ارسال به دیگران پرینت

پارچه مانتویی خنک طرح دار قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید و تهیه عمده پارچه مانتویی با قیمتی مناسب می باشید، می توانید با مراجعه به نمایندگی ها اقدام به خرید پارچه مانتویی ارزان و باکیفیت با قیمتی ویژه و ارزان نمایید.

پارچه مانتویی خنک طرح دار قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید و تهیه عمده پارچه مانتویی  با قیمتی مناسب می باشید، می توانید با مراجعه به نمایندگی ها اقدام به خرید پارچه مانتویی ارزان و باکیفیت با قیمتی ویژه و ارزان نمایید.

از این رو در صورت نیاز می توانید با مراجعه به مراکز تولید و کارخانه های مرکزی محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان انتخاب و خریداری نمایید.

هر نوع مانتو با توجه به محیط و شرایط خاص تهیه و تولید می شود که در نوع، کیفیت، جنس آن و یا موقعیت های خاص طراحی و دوخت متفاوتی را دارا می باشند. از این رو مانتو با توجه به نوع دوخت و جنس پارچه به چند دسته زیر تقسیم می شوند

ساده

اسپرت

مجلسی

یونیفرم اداری

بهاره

تابستانی

دانشجویی

پاییزه زمستانی

4-1

امروزه با تحقیق بسیار ساده می توان به این نتیجه رسید که برای خریدی ارزان و مناسب پارچه مانتویی قیمت مناسب می توان با مراجعه به مراکز اصلی فروش، بهترین و مناسب ترین قیمت ها را مشاهده و خریدی بسیار ارزان و مناسب را انجام داد.

فلذا خریداران می توانند با مراجعه حضوری به مراکز فروش معتبر این محصول درجه یک و با کیفیت را بسته به سلیقه و نظر خود انتخاب و خریداری نمایند و می توانند با توجه به گستردگی متنوع این محصولات اقدام به مقایسه انواع مدل ها با یکدیگر نمایند تا به انتخاب مورد نظر خود برسند.

شایان ذکر می باشد خریدار می تواند از طریق سایت اینترنتی این مجموعه نیز اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نماید.

پارچه مانتویی طرح دار

این نوع پارچه ها در طرح و رنگ و جنس های متفاوت موجود می باشد که از آن علاوه بر مانتو برای دوخت پرده های جدید و پارچه رومبلی و کوسن ها هم استفاده می شود. جنس آن از حریر شیفتون طرح دار، ژاگارد، شانتون چاپی، ساتن، نخی، کتان و غیره  بوده و در انواع طرح و رنگ موجود می باشد.

کسانی که دوست دارند مدل مانتو مجلسی آنها ساده باشد می توانند این مانتو را انتخاب کنند زیرا پارچه آن طرح دار و شلوغ است و نیازی زیادی به مدل دادن ندارد در صورتی که در مانتوهایی که پارچه آنها ساده است برای تزیین آن از مروارید و سنگ  باید استفاده کرد.

4-2

طریقه شستشوی پارچه مانتویی طرح دار هم به این صورت است که بهتر است به صورت دستی و با آب سرد شسته شود و از خیساندن و چلاندن آن خودداری کرده و با درجه حرارت متوسط اتو شود.

مانتو ها به صورت ساده و طرح دار در بازار موجود می باشد و آنهایی که از پارچه طرح دار جدید برای تولیدشان استفاده شده دارای متقاضیان زیادی می باشد. این مانتو ها در انواع طرح و رنگ دوخته شده و هر کس می تواند طبق سلیقه وپسند خود و با توجه به اندام و رنگ پوست آن را انتخاب کند. اگر انتخاب مانتو بر اساس شکل ظاهر هر فرد باشد شیک تر و زیبا تر به نظر میرسد.

پارچه مانتویی تابستانه

مانتو هایی که در فصل تابستانه می پوشیم باید خنک باشد و این بسته به جنس پارچه ای است که برای دوخت آن استفاده می شود. بهترین پارچه برای این فصل باید از جنس پنبه و کتان باشد البته پارچه کتان دارای انواع مختلف است که یکی از آن لینن  می باشد.

کسانی که به دنبال پارچه با الیاف طبیعی هستند بیشتر از کتان استفاده می کنند و آن را به پنبه ترجیح می دهند چون حدود 30 درصد از پنبه محکم تر است. هر چه بیشتر استفاده و شسته شود نرم تر می شود. در آب و هوای گرم ورطوبتی عرق بدن را از بین می برد. چون سبک است به راحتی چروک می شود واین جزء زیبایی آن به شمار میرود.

4-3

بافت آن به صورت راه راه است. امروزه علاوه بر مانتو از پارچه مانتویی خنک برای تهیه انواع کت و شلوار های اسپرتی هم استفاده می شود. هنگام شستشو نباید زیاد چلانده شود وباید به صورت مرطوب در جریان هوا ی آزاد قرار داد تا خشک شود و از خشک کردن آن در خشک کن باید خودداری کرد.

امروزه برای دوخت مانتوهای جدید تابستانه از پارچه هایی استفاده می کنند که از الیاف طبیعی باشد. چون این الیاف مانع عرق کردن و بوی بد گرفتن بدن می شوند و تحمل گرما را در این فصل راحت تر می کنند مانند پارچه های نخی و حریر که انواع مانتو با استفاده از این پارچه ها، در طرح ها و رنگ های جدید و متنوع در بازار عرضه می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه