ارسال به دیگران پرینت

چوب گردو | عکس چوب گردو خشک ایرانی

عکس چوب گردو خشک ایرانی

چوب گردو ایرانی دارنده رنگ طبیعی می باشد که شکل و ظاهر زیبایی دارد. همچنین یکی از ویژگی های چوب گردو ایرانی این است که در برابر ضربه و فشار دوام قابل توجهی دارد به گونه ای که در مکان های مختلفی استفاده می شود و سختی این نوع چوب گردو بسیار زیاد می باشد.

عکس چوب گردو خشک ایرانی

عکس چوب گردو خشک ایرانی

چوب گردو ایرانی دارنده رنگ طبیعی می باشد که شکل و ظاهر زیبایی دارد. همچنین یکی از ویژگی های چوب گردو ایرانی این است که در برابر ضربه و فشار دوام قابل توجهی دارد به گونه ای که در مکان های مختلفی استفاده می شود و سختی این نوع چوب گردو بسیار زیاد می باشد.

الیاف چوب گردو ایرانی کاملا ریز است و استحکام این نوع کالا به گونه ای می باشد که به هیچ عنوان پوسیده نمی شود و کاملا ضد رطوبت است. نقش و نگار انواع مختلف چوب گردو کاملا منحصر به فرد و زیبا می باشد که حالت آن کاملا صیقلی است.

پایداری چوب های گردو بیشمار می باشد و درخشندگی این نوع کالاها کاملا طبیعی است. گونه های مختلف چوب گردو به هیچ وجه ساییده نمی شود و علاقمندان زیادی را به خود جذب نموده است.

همه ما می دانیم انواع مختلف چوب ها از زمان های بسیار قدیم کاربردهای فراوانی در زندگی انسان داشته است و همچنان بسیاری از آثار آن روزانه قابل مشاهده می باشد. این ماده در آغاز به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گرفت، ولی امروزه کاربرد های بسیاری وسیعی پیدا کرده است. چوب گردو به جهت خاصیت گرما بخش و زیبایی که دارد سبب شده تا انرژی فوق العاده ای به محیط پیرامون خود انتقال نماید..

عکس چوب های گردو

همانطور که در مطلب بالا ذکر کردیم چوب گردو از استحکام و مقاومت بسیاری برخوردار است. در نتیجه این استحکام سبب شده تا از آن در ساخت بسیاری از کالا ها مورد استفاده قرار گیرد.

از چوب گردو در ساخت و تهیه انواع مختلف روکش، ساخت مجسمه، خاتم و مبل استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است بدانید از روکش چوب گردو در مصارفی همچون دکوراسیون منزل، نمای ساختمانی و همچنین تهیه پارکت، روفرشی و کفپوش استفاده می شود.

 

این نوع چوب به سبب کاربرد چسب پذیری و لاک پذیری بالا در برابر ساییدگی بسیار مقاوم می باشد. جالب است بدانید به سبب این که چوب گردو دارای ظرافت خاصی است می توان از آن روکش های نازکی با ضخامت بسیار پایین تهیه کرد.

مجموعه ما برای جلب رضایت بیشتر شما عکاسان حرفه ای را به کار گرفته تا شما بتوانید به راحتی با مشاهده عکس چوب گردو مورد نظر خود را با کیفیت تعیین شده و طرح ها و ابعاد گوناگون مشاهده و انتخاب نمایید.

مجموعه ما بهترین نوع چوب گردو را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و به این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا در آرشیو سایت ما بسیار از عکس های چوب گردو را تماشا نمایید تا بدین وسیله بتوانید رنگ انتخابی خود را سفارش و اطمینان لازم را کسب کنید.

cc

چوب گردوی خشک

خشک کردن محصولات یکی از روش های بسیار مفید برای نگهداری طولانی مدت آن ها می باشد. محصولات چوبی هم از این قاعده مستثنی نیستند، چرا که به وسیله خشک کردن، آب میان بافتی در چوب از بین رفته و از رشد قارچ و پوسیدگی آن جلوگیری می شود.

چوب گردو خشک از محکم ترین نوع چوب برای تولید لوازم خانگی از قبیل مبلمان و میز ناهارخوری و همچنین میز پذیرایی و عسلی می باشد. از آنجا که چوب ماده ای آب دوست می باشد؛ باید در فرایند خشک کردن آن نهایت دقت را به کار برد تا به مرور زمان چوب باد نکرده و از مقاومت آن کاسته نشود.

vvv

برای تولید چوب گردو خشک باید به نکات زیر توجه کنید:

* چوب را به سرعت خشک نکنید. ابتدا چوب را در مکانی بگذارید تا مقداری هوا در آنجا جریان داشته باشد.

نکته حائز اهمیت در تمامی مراحل خشک کردن چوب گردو این است که از وسایل گرمایشی استفاده نکنید زیرا احتمال آتش سوزی در چوب خشک بالا می باشد.

* از پنکه استفاده کنید.

* اگر در مدت زمان کوتاهی چوب را خشک کنیم شاهد پیچ و تاب خوردن چوب هستیم.

* رعایت فاصله مناسب برای عبور جریان هوا می تواند به فرآیند تسریع خشک شدن چوب گردو کمک کند.

* بهترین زمان برای خشک کردن چوب از ابتدای بهار تا انتهای تابستان است که رطوبت هوا بین ١۵ الی ٢٠ درجه سانتی‌گراد می باشد.

* عجله را کنار بگذارید.

* چوب های هم جنس را در دسته های مشابه طبقه بندی و خشک کنید.

* مراقب رفت و آمد کودکان و همچنین حیوانات در محل خشک کردن چوب باشید.

* دمای محیط را چک کنید.

* از درختان کوچک و جوان استفاده نکنید زیرا کیفیت درختان تنومند را پس از خشک شدن ندارند.

* چوب ها را هر روز وارسی نمایید.

با رعایت این نکات قادر خواهید بود چوب گردوی خشک را تولید و آماده تبدیل شدن به موارد مصرفی نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه