ارسال به دیگران پرینت

علی شادمان | علی شادمان در برنامه مهمونی

علی شادمان تهدید شد! | مواجه خنده‌دار علی شادمان با بچه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب +ویدئو

علی شادمان بازیگر سریال یاغی مهمان برنامه دورهمی ایرج طهماسب بود. در ویدئو زیر مواجهه علی شادمان با عروسک بچه را می‌بینید.

علی شادمان تهدید شد! | مواجه خنده‌دار علی شادمان با بچه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب +ویدئو

علی شادمان تهدید شد

علی شادمان بازیگر سریال یاغی مهمان برنامه دورهمی ایرج طهماسب بود. در ویدئو زیر مواجهه علی شادمان با عروسک بچه را می‌بینید.

علی شادمان 

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است.  علی شادمان در ایلام به دنیا آمد، پدر او مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است. علی شادمان فرزند اول خانواده است و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

علی شادمان چگونه بازیگر شد؟

علی شادمان برای اولین بار در سال ۱۳۸۵  در  سن ۱۰ سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت.  علی شادمان در این فیلم نقش کودکی را بازی می کند که دچار مشکلات تنفسی و معلولیت است اما مهارت زیادی در نواختن ویولن دارد. این فیلم سرآغازی برای ورود علی شادمان به دنیای بازیگری شد.

رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود. این هنرمند پس از بازی در میم مثل مادر در فیلم «صد سال به این سال ها» ایفای نقش نمود که اکران نشده است.

علی شادمان در سومین تجربه خود در سریال سرزمین کهن بازی کرد و از  ۱۳ تا ۱۵ سالگی درگیر ایفای نقش در این سریال بود.نقش آفرینی او به دلیل عدم پخش ادامه سریال سرزمین کهن دیده نشد اما در سال ۱۳۹۴ با بازی در نقش کیوان پارسا کنار مهراوه شریفی نیا در سریال «کیمیا» شهرت قابل توجهی به دست‌آورد.

سریال محکومین، ماه و پلنگ و دیوار به دیوار ۱ و ۲ از دیگر کارهای علی شادمان در تلویزیون است.

علاقه شدید علی شادمان به بازیگری

با اینکه علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است اما بازیگری را بیشتر از کارگردانی دوست دارد و دغدغه اصلی اش بازیگری است.

بر اساس گفته های خودش کارگردانی خوانده است که در حکم چشم سومی برای نظاره و تقویت بازی اش باشد.

علی شادمان در یاغی

اوج شکوفایی استعداد علی شادمان را باید سریال یاغی دانست .او در این سریال با ایفای نقش در کاراکتر جاوید که از محله جنوب شهر است به محبوبیت فوق العاده ای دست پیدا کرده است و به نظر می رسد آینده درخشانی در انتظار اوست.

 

منبع : همشهری آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه