ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل پدر به دست پسر| قتل با چکش

بازداشت پسر جوان که پدرش را با چکش کشت

پدرم پنهانی با انگلیس و امریکا در ارتباط بود و از این طریق کشور را اداره می کرد .او همیشه مرا وادار به جاسوسی می کرد.

بازداشت پسر جوان که پدرش را با چکش کشت

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال ۱۴۰۰ به دنبال کشته شدن مرد ۷۰ ساله ای با چکش به نام احمد در خانه اش در شهر ری آغاز شد.

همسر وی که هراسان با پلیس تماس گرفته بود گفت: من خواب بودم که نیمه شب با سروصدا از خواب بیدار شدم و پسر ۳۹ ساله ام آرش را دیدم که با چکش به جان پدرش افتاده بود. شوهرم در خواب جان سپرد و پسرم که سالهاست از مشکل اعصاب و روان رنج می برد دست به این جنایت زد.

بازداشت پسر جوان که پدرش را با چکش کشت

 با این تماس بلافاصله ماموران پلیس به خانه قدیمی در شهر ری رفتند و آرش را بازداشت کردند . جسد مرد سالخورده که سرش متلاشی شده بود با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. آرش تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل پدرش در خواب اعتراف کرد .

کشته شدن مرد ۷۰ ساله ای با چکش

وی اظهارات عجیبی را مطرح کرد و گفت : پدرم پنهانی با انگلیس و امریکا در ارتباط بود و از این طریق کشور را اداره می کرد .او همیشه مرا وادار به جاسوسی می کرد. به همین خاطر از این وضعیت خسته شده بودم .هر بار به مادرم گلایه می کردم او به جای اینکه از من طرفداری کند ،حرف ها و رفتارهای پدرم را تایید می کرد. به همین خاطر پدرم را در خواب کشتم.

در حالی که مادر آرش می گفت پسرش سالهاست از بیماری اعصاب و روان رنج می برند وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان جنون وی را تایید کردند.

کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند آرش هنگام ارتکاب جرم دچار جنون بوده و قوه تمیز ندارد. به این ترتیب وی با حکم قضایی در بیمارستان روانی بستری شد 

در حالی که یک سال از جنایت خانوادگی گذشته بود سایر فرزندان احمد به دادگاه رفتند و درخواست دریافت دیه را مطرح کردند .

آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و به تشریح درخواستشان پرداختند.

در ابتدای جلسه دادگاه،مادر آرش روبه روی قضات ایستاد و گفت: پسرم از نوجوانی به مشکل بیماری اعصاب و روان مبتلا شد و سالهاست از این بیماری رنج می برد .او حتی تحت نظر چندین پزشک قرار داشت و چند بار در بیمارستان روانی بستری شده بود. اما من و همسرم دلمان راضی نمی شد تا او را در بیمارستان رها کنیم. به همین خاطر او را از بیمارستان ترخیص کردیم و به خانه آوردند تا از او مراقبت کنیم اما او شوهرم را کشت.

سپس برادر آرش گفت: برادرم از نوجوانی به بیماری اعصاب و روان مبتلا شد و همیشه پدر و مادرمان را اذیت می‌کرد .بالاخره هم پدرمان را در خواب کشت.او حالا باید تا آخر عمرش در بیمارستان روانی بستری باشد. اما ما تقاضا داریم دیه پدرمان از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به نظر پزشکی قانونی، حکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر کردند

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه