ارسال به دیگران پرینت

یورگن لوکادیا | یورگن لوکادیا پرسپولیسی

یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست +تصویر

ناگهان همه چیز تغییر کرد و گزینه هلندی در آخرین لحظه رضایت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرد.

یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست +تصویر

یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوست

در شرایطی که همه چیز تا روز گذشته برای انتقال مهاجم برزیلی فراهم شده بود و این باشگاه در مذاکره با طرف برزیلی به توافق در خصوص مبلغ رضایت‌نامه و نحوه پرداخت دست یافته بود، ناگهان همه چیز تغییر کرد و گزینه هلندی در آخرین لحظه رضایت خود را برای حضور در پرسپولیس اعلام کرد.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و کارنامه‌داریست که از چندی پیش موردتوجه یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اما مسائل مالی مانع از انجام توافق شده بود،با این حال لوکادیا شب گذشته طی مذاکراتی جدید با مدیران این تیم به توافق دست یافت و قرارداد خود را نیز به امضا رساند.

 

3letjfzb

 

یورگن لوکادیا این مهاجم ۲۸ ساله هلندی  سابقه بازی در تیم آیندهوون را نیز در کارنامه دارد و طی ۱۲۷ بازی برای این تیم موفق به ثبت ۴۵ گل در لیگ هلند شده، شب گذشته در ترکیه حضور داشته و در نهایت طی مذاکرات فشرده با مدیران باشگاه قرارداد خود را به امضا رسانده و بعد از جدال این تیم با ذوب‌آهن راهی تهران خواهد شد تا رسما از وی رونمایی شود.

او  در برایتون، بوخوم و هوفنهایم نیز بازی کرده و در تمام رده‌های پایه تیم ملی هلند عضویت داشته. با این کارنامه کادر فنی و مدیریت پرسپولیس امیدوارند لوکادیا نامزد اول آقای گلی لیگ باشد؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد  پرسپولیس را تبدیل به تیم برنده نقل و انتقالات خواهد کرد

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه