ارسال به دیگران پرینت

پارچه | پارچه فاستونی

پارچه فاستونی رنگی چهارخونه قم

پوشاک از جمله مهم ترین محصولاتی است که به دلیل ارتباط‌ مستقیمی که با پوست بدن دارد در انتخاب آن باید نهایت دقت را کردپارچه های فاستونی چهار خانه کشی براق نوعی پارچه هستند که بخاطر جنس لطیف و نرمی که دارند به پوست بدن انسان کمتر آسیب می رسانند می توانند بهترین انتخاب برای دوخت لباس های رسمی و حتی روزمره باشند.

پارچه فاستونی رنگی چهارخونه قم

پارچه فاستونی رنگی چهارخونه قم

پوشاک از جمله مهم ترین محصولاتی است که به دلیل ارتباط‌ مستقیمی که با پوست بدن دارد در انتخاب آن باید نهایت دقت را کردپارچه های فاستونی چهار خانه کشی براق نوعی پارچه هستند که بخاطر جنس لطیف و نرمی که دارند به پوست بدن انسان کمتر آسیب می رسانند می توانند بهترین انتخاب برای دوخت لباس های رسمی و حتی روزمره باشند.

پارچه های فاستونی به سبب ایستایی و مقاومتی که دارند بهترین انتخاب برای دوخت کت و شلوار های مردانه، کت و شلوار های رسمی زنانه هستند. اگر که داماد هستید و به دنبال یک پارچه مناسب برای داشتن یک تیپ جذاب هستید حتما از پارچه های فاستونی استفاده کنید.الیاف بکار رفته در پارچه های فاستونی بسته به کاربردی که فرد از آن پارچه خواهد داشت می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد.

از قدیم الایام از پارچه فاستونی چهارخونه برای دوخت انواع لباس استفاده می شد طرح چهارخونه آن از طرح های پر طرفدار است و بیشتر آقایان برای دوخت شلوار به صورت تک از آن استفاده می کنند و به راحتی قابل ست کردن با هر نوع  پیراهن و تیشرتی هستند.

همانطور که در قسمت قبل گفته شد الیاف های بکار رفته در این نوع پارچه ها می تواند مصنوعی از جنس پلی استر و طبیعی از جنس پشم باشد و یا اینکه ترکیب هر دو باشد.

 

پارچه فاستونی قم

از این نظر می توان ایران را به یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پارچه های فاستونی با کیفیت بسیار بالا دانست که برای اولین بار در کشور انگلستان تولید و مورد استفاده قرار گرفت از این رو این نوع از پارچه های بسیار محبوب دارای الیافی طبیعی به مانند پشم  مصنوعی می باشند که ترکیبی از مواد پلی استر می باشد و دارای طیف بسیار وسیعی از مدل و دارای وزنی بسیار پایین به نسبت دیگر پارچه ها می باشد و به دلیل محبوبیت و فروش بسیار بالایی که دارد سهم بسیار وسیعی در بازار انواع پارچه ها در کشور را از آن خود نموده است.

 

Untitled24

 

امروزه بسیاری از پارچه های موجود دارای مصارف بسیار متنوع و گوناگونی می باشند که به عنوان مثال از پارچه فاستونی قم به عنوان یک نوع پارچه بسیار باکیفیت برای دوخت انواع مختلفی از لباسها مورد استفاده قرا می گیرد و نقش بسیار بالایی در خرید این نوع از پارچه ها به دلیل کاربرد بسیار فراوان آن دارا می باشد.

همچنین برای تست این نوع از پارچه ها می توانید یک نمونه از این نوع پارچه را کمی بسوزانید و اگر بوی سوختن پلاستیک را حس نمودید می توان با قاطعیت عنوان نمود که پارچه خریداری شده شما از جنس پلی استر می باشد و اما اگر در هنگام سوختن بویی به مانند پشم حس نمودید می توان اذعان نمود که پارچه شما از جنس فاستون پشم می باشد و با استفاده از این امتحان و یا به نوعی تست می توانید از جنس و نوع پارچه خود مطلع شوید و از آن به راحتی در ساخت لباس خود مورد استفاده قرار دهید

 

 

پارچه فاستونی رنگی

در صنعت پوشاک و نساجی یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار که برای تهیه انواع لباس ها علی الخصوص دوخت کت شلوار به کار می رود پارچه فاستونی رنگی سفید سبز می باشد.

نکته اساسی در مورد بافت این نوع از پارچه ها، متراکم و محکم بودن آن است و تاحد زیادی در برابر چروک شدن و نفوذ آب مقاوم می باشد، به لحاظ اقتصادی نیز پارچه های عرضه شده دارای درجه کیفی بالا و عامه پسند است.

 

Untitledbb

 

پارچه فاستونی رنگی جوان پسند بوده و برای دوخت لباس های شیک و زیبا به کار می رود، پارچه فاستونی رنگی به دلیل جنسی بسیار مناسب و کیفیت بالا گزینه مناسبی برای دوخت لباس های رسمی است.

پارچه فاستونی از انواع محبوب و پرکاربرد این محصولات است که از الیافی طبیعی و از جنس پشم با کیفیت تولید می شود، انعطاف پذیری کم محصول سبب شده تا علاوه بر دوام بیشتر از چروک شدن آن جلوگیری شود. خصیصه ی مهم در بسیاری از این نوع پارچه ها فرآیند رنگرزی پارچه فاستونی می باشد.

این پارچه ها علاوه بر عمر مفید دارای قیمتی مناسب نسبت به سایر پارچه ها می باشند و این مسئله باعث شده تا برای خرید و فروش پارچه تولید کنندگان به تولید بیشتر این محصول روی بیاورند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه