ارسال به دیگران پرینت

فشارخون | تنظیم فشار خون | پایین آوردن فشار خون

معجون جادویی برای پایین آوردن فشار خون چیست؟

فشار خون و کلسترول بالا اغلب به عنوان قاتل خاموش شناخته می‌شوند زیرا هیچ علائم هشدار دهنده اولیه ندارند. افراد بسیاری در سراسر جهان از این بیماری‌ها رنج می‌برند

معجون جادویی برای پایین آوردن فشار خون چیست؟

معجون جادویی برای پایین آوردن فشار خون چیست؟

فشار خون و کلسترول بالا اغلب به عنوان قاتل خاموش شناخته می‌شوند زیرا هیچ علائم هشدار دهنده اولیه ندارند. افراد بسیاری در سراسر جهان از این بیماری‌ها رنج می‌برند. بسیاری از مردم فشار خون بالا را خیلی ساده می‌گیرند، اما اگر درمان نشود، می‌تواند منجر به مشکلات قلبی عروقی شود. طبق مطالعه‌ای که اخیراً انجام شد، نوشیدن نوع خاصی از آبمیوه بدون نمک می‌تواند به کاهش فشار خون و کلسترول بالا کمک کند.

اخیراً مشخص شده است که نوشیدن روزانه یک لیوان آب گوجه فرنگی بدون نمک می‌تواند برای افرادی که از مشکل فشار خون و سطح کلسترول رنج می‌برند مفید باشد. همچنین به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.

مطالعات جدید چه می‌گویند؟

طبق مطالعه منتشر شده در مجله علوم غذایی و تغذیه، محققان نزدیک به 500 نفر از مردان و زنان را مورد بررسی قرار دادند. نتایج این تحقیق نشان داد که آب گوجه فرنگی فواید واقعا شگفت انگیزی بر سلامتی انسان دارد.

محققان پس از مطالعه، به این نتیجه رسیدند که از همه 94 شرکت کننده با فشار خون بالا یا پرفشاری خون درمان نشده، فشار خون آنها پس از نوشیدن منظم این آب میوه به طور قابل توجهی کاهش یافت. فشار خون سیستولیک از 141 به 137 میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک از 83 به 80 میلی متر جیوه کاهش یافت. این محققان بیان کردند که اثرات نوشیدن آب میوه در مردان و زنان مشابه است.

کسانی که فشار خون بالا دارند باید مراقب تغذیه خود باشند و از خوردن غذاها و همین طور نوشیدنی‌های خاصی اجتناب کنند. فشار خون بالا ممکن است باعث بروز بیماری‌های جدی شود. پس نباید آن را نادیده گرفت. متخصصان توصیه می‌کنند که نوشیدن آب گوجه فرنگی در متعادل نگه داشتن فشار خون تأثیر دارد. این نوشیدنی معجزه آسا را امتحان کنید. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه