ارسال به دیگران پرینت

تجاوز | تجاوز گروهی به دختر ۷ ساله

ربودن دختر بچه هفت ساله و تجاوز بی رحمانه گروهی مردان شیطان صفت

آدم ربایی و تجاوز به دختر هفت ساله در انگلیس پلیس با انتشار تصاویر وی در برخی رسانه‌ها، از مردم خواست هر گونه اطلاعی که درباره وی دارند به پلیس گزارش کنند.

ربودن دختر بچه هفت ساله و تجاوز بی رحمانه گروهی مردان شیطان صفت

 آدم ربایی و تجاوز به دختر هفت ساله در انگلیس

منتشر شد در انگلیس نشان می‌دهد دختری هفت ساله هنگام عبور از یک خیابان در شهر منچستر ربوده و پس از انتقال به درون یک دستگاه ون به او تجاوز  شد.

پلیس بر اساس نتایج تحقیقات اولیه اعلام کرد قربانی حدود ساعت ۱۶ عصر دیروز در خیابان وارن ربوده و به درون یک دستگان ون منتقل شد.

پلیس افزود: مجرم یا مجرمان سپس خودرو را به پارک جنگلی ویلزدن بردند و در انجا به قربانی تجاوز شد سپس او را در نقطه دیگری از این پارک رها کردند.

پلیس می‌گوید در این باره مردی ۳۵ ساله را دستگیر کرده است، اما بدون فاش کردن هویتش افزود: در جستجوی نفر دومی اند که در ارتکاب این جرم مشارکت داشت.

پلیس با انتشار تصاویر وی در برخی رسانه‌ها، از مردم خواست هر گونه اطلاعی که درباره وی دارند به پلیس گزارش کنند.

جرم و جنایت ازجمله قتل و تجاوز در انگلیس به ویژه در هفته‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته، این در حالی است که پلیس نتوانسته است اغلب مجرمان را دستگیر کند و بار‌ها از مردم وبرای استفاده از دوربین مدار بسته خانه‌های اطراف محل وقوع جرم کمک خواسته است.

تازه‌ترین جنایت افشا شده، مربوط به قتل پیر مردی ناتوان در محله گرینفورد در غرب لندن است.

همسایه‌های او می‌گویند این پیر مرد که به علت ناتوانی با ویلچر برقی تردد می‌کرد برای یک خیریه کمک جمع اوری می‌کرد و در این باره شناخته شده بود. به گفته همسایه‌ها ظاهرا اوهنگام بازگشت به منزل واحتمالا برای سرقت مقادیر کمی پول که همراه داشت بدست افراد شروری که متواری شده اند با ضربات کارد به قتل رسید.

پلیس در این مورد نیز با انتشار عکسی از او در رسانه ها، وی را یکی از عوامل این جنایت دانسته و از مردم خواسته به پلیس در دستگیری او کمک کنند.

وقوع شش قتل طی چهار روز در پایتخت انگلیس باردیگر توجه به نابسامانی‌های امنیتی را در این کشور بیشتر کرد.

براساس گزارش‌های پلیس، از اغاز سال جاری تا کنون ۶۶ نفر فقط در لندن به قتل رسیدند، یک سوم به ضرب گلوله و بقیه با ضربات کارد و اجسام سخت و دیگر روش‌ها بود.

هنوز اماری از قتل طی سالجاری در سراسر انگلیس منتشر نشده است، اما درسال گذشته حدود هفتصد نفر از جمله شماری از زنان در این کشور به قتل رسیدند.

گزارش ها‌ی رسمی منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد درسال گذشته، بیش از شش میلیون جرم از جمله قتل و تجاوز به ویژه در پایتخت این کشور روی داد.

نهاد‌های اجتماعی می‌گویند امار واقعی بسیار بیشتر از این اینهاست چرا که مردم به علت تجارب گذشته خود در بی فایده بودن شکایت درباره سرقت‌ها و مزاحمت‌ها و نیز بی اعتمادی به پلیس اساساْ بسیاری از جرایم را به پلیس گزارش نمی‌کنند.

 

منبع : خبر گزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • اشنا ارسالی در

      این هم ازقلب اروپا‌ کسانی که به اروپارفتن راتمام سعادت خودمی دانند ومی گویندچون سکس ازادهست پس تعرض وتجاوزوجودنداردزنان راازادبگذاریدتابی حجاب ونیمه وتمام برهنه ظاهرشوندظاهرا"این جماعت نمی دانندچه گوهرگرانبهایی بعنوان دین وحجاب درکشورخوددارندکه ضامن امنیت بانوان است

    • سوسن ارسالی در

      اگه انگلیس اینقدر که می گید بده پس چرا بچه های سران اونجامی رن؟ اگه اینقدرناامنه پس سفرنکنید.خونه نخریداونجا.پولاتونو تو ایران امن خرج کنید .

    • ناشناس ارسالی در

      ایرانم ازخارج بدتره فکرکردی ایران گل وبلبله

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه