ارسال به دیگران پرینت

خرید پارچه کرپ مازراتی وارداتی سبز

از پارچه کرپ مازراتی علاوه بر دوخت لباس در تولید مبلمان هم استفاده می کنند و تولیدکننده های مبل می توانند از سایت هایی که شرایط فروش عمده دارند خرید خود را انجام دهند.

خرید پارچه کرپ مازراتی وارداتی سبز

از پارچه کرپ مازراتی علاوه بر دوخت لباس در تولید مبلمان هم استفاده می کنند و تولیدکننده های مبل می توانند از سایت هایی که شرایط فروش عمده دارند خرید خود را انجام دهند.

البته ناگفته نماند که برای دوخت والان پرده هم از این پارچه استفاده می کنند زیرا پارچه مازراتی به دلیل بافت محکم، ضخامت بسیار بالا و در عین حال نرم بودن آن برای استفاده در مبل ها قطعا گزینه بسیار مناسبی می باشد.

1-1

این پارچه به دلیل تنوع رنگی زیادی که دارد، مبل های تولید شده با خرید پارچه کرپ مازراتی از تنوع بالایی برخوردار است و مشتریان می توانند رنگ دلخواه خود را طبق دکوراسیون منزلشان سفارش دهند؛‌ مبل هایی که با پارچه مازراتی تولید می شوند بسیار با دوام هستند و بعد از گذشت چند سال حالت خود را از دست نداده و سالم می ماند.

همچنین این پارچه به دلیل قیمت مناسبی که دارد، برای مبل هایی که از آن استفاده می کنند قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای خواهند داشت، به طوری که مشتریان قدرت خرید داشته باشند؛‌ اما یک نوع از پارچه های مازراتی وجود دارد که مخمل مازراتی نام دارد و از آن برای دوخت پرده به کار می برند. از مزایای این پارچه باعث شده تا جزء یکی از بهترین پارچه ها محسوب شود و طرفداران زیادی داشته باشد و از مزایای این پارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت مناسب

چروک پذیری پایین

مقاومت و ماندگاری بالا

تنوع رنگی

پارچه کرپ مازراتی سبز

حتما در خیلی از مکان ها اسم پارچه مزاراتی از جنس کرپ را شنیده اید، از این نوع پارچه در رنگ های متفاوتی مانند سبز، مشکی، سفید و… نیز وجود دارد که در دوخت انواع شلوار ها و مانتو ها و لباس های مجلسی استفاده زیادی میشود.

1-2

افراد شیک پوش به دنبال لباس هایی هستند که در آن بتوانند مد های روز را به رخ بکشند، در این نوع لباس ها نوع و جنس پارچه مثل پارچه کرپ مازراتی سبز تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث میشود که با دیدن تنخور لباس شما هم برای خرید این نوع لباس ها اقدام نمایید.

پارچه های مازاراتی به دلیل ظاهر شیک و متنوعی که دارد در دنیای مد از این نوع پارچه بسیار استفاده میشود، به طوریکه خرید و فروش این نوع محصول بازار خاصی را به خود اختصاص داده است.

پارچه کرپ وارداتی

یکی از دغدغه های مهم خانوم ها لباس می باشد که بتوانند در مجالس بپوشند و جنس مرغوبی هم داشته باشد.که یکی از انواع پارچه با کیفیت، کرپ مازراتی وارداتی می باشد و از جنس بسیار خوبی برخوردار است.

اما می خواهیم بیشتر با انواع پارچه کرپ آشنا شویم پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

انواع پارچه کرپ:

کرپ باربی

کرپ گاباردین

کرپ حریر

کرپ اسکاچی

کرپ دیور

کرپ باربی، پارچه ای بسیار نرم و براق می باشد، از کیفیت بالایی برخوردار است و به هیچ عنوان بور نمی شود.

برای دوخت مانتو، پیراهن و دامن مناسب است.

کرپ گاباردین یا گاواردین، پارچه ای از نوع پنبه می باشد و نسبتا ضخیم و با بافتی نرم است.

1-3

این پارچه به این دلیل که بسیار ضخیم و گرم می باشد برای دوخت پالتو مناسب است و ممکن است از پارچه کرپ وارداتی در دوخت لباس کار هم استفاده کنند، به این دلیل که بسیار با دوام می باشد.

یکی از پر فروش ترین پارچه به خصوص در فصل های بهار و تابستان کرپ حریر می باشد. این پارچه بسیار نرم و نازک می باشد به همین دلیل برای دوخت شومیز و پیراهن بسیار مناسب است.

پارچه بعدی، کرپ اسکاچی است. این نوع کرپ نسبتا نرم می باشد اما اگر آن را لمس کنید متوجه خواهید شد که خیلی هم نرم نیست اما به دلیل ایستایی، از آن برای دوخت مانتو زیاد استفاده می کنند و علاوه بر این لباس دوخته شده با این پارچه نیازی به آستر نخواهد داشت.

و آخرین نوع کرپ که به آن می پردازیم، کرپ دیور می باشد.

الیاف استفاده شده در این پارچه از پلی استر می باشد که باعث شده تا این پارچه کم تر چروک شود و از آن در دوخت لباس های مجلسی و بیرونی به کار می برند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه