داریم دیر کرد میدیم این چه عدالتی هست خدا ازتان نگذرد که مدر همه را دراوردین

    • رمضان ارسالی در

      کجا بازنشستگان برا شما ارزش داره که تورم از 200درصد گذشته اونوقت 10درصد حقوق را اضافه کنید خجالت از خدا بکشید از حقوق های نجومی خودتان تا حقوق های سر به فلک کشیده فولاد

    • ناشناس ارسالی در

      چقدر دروغ می گویید کدام تسهیلات، بدترین بانک ،بانک صادرات است هر وقت برای وام مراجعه کردم گفتند درست حقوق بگیر بانک هستی ولی وام به شما تعلق نمی گیرد.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام چه وامی چه تسهیلاتی!!
      وقتی من نتوتم قسط وام رو بدم چه فایده ایی داره
      پولی که ما تو بانک میذاریم یه ذره سود میدن ولی وامی که ما میگیریم چقد سود روش می کشن این عدالته؟!!!!

    • علی ارسالی در

      ازاین اراجیف ننویسیدمدیربیسوادوخودشیرین صندوق خجالت بکش قسطروازکجابدیم اوف برشما

    • طاهر ارسالی در

      شرح وامهایی را که بانگهااعلام کردن خیلی امیدوار کننده .من یاد انشاء نوشتن زمان محصلی افتادم .علم بهتره یاثروت..مینوشتیم .اما نوشتن تاحقیقت مثل انشاء نوشتن این نویسنده هاست..مدت ۵سال است نتوانستم ۷ میلیون وام مستمری بانک رفاه بگیرم.
      التماس تفکر .بم عده ای مردن تاعده ای خانه دارشدن.

    • مسعود ارسالی در

      این همه بازنشستگان کشوری دیدگاه های مختلف گذاشته اند وجدانا کی از عملکرد آقایان راضی بوده چون همه جنبه تبلیغاتی دارد و عملکرد صفر است خواهشمندم این دیدگاه ها را برای آقای رییس‌جمهور ارسال کنید ببینند بازنشستگان کشوری ناراضی هستند خداوند متعال خبرتون دهد

    • معصومه ارسالی در

      پدرمون دراومد کمرمون شکست زیربارمخارج واجاره توروبخدا بفریادمون برسین

    • ناشناس ارسالی در

      سلام شما رو به خداوندی خدا قسمتون میدم حقوق فرهنگیان باز نشسته رو افزایش بدین با این تورم جلو بچهامون خجالت میکشیم بچها ازدواج نمیکنن میگن حالا شما ازدواج کردین از عهده زندگیتون بر نمیایین دیگه به ما نگین ازدواج کن

    • ناشناس ارسالی در

      دوصدگفته چونیم کردارنیست

    • ناشناس ارسالی در

      دوصدگفته چونیم کردارنیست

    • ناشناس ارسالی در

      دیدگاه . آینده خوبی رو از صندوق صدقات بازنشستگی نمیتوانم ترسیم کنم و امیدی ندارم . که بتوانند برای بازنشسته کاری ونن چون ندارن و نمی‌توانند و همش،حرف است از ماست که برماست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه