ارسال به دیگران پرینت

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی مجلسی حلوا

با توجه به مشغله های زیادی که در زندگی امروزی وجود دارد کمتر انسانی وجود دارد که از مصرف ظروف یکبار مصرف اجتناب نماید.

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی مجلسی حلوا

با توجه به مشغله های زیادی که در زندگی امروزی وجود دارد کمتر انسانی وجود دارد که از مصرف ظروف یکبار مصرف اجتناب نماید.

ظروف یکبار مصرف حلوا و خرما در سایزهای کوچک و متوسط با اشکال مختلف در کارخانه ها تولید می شوند و کاربرد فراوانی دارند.

ظروف یکبار مصرف دو نوع می باشند:

از نوع اول در مصارف سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

از نوع دوم برای مایعات و غذاهای داغ استفاده می کنند.

کارخانه های تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی از مواد اولیه سالم و استاندارد که مورد تایید قرار گرفته، استفاده می کنند و با کیفیت ترین ظرفها را با طرحهای زیبا تولید می نمایند.

مهمترین ویژگی ظروف یکبار مصرف تنوع زیاد آنها می باشد و هر شخص مطابق با نیاز خود آن را خریداری می نماید.

3-1

در کشورمان استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار رایج می باشد و یکی از پر کاربردترین آنها ظروف یکبار مصرف حلوا است.

از ظروف یکبار مصرف حلوا در مجلسهای مختلف، مهمانیها و پخش نذری استفاده می کنند.

این ظروف از مواد کاملا سالم و بهداشتی تولید شده اند و دارای کیفیت مرغوب می باشند و مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته اند.

ظروف یکبار مصرف خوب باید ویژگیهای زیر را داشته باشد:

از موادی با جنس استاندارد تولید شده باشد.

استحکام و دوام زیادی داشته باشد.

مقاومت زیادی در برابر ضربه، فشار، پارگی و حرارت بالا داشته باشد.

در ترکیب آنها هیچگونه تیرگی و ناخالصی وجود نداشته باشد.

رنگ ظروف یکبار مصرف ثابت باشد و از رنگهای غیر شیمیایی و مجاز در تولید آنها استفاده شده باشد.

ظروف یکبار مصرف حلوای هسته خرما در سایزها و اندازه های مختلف به صورت درب دار و بدون درب تولید می شوند و برای مراسمات مختلف بسیار کاربرد دارند.

ظروف یکبار مصرف چند قسمتی

در گذشته دستگاه های صنعتی مواد را دریافت و حالتی از ظروف را در قالبهای ضعیف ساخته و عرضه می گردد و نیروی انسانی نیز اشکالاتی که دستگاه قادر نبود رفع کند را تغییر میداد اما امروزه ظروف یکبار مصرف چند قسمتی با موادهای گوناگون همراه با رنگهای متنوع با توجه به سلیقه و محصول مصرفی در دستگاه های پیشرفته در آمیخته می شود و با بالاترین کیفیت و طراحی به مشتری ارائه می گردد در گذشته که کیفیت ظروف یکبار مصرف با کیفیت بسیار پایینی توسط تولید کنندگان عرضه می شد اکثر خریداران در حوزه های اندکی مصرف داشتند و در حین مصرف مشکلات زیادی را ایجاد می کردند که می تواسنت روی مصرف و حتی کیفیت محصولات قرار گرفته در ظرف نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

3-2

یکی از ایده های بسیار عالی و بی نظیر و در عین حال کاربردی ظروف یکبار مصرف چند قسمتی است که باعث شده اشکالاتی که در گذشته معضل بود را تبدیل به یک کاربرد بسیار عالی کند پوشاندن روی مواد غذایی و قرار دادن دریچه برای ظروف یکبار مصرف ایده خوبی بود اما کافی نبود و نمیتوانست به خوبی عمل کند و به دلیل یک دست بودن از یک رنگ و یک جنس تولید می شد اما ظروف یکبار مصرف چند تکه می تواند نرم و سخت، مات و شفاف باشد که در جاهای زیادی کاربرد دارد و تغییری که در باز و بستن آن اعمال شده بسیار حساب شده و دقیق است و دو رنگ بودن که مکمل همدیگر می شود خیلی زیبا و دلنشین شده است و در جایی که دریجه بالایی شفاف باشد و مواد غذایی داخل ظروف دیده شود می تواند یک مزیت بسیار بالا برای فروشنده و خریدار باشد.

خرید ظروف یکبار مصرف مجلسی

در هنگام خرید ظروف یکبار مصرف باید به چندین نکته توجه نمود. ابتدا در هنگام خرید به کف ظرف توجه کنید، در کف ظرف باید اسم و عنوان تولید کننده یا شرکت حک و چاپ شده باشد و همچنین دارای استاندار نیز باشد.

ظروف یکبار مصرف باید شفاف باشند و تغییر رنگ نداده باشند، در غیر این صورت ظرف دارای ناخالصی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد. بنابراین قبل از خرید ظروف یکبار مصرف حتماً از مواد اولیه برای تولید این ظروف و کیفیت نهایی آگاهی کسب کنند.

در مقوله قیمت خرید ظروف یکبار مصرف غذا باید به نوع پلیمر، علامت اختصاری حک شده روی بدنه ظروف و شماره پروانه ساخت توجه کنید. تاریخ تولید و تاریخ انقضا نیز مهم می باشد. البته برای کسانی که به صورت عمده خرید نمی‌کنند شماره پروانه ساخت، نوع پلیمر و برخی مشخصات دیگر قابل روئیت نمی باشد زیرا این مشخصات بر روی کارتن اصلی نوشته شده است.

3-3

ظروف یکبار مصرف را در مقابل نور بگیرید و با دقت نگاه کنید ظرف نباید حالت رگه رگه داشته باشد، همچنین تیرگی و لکه سیاهی نیز نباید روی آن دیده شود و کدر نباشد و کاملاً شفاف باشد. این موارد نشان دهنده وجود ناخالصی در ظروف یکبار مصرف مجلسی می باشد. ظروف یکبار مصرف بی کیفیت و نامرغوب موجب ابتلا به انواع سرطان و ایجاد آلرژی می شوند و سلامت را به خطر می اندازد، دستگاه گوارش را نیز دچار اختلال می کند.

هنگام خرید حتما برند های نامی و معتبر را انتخاب نمایید تا از محصول با کیفیت استفاده نمایید زیرا این ظروف به طور مستقیم بر روی سلامتی و محیط زیست تاثیر گذار می باشند. در کل نمی توان از روی ظاهر کیفیت و مواد اولیه استفاده شده در تولید ظروف یکبار مصرف را تشخیص دارد و این امر خطیر را وزارت بهداشت بر عهده گرفته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه